Dzięki za wskazówki na ile to ustawić bo nie bardzo wiedziałem na ile co strona to inna wartość ale najlepiej od praktyków jutro coś pogrzebie dojechał też zapasowy nastawnik który i tak chyba podmienię ponieważ jest problem z brakiem reakcji na gaz puszczę gaz na dłużej niż 2 sek. i muka zero reakcji.
Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam
[b4 1.9dti 1z] nastawnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jakby go nikt nie ruszał to by było ok.20 a nie 55 bo 55 to kosmicznie mało i silnik na takiej dawce w zasadzie nie jedzie.Prócz za małej dawki kąt wtrysku też zbyt wczesny ,powinno byc jak pisze Łukasz ,55-65 a ty masz 80karol121 pisze:ustaw tak jak radzi UKI co do dawki to moze i byc nawet wartosc 11, a teraz jest 55 bo pewnie nastawnika nikt nie ruszal i napewno ma jeszcze plombe
karol121, dzięki za szybkiego manuala akcja się powiodła ustawione 12/13 Plomba była ale już nie ma. Dziś się biorę za ustawienie kąta wtrysku oraz podmianę nastawnika(niestety ma ucięty kabelek-lutowanko). Podmiana ponieważ po ustawieniu dawki problem braku reakcji na gaz cały czas występuje, a nawet się nasilił ale auto chociaż zaczęło ruszać bardziej jak królik niż żółwik
Na usprawiedliwienie nie zrobiłem wszystkiego na raz ponieważ w Wa-wie nie mam garażu i zostaje tylko chmurka gdy jeszcze jest widno i nie pada czasem ratuje się garażem podziemnym w CH
Po regulacji dawki:
Dam znać jak po ustawieniu kąta wtrysku i wymianie nastawnika
Na usprawiedliwienie nie zrobiłem wszystkiego na raz ponieważ w Wa-wie nie mam garażu i zostaje tylko chmurka gdy jeszcze jest widno i nie pada czasem ratuje się garażem podziemnym w CH
Po regulacji dawki:
Dam znać jak po ustawieniu kąta wtrysku i wymianie nastawnika
UKI_XX, w logu wygląda to ok tyle że jest małą częstotliwość odświeżania ;/ na wykresie też nie widać żadnych anomalii ;/ A nastawnik mam z starego silnika na którym nie było takich objawów więc jedyny koszt to czas na lutowanie uciętego kabelka.
A tu logi po dzisiejszym ustawianiu kąta wtrysku:
wiem, że dynamiczny krótki ale jakoś szybko na 3 się zebrał po tych regulacjach
Pozdrawiam Andrzej
A tu logi po dzisiejszym ustawianiu kąta wtrysku:
wiem, że dynamiczny krótki ale jakoś szybko na 3 się zebrał po tych regulacjach
Pozdrawiam Andrzej
moim zdaniem na 99% nastawnik lub pierścien na tlokorozdzielaczu ale bardziej stawiam na zużyty potencjometr nastawnika <ok>MUNIOR pisze:Możesz mieć też uszkodzony potencjometr gazu bo objawy są podobnewasand pisze:Dziś się biorę za ustawienie kąta wtrysku oraz podmianę nastawnika(niestety ma ucięty kabelek-lutowanko). Podmiana ponieważ po ustawieniu dawki problem braku reakcji na gaz cały czas występuje
[ Dodano: 2010-09-08, 21:42 ]
wiem ze przy tym zakresie to auto nie jedzie ale taki zakres wynika ze zuzycia pompy wtryskowej konkretnie czesci wysokocisnieniowej czyli tlokorozdzielacza glowiczki i pierscienia w wyniku czego nie ma takiej juz szczelnosci co = mniejsza dawka- mniejszy zakres dawki, dlatego trzeba dygnac nastawnikiem ktory od nowosci nie byl ruszanyMUNIOR pisze:karol121 napisał/a:
ustaw tak jak radzi UKI co do dawki to moze i byc nawet wartosc 11, a teraz jest 55 bo pewnie nastawnika nikt nie ruszal i napewno ma jeszcze plombe
Jakby go nikt nie ruszał to by było ok.20 a nie 55 bo 55 to kosmicznie mało i silnik na takiej dawce w zasadzie nie jedzie
wasand, czytaj ze zrozumieniem:
może też nie wyraziłem się zbyt jasno ale chodzi o to żeby zalogować grupę 000 na postoju powoli dodając gazu a następnie powoli ujmując gazu i będzie widać co dokładnie szwankuje, a dlaczego powoli :?: bo komp jest strasznie wolny i długo wypluwa cyferki do laptopazaloguj grupę 000 w trybie MS dodając powoli gazu na postoju i zrób log dynamiczny tej grupy na 4 biegu z pedałem gazu w podłodze
parę postów wyżej napisałem że żadnych anomalii nie ma ani w logu ani w VS zrobiłem to wcześniej Dziś podmieniłem nastawnik :)Jest gitara najdziwniejsze jest, że po regulacji został w miejscu w którym był oryginalnie poprzedni nastawnik ;/ dziwne, wszystko gada jak trzeba Wielkie dzięki za pomoc chłopaki jutro jakiś drobny datek na konto klubowe poleci.UKI_XX pisze:wasand, czytaj ze zrozumieniem:może też nie wyraziłem się zbyt jasno ale chodzi o to żeby zalogować grupę 000 na postoju powoli dodając gazu a następnie powoli ujmując gazu i będzie widać co dokładnie szwankuje, a dlaczego powoli :?: bo komp jest strasznie wolny i długo wypluwa cyferki do laptopazaloguj grupę 000 w trybie MS dodając powoli gazu na postoju i zrób log dynamiczny tej grupy na 4 biegu z pedałem gazu w podłodze
Ps. rozkręciłem stary nastawnik i ma wewnątrz taki osad jakby się coś z ropy wytrąciło.
Dzięki raz jeszcze Pozdrawiam Andrzej <ok>