Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam
[b4 1.9dti 1z] nastawnik
Dzięki za wskazówki na ile to ustawić bo nie bardzo wiedziałem na ile co strona to inna wartość
ale najlepiej od praktyków
jutro coś pogrzebie dojechał też zapasowy nastawnik który i tak chyba podmienię ponieważ jest problem z brakiem reakcji na gaz
puszczę gaz na dłużej niż 2 sek. i muka zero reakcji.
Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam
Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jakby go nikt nie ruszał to by było ok.20 a nie 55karol121 pisze:ustaw tak jak radzi UKI co do dawki to moze i byc nawet wartosc 11, a teraz jest 55 bo pewnie nastawnika nikt nie ruszal i napewno ma jeszcze plombe
karol121, dzięki za szybkiego manuala
akcja się powiodła ustawione 12/13
Plomba była ale już nie ma. Dziś się biorę za ustawienie kąta wtrysku oraz podmianę nastawnika(niestety ma ucięty kabelek-lutowanko). Podmiana ponieważ po ustawieniu dawki problem braku reakcji na gaz cały czas występuje, a nawet się nasilił
ale auto chociaż zaczęło ruszać bardziej jak królik niż żółwik
Na usprawiedliwienie nie zrobiłem wszystkiego na raz ponieważ w Wa-wie nie mam garażu i zostaje tylko chmurka gdy jeszcze jest widno i nie pada czasem ratuje się garażem podziemnym w CH
Po regulacji dawki:
![Obrazek]()
Dam znać jak po ustawieniu kąta wtrysku i wymianie nastawnika
Na usprawiedliwienie nie zrobiłem wszystkiego na raz ponieważ w Wa-wie nie mam garażu i zostaje tylko chmurka gdy jeszcze jest widno i nie pada czasem ratuje się garażem podziemnym w CH
Po regulacji dawki:
Dam znać jak po ustawieniu kąta wtrysku i wymianie nastawnika
UKI_XX, w logu wygląda to ok tyle że jest małą częstotliwość odświeżania ;/ na wykresie też nie widać żadnych anomalii ;/ A nastawnik mam z starego silnika na którym nie było takich objawów więc jedyny koszt to czas na lutowanie uciętego kabelka.
A tu logi po dzisiejszym ustawianiu kąta wtrysku:
![Obrazek]()
wiem, że dynamiczny krótki ale jakoś szybko na 3 się zebrał po tych regulacjach
![Obrazek]()
Pozdrawiam Andrzej
A tu logi po dzisiejszym ustawianiu kąta wtrysku:
wiem, że dynamiczny krótki ale jakoś szybko na 3 się zebrał po tych regulacjach
Pozdrawiam Andrzej
moim zdaniem na 99% nastawnik lub pierścien na tlokorozdzielaczu ale bardziej stawiam na zużyty potencjometr nastawnika <ok>MUNIOR pisze:Możesz mieć też uszkodzony potencjometr gazu bo objawy są podobnewasand pisze:Dziś się biorę za ustawienie kąta wtrysku oraz podmianę nastawnika(niestety ma ucięty kabelek-lutowanko). Podmiana ponieważ po ustawieniu dawki problem braku reakcji na gaz cały czas występuje
[ Dodano: 2010-09-08, 21:42 ]
wiem ze przy tym zakresie to auto nie jedzie ale taki zakres wynika ze zuzycia pompy wtryskowej konkretnie czesci wysokocisnieniowej czyli tlokorozdzielacza glowiczki i pierscienia w wyniku czego nie ma takiej juz szczelnosci co = mniejsza dawka- mniejszy zakres dawki, dlatego trzeba dygnac nastawnikiem ktory od nowosci nie byl ruszanyMUNIOR pisze:karol121 napisał/a:
ustaw tak jak radzi UKI co do dawki to moze i byc nawet wartosc 11, a teraz jest 55 bo pewnie nastawnika nikt nie ruszal i napewno ma jeszcze plombe
Jakby go nikt nie ruszał to by było ok.20 a nie 55bo 55 to kosmicznie mało i silnik na takiej dawce w zasadzie nie jedzie
wasand, czytaj ze zrozumieniem:
może też nie wyraziłem się zbyt jasno ale chodzi o to żeby zalogować grupę 000 na postoju powoli dodając gazu a następnie powoli ujmując gazu i będzie widać co dokładnie szwankuje, a dlaczego powoli :?: bo komp jest strasznie wolny i długo wypluwa cyferki do laptopazaloguj grupę 000 w trybie MS dodając powoli gazu na postoju i zrób log dynamiczny tej grupy na 4 biegu z pedałem gazu w podłodze
parę postów wyżej napisałem że żadnych anomalii nie maUKI_XX pisze:wasand, czytaj ze zrozumieniem:może też nie wyraziłem się zbyt jasno ale chodzi o to żeby zalogować grupę 000 na postoju powoli dodając gazu a następnie powoli ujmując gazu i będzie widać co dokładnie szwankuje, a dlaczego powoli :?: bo komp jest strasznie wolny i długo wypluwa cyferki do laptopazaloguj grupę 000 w trybie MS dodając powoli gazu na postoju i zrób log dynamiczny tej grupy na 4 biegu z pedałem gazu w podłodze
Ps. rozkręciłem stary nastawnik i ma wewnątrz taki osad jakby się coś z ropy wytrąciło.
Dzięki raz jeszcze Pozdrawiam Andrzej <ok>









