


Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam
Jakby go nikt nie ruszał to by było ok.20 a nie 55karol121 pisze:ustaw tak jak radzi UKI co do dawki to moze i byc nawet wartosc 11, a teraz jest 55 bo pewnie nastawnika nikt nie ruszal i napewno ma jeszcze plombe
moim zdaniem na 99% nastawnik lub pierścien na tlokorozdzielaczu ale bardziej stawiam na zużyty potencjometr nastawnika <ok>MUNIOR pisze:Możesz mieć też uszkodzony potencjometr gazu bo objawy są podobnewasand pisze:Dziś się biorę za ustawienie kąta wtrysku oraz podmianę nastawnika(niestety ma ucięty kabelek-lutowanko). Podmiana ponieważ po ustawieniu dawki problem braku reakcji na gaz cały czas występuje
wiem ze przy tym zakresie to auto nie jedzie ale taki zakres wynika ze zuzycia pompy wtryskowej konkretnie czesci wysokocisnieniowej czyli tlokorozdzielacza glowiczki i pierscienia w wyniku czego nie ma takiej juz szczelnosci co = mniejsza dawka- mniejszy zakres dawki, dlatego trzeba dygnac nastawnikiem ktory od nowosci nie byl ruszanyMUNIOR pisze:karol121 napisał/a:
ustaw tak jak radzi UKI co do dawki to moze i byc nawet wartosc 11, a teraz jest 55 bo pewnie nastawnika nikt nie ruszal i napewno ma jeszcze plombe
Jakby go nikt nie ruszał to by było ok.20 a nie 55bo 55 to kosmicznie mało i silnik na takiej dawce w zasadzie nie jedzie
może też nie wyraziłem się zbyt jasno ale chodzi o to żeby zalogować grupę 000 na postoju powoli dodając gazu a następnie powoli ujmując gazu i będzie widać co dokładnie szwankuje, a dlaczego powoli :?: bo komp jest strasznie wolny i długo wypluwa cyferki do laptopazaloguj grupę 000 w trybie MS dodając powoli gazu na postoju i zrób log dynamiczny tej grupy na 4 biegu z pedałem gazu w podłodze
parę postów wyżej napisałem że żadnych anomalii nie maUKI_XX pisze:wasand, czytaj ze zrozumieniem:może też nie wyraziłem się zbyt jasno ale chodzi o to żeby zalogować grupę 000 na postoju powoli dodając gazu a następnie powoli ujmując gazu i będzie widać co dokładnie szwankuje, a dlaczego powoli :?: bo komp jest strasznie wolny i długo wypluwa cyferki do laptopazaloguj grupę 000 w trybie MS dodając powoli gazu na postoju i zrób log dynamiczny tej grupy na 4 biegu z pedałem gazu w podłodze