Zanim zamówisz zawory spróbuj dotrzeć resztę te które się nie podcierają tez są do wymiany. Ceny poszukaj w intercarsie. A jak tam tłoki całe?shellah pisze:głowice zwalone i na oko 7 zaworów powyginanych
[b4 aah coupe]po zerwaniu paska wielorowkowego auto nie pali
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
No panowie wracam z urlopu i auto dalej stoi wszystko złożone i kręci z normalnym dźwiękiem ale mechanior wczoraj dzwonił i pyta się czy nie mam jakichś zabezpieczeń odcięcia zapłonu :shock: bo mówi że iskry nie ma :-x
Normalnie załamuje mnie jak to może nie mieć jak była przed rozebraniem.Ja mu powiedziałem że możliwe że czujnik Halla bo miał lutowane kable przeze mnie i chodził,on jak rozbierał upierdzielił je i zrobił jak to mówił "po ludzku" ale nie ma iskry nie wiem czy mu wierzyć(powiedział że złączył po kolorach kabli.
Niedługo zacznie mi wszystko wymieniać i nie dojdzie do tego...
Normalnie załamuje mnie jak to może nie mieć jak była przed rozebraniem.Ja mu powiedziałem że możliwe że czujnik Halla bo miał lutowane kable przeze mnie i chodził,on jak rozbierał upierdzielił je i zrobił jak to mówił "po ludzku" ale nie ma iskry nie wiem czy mu wierzyć(powiedział że złączył po kolorach kabli.
Niedługo zacznie mi wszystko wymieniać i nie dojdzie do tego...