[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Witam ani felg RH ani rantow na zbyciu Kolczat kazda felga ma inaczej srodek rotoru ustawiony wiec tak jak u ciebie 10'' wchodzi na styk tak 9'' na rowno przy et 35/40 i tez jest inna wneka nadkola w belce czy w zawieszeniu wachaczowym tzn Qattro czy tylno napedowe BMW nie raz widziales beme z mega rantem i bez problemu wchodzi tak jak Atlas pisze nic innego nie [pozostaje jak rezanie nadkoli zeby bylo łałłłłłłł <ok> jakie ET masz tych 4x108??
ET się różni?? Toż to podstawowy parametr jest. Ehh coś bredzicie
10 20 chowa się do środka tylko o 2 mm więcej niż 9 35 różnica jest na zewnątrz
10 20 wchodzi w głąb tylko 20 mm w odniesieniu do oryginału
środek rotoru nie ma żadnego znaczenia - liczy się powierzchnia przylgni. środek bywa różny bo jest zależny od kształtu feli - żeby zaciski się zmieściły.
10 20 chowa się do środka tylko o 2 mm więcej niż 9 35 różnica jest na zewnątrz
10 20 wchodzi w głąb tylko 20 mm w odniesieniu do oryginału
środek rotoru nie ma żadnego znaczenia - liczy się powierzchnia przylgni. środek bywa różny bo jest zależny od kształtu feli - żeby zaciski się zmieściły.
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Posty: 520
- Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Kodeń
subratri to zobacz sobie w moim cabrio na tyle Borbet T 16/9 et15 i RH ZW1 17/9 et60 (dystans 28mm) w przybliżeniu et30
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2010, 22:08 przez maniekmac, łącznie zmieniany 1 raz.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
ludzie, to są podstawy! - banalne podstawy <urodziny>
ET (offset lub inaczej odsadzenie) felgi
Odsadzenie informuje o odległości płaszczyzny symetrii felgi od płaszczyzny montażowej - podawana w mm. ET jest charakterystyczny dla każdego modelu felgi a nie modelu samochodu. Offset może mieć wartości zarówno dodatnie jak i ujemne i informuje o położeniu koła we wnęce nadkola. Im większe ET, tym felga głębiej schowana w nadkole.
maniekmac, właśnie o to pytałem w Twoim temacie i widzę, że chyba zmiana piast umożliwia wstawienie RH bez dystansu mając ET60. Na seryjnych piastach przy feldze nawet 8" chyba nie da się wstawić tej RH z ET45, a co dopiero 60. Ja będę się bawił i mierzył, bo chcę mieć jak największy rant, a odległość felgi od belki wewnątrz może być milimetr
Tą czerwoną coupe chciałem kupić dla gwintu, bo mogłem ją nabyć za niecałe 5000zł razem z tymi felgami. Gdyby właściciel mi powiedział, że tam było roczne KW variant 3 to bym się zebrał i pojechał do tego legionowa, miałem rzut beretem... ale myślałem, że to jakiś stary zużyty gwint do regeneracji ;/ teraz mam nauczkę, żeby jechać od razu. Przynajmniej felgi odkupiłem od następnego właściciela za psi hajs tylko teraz kminię jakie ranty i jak mocno klepać nadkola. Czy tylko maszynką, czy całkowicie wyciągać i lakierować błotniki...
Problem jest taki, że te fele są jednak w rozstawie 4x100 ET60, a dystanse ORI RH zmieniają dopiero na 4x108. Mają one 25mm więc z rantem poszerzającym ją do 10" będę miał ET10. Więc w porównaniu do 10" Kolczata będzie mi wystawać aż o 10mm bardziej na zewnątrz, gdzie wewnątrz jeszcze będzie spokojnie kilkanaście milimetrów. Gdyby felgi miały rozstaw 4x108 można byłoby bardziej kombinować, a tak zostaje mi tylko spiłowanie tych dystansów o kilka mm i wyklepanie rantów o kolejne...
Łeb mi pęka od myślenia ale jak zwykle mi się nie spieszy. Idę je myć w wannie :lol:
Tą czerwoną coupe chciałem kupić dla gwintu, bo mogłem ją nabyć za niecałe 5000zł razem z tymi felgami. Gdyby właściciel mi powiedział, że tam było roczne KW variant 3 to bym się zebrał i pojechał do tego legionowa, miałem rzut beretem... ale myślałem, że to jakiś stary zużyty gwint do regeneracji ;/ teraz mam nauczkę, żeby jechać od razu. Przynajmniej felgi odkupiłem od następnego właściciela za psi hajs tylko teraz kminię jakie ranty i jak mocno klepać nadkola. Czy tylko maszynką, czy całkowicie wyciągać i lakierować błotniki...
Problem jest taki, że te fele są jednak w rozstawie 4x100 ET60, a dystanse ORI RH zmieniają dopiero na 4x108. Mają one 25mm więc z rantem poszerzającym ją do 10" będę miał ET10. Więc w porównaniu do 10" Kolczata będzie mi wystawać aż o 10mm bardziej na zewnątrz, gdzie wewnątrz jeszcze będzie spokojnie kilkanaście milimetrów. Gdyby felgi miały rozstaw 4x108 można byłoby bardziej kombinować, a tak zostaje mi tylko spiłowanie tych dystansów o kilka mm i wyklepanie rantów o kolejne...
Łeb mi pęka od myślenia ale jak zwykle mi się nie spieszy. Idę je myć w wannie :lol: