maniekmac, właśnie o to pytałem w Twoim temacie i widzę, że chyba zmiana piast umożliwia wstawienie RH bez dystansu mając ET60. Na seryjnych piastach przy feldze nawet 8" chyba nie da się wstawić tej RH z ET45, a co dopiero 60. Ja będę się bawił i mierzył, bo chcę mieć jak największy rant, a odległość felgi od belki wewnątrz może być milimetr
Tą czerwoną coupe chciałem kupić dla gwintu, bo mogłem ją nabyć za niecałe 5000zł razem z tymi felgami. Gdyby właściciel mi powiedział, że tam było roczne KW variant 3 to bym się zebrał i pojechał do tego legionowa, miałem rzut beretem... ale myślałem, że to jakiś stary zużyty gwint do regeneracji ;/ teraz mam nauczkę, żeby jechać od razu. Przynajmniej felgi odkupiłem od następnego właściciela za psi hajs

tylko teraz kminię jakie ranty i jak mocno klepać nadkola. Czy tylko maszynką, czy całkowicie wyciągać i lakierować błotniki...
Problem jest taki, że te fele są jednak w rozstawie 4x100 ET60, a dystanse ORI RH zmieniają dopiero na 4x108. Mają one 25mm więc z rantem poszerzającym ją do 10" będę miał ET10. Więc w porównaniu do 10" Kolczata będzie mi wystawać aż o 10mm bardziej na zewnątrz, gdzie wewnątrz jeszcze będzie spokojnie kilkanaście milimetrów. Gdyby felgi miały rozstaw 4x108 można byłoby bardziej kombinować, a tak zostaje mi tylko spiłowanie tych dystansów o kilka mm i wyklepanie rantów o kolejne...
Łeb mi pęka od myślenia

ale jak zwykle mi się nie spieszy. Idę je myć w wannie :lol: