Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 28 wrz 2010, 13:59

FIFI, o tych mówisz?

http://moto.allegro.pl/super-fele-do-au ... 81192.html

Jeżeli tak to też chciałem je kupić :/ Napisałem do sprzedającego ale nie dostałem odpowiedzi..

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 28 wrz 2010, 19:52

Witam ani felg RH ani rantow na zbyciu Kolczat kazda felga ma inaczej srodek rotoru ustawiony wiec tak jak u ciebie 10'' wchodzi na styk tak 9'' na rowno przy et 35/40 i tez jest inna wneka nadkola w belce czy w zawieszeniu wachaczowym tzn Qattro czy tylno napedowe BMW nie raz widziales beme z mega rantem i bez problemu wchodzi tak jak Atlas pisze nic innego nie [pozostaje jak rezanie nadkoli zeby bylo łałłłłłłł <ok> jakie ET masz tych 4x108??

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 wrz 2010, 20:51

Harry71 pisze:kazda felga ma inaczej srodek rotoru ustawiony
no ale to nie ET odpowiada czasem za normowanie tych odleglosci?

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 28 wrz 2010, 20:59

Te ET to takie trochę dziwne są i zależnie od producenta felg różnią się między sobą i najlepiej mierzyć fele na aucie i wtedy jest pewność że pasuje felga lub nie

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 wrz 2010, 21:02

no wlasnie na to by wychodzilo... ale glupia sprawa ;p
Mario a Ty pakuj sie do swojego tematu bo mam pytania :D

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 wrz 2010, 22:10

ET się różni?? Toż to podstawowy parametr jest. Ehh coś bredzicie

10 20 chowa się do środka tylko o 2 mm więcej niż 9 35 różnica jest na zewnątrz

10 20 wchodzi w głąb tylko 20 mm w odniesieniu do oryginału

środek rotoru nie ma żadnego znaczenia - liczy się powierzchnia przylgni. środek bywa różny bo jest zależny od kształtu feli - żeby zaciski się zmieściły.

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 28 wrz 2010, 22:23

subratri to zobacz sobie w moim cabrio na tyle Borbet T 16/9 et15 i RH ZW1 17/9 et60 (dystans 28mm) w przybliżeniu et30
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2010, 22:08 przez maniekmac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 wrz 2010, 22:35

no co tu oglądać?? et 33 i et 15 różnica 18 mm

no kolego ale Ty piasty z tyłu zmieniłeś... na jakie?? tarcza hamulcowa nie jest przypadkiem węższa??

a tak swoją drogą temat zmiany śrób zaraz sobie u Ciebie poczytam :D

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 28 wrz 2010, 22:37

ludzie, to są podstawy! - banalne podstawy <urodziny>
ET (offset lub inaczej odsadzenie) felgi
Odsadzenie informuje o odległości płaszczyzny symetrii felgi od płaszczyzny montażowej - podawana w mm. ET jest charakterystyczny dla każdego modelu felgi a nie modelu samochodu. Offset może mieć wartości zarówno dodatnie jak i ujemne i informuje o położeniu koła we wnęce nadkola. Im większe ET, tym felga głębiej schowana w nadkole.
Obrazek

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 28 wrz 2010, 22:39

chodzi mi o to że te rh więcej wystają mimo że mają większe et porównaj u mnie i np dołóż niech jeszcze 10mm to już można na nich siadać, z tąd moja teza

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 wrz 2010, 22:46

tarcze masz inne i dlatego

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 28 wrz 2010, 22:50

nic w tarczach się nie zmieniło, a nawet jeśli wyszła by różnica w granicach 5 mm i tak wychodzi inaczej, zresztą nie zaśmiecajmy tematu ATLASowi bo nas zaraz ktoś ochrzani

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 29 wrz 2010, 19:00

maniekmac, właśnie o to pytałem w Twoim temacie i widzę, że chyba zmiana piast umożliwia wstawienie RH bez dystansu mając ET60. Na seryjnych piastach przy feldze nawet 8" chyba nie da się wstawić tej RH z ET45, a co dopiero 60. Ja będę się bawił i mierzył, bo chcę mieć jak największy rant, a odległość felgi od belki wewnątrz może być milimetr :)

Tą czerwoną coupe chciałem kupić dla gwintu, bo mogłem ją nabyć za niecałe 5000zł razem z tymi felgami. Gdyby właściciel mi powiedział, że tam było roczne KW variant 3 to bym się zebrał i pojechał do tego legionowa, miałem rzut beretem... ale myślałem, że to jakiś stary zużyty gwint do regeneracji ;/ teraz mam nauczkę, żeby jechać od razu. Przynajmniej felgi odkupiłem od następnego właściciela za psi hajs :) tylko teraz kminię jakie ranty i jak mocno klepać nadkola. Czy tylko maszynką, czy całkowicie wyciągać i lakierować błotniki...
Problem jest taki, że te fele są jednak w rozstawie 4x100 ET60, a dystanse ORI RH zmieniają dopiero na 4x108. Mają one 25mm więc z rantem poszerzającym ją do 10" będę miał ET10. Więc w porównaniu do 10" Kolczata będzie mi wystawać aż o 10mm bardziej na zewnątrz, gdzie wewnątrz jeszcze będzie spokojnie kilkanaście milimetrów. Gdyby felgi miały rozstaw 4x108 można byłoby bardziej kombinować, a tak zostaje mi tylko spiłowanie tych dystansów o kilka mm i wyklepanie rantów o kolejne...

Łeb mi pęka od myślenia ;-) ale jak zwykle mi się nie spieszy. Idę je myć w wannie :lol:

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 29 wrz 2010, 19:04

Kaczuszkę weź :P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 29 wrz 2010, 20:13

ATLAS, zmien piasty na 4x100 :D i po problemie ;p
przy rozklepywaniu blotnikow(!) (nie nadakól) co myslisz zrobic z ta pionowa faska? bo mi nie odpisales ;p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl