Wiesz mam jakieś porównanie mianowicie Avant brata,u niego pierwszy stopień nawiewu na max ogrzewaniu prawie parzył w pysk,a u mnie na 2 stopniu porażka,ale po oczyszczeniu,hajcuje w piecu aż miło.UKI_XX pisze:AB4, dobrze mówisz bo nagrzewnica może być zabita kamieniem wewnątrz lub śmieciami na zewnątrz, tylko wtedy słabo by z nawiewów dmuchało
zupens, też tak robiłem zeszłej zimy i po dwóch godzinach walki z -20*C miałem ledwo +5*C, wszystko zależy ile tego kamienia tam się znajduje dlatego najskuteczniej jest pojeździć kilka dni z odkamieniaczem, tylko jest jeden problem.. środki takie mogą być szkodliwe jak się ich długo używa a kwasek cytrynowy powoli sobie kamień wsuwa i nie niszczy silnika
[1.9 1Z] nie łapie temperatury
Re: [B4 1.9 tdi] układ chłodzenia, ogrzewanie barzdo słabe
obawiam się że to będzie za mało, dziś przy wymianie króćca z tyłu głowicy natknąłem się na znaczną warstwę kamienia, wcześniej traktowałem samą nagrzewnicę octem i kwaskiem (na gorąco) potem na cały układ chłodzenia dałem 5 opakowań kwasku przez kilka dni i jednak całego kamienia nie zjadło, podejrzewam że przydałoby się ten zabieg powtórzyć jeszcze jakieś 2-3 razy ale jak na razie ilość ciepła mi wystarczaszkodnik pisze: No to sprawdzian czas zacząć!!! Dziś wsypałem 4 torebki kwasku i pojeżdżę zobaczę!
Dam znać jakie będą rezultaty.
Koledzy pomóżcie bo też mam problem... ogrzewanie jest do bani ;/ jeszcze ze 3 miechy temu jak włączyłem ogrzewanie to aż parzyło a teraz praktycznie nic... temp na silniku w normie a wieje chłodem do środka;
Gdzie tego kwasku wsypać do zbiorniczka od borygo?? czy może iść z tym do mechanika... jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy...
Gdzie tego kwasku wsypać do zbiorniczka od borygo?? czy może iść z tym do mechanika... jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ja zrobiłem w ten sposób miałem słąbe ogrzewanie i sobie w mawiałem że klekoty tak maja
a więc tak
z ciągłęm węże od nagrzewnicy podłączyłem kawałek węża, wydmuchałem ze środka nagrzewnicy płyn wlałem domestos odczekałem 10-15 minut potem podłączyłęm wąż z kranu wypłukałem nagrzewnice w jedną i drugą stronę i jeszcze raz powtórzyłem operacje na drugiej rurce od nagrzewnicy i efekt bezcenny naprawdę pomogło.Teraz ustawiam klimatronik na 23 stopnie i w środku jest upał oczywiscie wszystko sprawne (termostat )
a więc tak
z ciągłęm węże od nagrzewnicy podłączyłem kawałek węża, wydmuchałem ze środka nagrzewnicy płyn wlałem domestos odczekałem 10-15 minut potem podłączyłęm wąż z kranu wypłukałem nagrzewnice w jedną i drugą stronę i jeszcze raz powtórzyłem operacje na drugiej rurce od nagrzewnicy i efekt bezcenny naprawdę pomogło.Teraz ustawiam klimatronik na 23 stopnie i w środku jest upał oczywiscie wszystko sprawne (termostat )
[1.9 1Z] nie łapie temperatury
Panowie ..
mam taki problem, wolno mi łapie temperaturę, tak do 70 stopni 15-20 min, później do 90 ciężko, chyba że jadę na autostradzie i długo to widzę, ale dzisiaj pojechałem 4 km, temperatura szybko do 60 później była ta kreska przed 90, i stanąłem i chwilę lekko czasem gazu dawałem, i było 90, otworzyłem maskę, czekam i czekam a wentylatory się nie załączyły, może ponad 90 ma być, lekko było i nic, a jak odpalę audi to jak tylko złapię temperaturę to minimalną to wąż dolny i górny ciepły a później gorący, chłodnica gorąca, termostat może czujnik? jak mam to sprawdzić najprościej, nie za bardzo się znam proszę o wskazówki co kolejno i jak sprawdzić, a w aucie po chwili jazdy już jest cieplutko jak włączę to ogrzewanie, po 2 km jazdy ciepło, hm moje gg 2164956 proszę o pomoc,
dzieki all!
mam taki problem, wolno mi łapie temperaturę, tak do 70 stopni 15-20 min, później do 90 ciężko, chyba że jadę na autostradzie i długo to widzę, ale dzisiaj pojechałem 4 km, temperatura szybko do 60 później była ta kreska przed 90, i stanąłem i chwilę lekko czasem gazu dawałem, i było 90, otworzyłem maskę, czekam i czekam a wentylatory się nie załączyły, może ponad 90 ma być, lekko było i nic, a jak odpalę audi to jak tylko złapię temperaturę to minimalną to wąż dolny i górny ciepły a później gorący, chłodnica gorąca, termostat może czujnik? jak mam to sprawdzić najprościej, nie za bardzo się znam proszę o wskazówki co kolejno i jak sprawdzić, a w aucie po chwili jazdy już jest cieplutko jak włączę to ogrzewanie, po 2 km jazdy ciepło, hm moje gg 2164956 proszę o pomoc,
dzieki all!
Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 21:15 przez Mamber, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
no ale w mieście, już 90 powinno być, trochę się tym martwię, gdzieś czytałem, że jak tylko wskazówka temp się ruszy lekko złapie te 50 stopni, to chłodnica ma być zimna i wąż u góry, nie wiem czemu ale tak pisali, a jest dosyć ciepła a wąż gorący, i pisali że termostat, może mi ktoś wyjaśnić, jak będzie z temperaturą jak np w aucie w środku w aucie włączę ogrzewanie ciepłe i zimne jak się zachowa temperatura, spadnie wzrośnie?
i dlaczego tak jest?
i dlaczego tak jest?