jeżeli śmigasz tylko na gazie szukaj aparat od jakiegoś gaźnikowego 1.8 i będziesz miał wyprzedzenie zapłonu podciśnieniowe :-> proste a dobre <ok>
dalej jestem ciekaw ile to wypluje koni

Z aparatem pomysle.Dziki pisze:nie rozumiem troszeczkę twoich problemów z zapłonem...
jeżeli śmigasz tylko na gazie szukaj aparat od jakiegoś gaźnikowego 1.8 i będziesz miał wyprzedzenie zapłonu podciśnieniowe :-> proste a dobre <ok>
dalej jestem ciekaw ile to wypluje koni
Musi przestawiać zapłon bo nie dałoby się jechać i strasznie dużo by palił. Nawet czytałem w książce (chyba którejś o naprawach audi 80) że w mono-motronicu jest elektronicznie sterowany zapłon.PI7er pisze:W ABT ustawiamy zaplon na sztywno z tego co mi wiadomo i komputer tego nie rusza.
Komputer silnika nie ma nic do rzeczy bo wcale się z nim to urządzenie nie komunikuje, tylko przesuwa sygnał z czujnika położenia wału tak że komputer silnika nie wie nic o istnieniu tego urządzenia.PI7er pisze:wtedy taki wariator moze wysylac odpowiedni sygnal aby zaplon przestawic...
...PI7er pisze:pokrywe monowtrysku z jakiegos VAGa katowa, blos,