Narazie trzymachmiel25 pisze:O dziwo sprzęgło trzyma nawet na szerokich kołach.
B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)
-
ArcioTDI
Wiesz mój Avant ma już grubo ponad rok wiec nowy nie jest. A przegub umarł za złodziei ja poprostu go nasmarowałem i lata. Na dniach jak się zbiorę do kupy to wyminie na nowe.ArcioTDI pisze:chmiel25,
miło widzieć kolejne b4q z AVF-em, teraz pora na hamulce no i ten przegub
A heble ESKOWE już leżą ale może założe takiejak mikkopk99 sam niewiem <lol>
Pokazałbyś byś swoje coupe.
pozdro
-
ArcioTDI
Znane mi rozwiązanie. Ale nie chcę zmieniać piast. Tył jest wystarczająco mocny oczywiście przy tarczy i klockach. Myślałem też nad zestawem jaki założył Mikko od Porsche.ArcioTDI pisze:z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,chmiel25 pisze:heble ESKOWE już leżą
Tu się z tobą troche zgadzam. Ale pasują P&P i na dobrej tarczy i klocku są niezłe.
ja uważam że wpierw należy zmienić piasty na 5x112 i później jakieś stosowne heble
u mnie będę montował zestaw z S4B7 przód 345/30+dorobienie adapterów, a tył 300/22 Plug&Play
Też bez przesady 1.9 tdi AVF nie jest wcale aż taki mocny jak V8 lub 2.2 20vt po programie.
Ale osiągi i frajde jaką daje wzgledem spalania jest naprawde rewelacyjny.
Arcio my chyba jakoś kiedyś gdzieś gadaliśmy bo nick kojarze.
pozdro
-
ArcioTDI
bądź poważny chłopie,sagem pisze:Wow to Twoj avf pewnie ma ze 350 kucy najmarniej.
biorę pod uwagę zestaw z S4B7 ponieważ wiem skąd mogę go okazyjnie wyrwać, ale nie ukrywam, że cena klocków i tarcz trochę mnie odstrasza
ja mam jeszcze drugą opcję tzn:
przód S6C4 314/30
tył S8D2 280/22 lub 269/20 S6C4
sagem pisze:Wow to Twoj avf pewnie ma ze 350 kucy najmarniej.z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,
Siema SAGEM żyjesz?? :mrgreen:
Arciowy avf niestety narazie jest mocniejsz o pare kuniów. Ale niestety wada wszystkich Audi nawet S2 są słabe hamulce. Seryjne S2 z rolki niema szans z TDI 200ps 400nm, Niestety diesle szybciej się rozpedzaja przez duży NM.
Dobra
ArcioTDI, pokazuj coupe
Dokładnie bo setup w miare już znam <lol> i moce też <rotfl>
Z czego masz skrzynie biegów?? została sądzę od 2.8?? <mikolaj>
pozdro
PS skrobnij do mnie na gg
- sagem
- Forum Audi 80

- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Siema zyje ale mam okropnie minimalny dostep do internetu ale niedlugo to sie powinno zmienic.Siema SAGEM żyjesz??
Nie chodzi mi o osiagi bo to rozumiem ale nie uwazam ze hamulce nawet seryjnie od s2 beda za slabe do 180 czy 200 konnego diesla, bo na pewno tak nie jest w dodatku ze b4 az takie ciezkie nie jest... a moja odpowiedz arcio byla jak najbardziej powazna. Co do hamulców jak bym mial tani dostep to bral bym nawet jakies ceramiczne to chyba normalne..
-
ArcioTDI
Owszem pochwale się moim ACQ zakładając oddzielny temat, ale w swoim czasie obecnie auto jest w rozsypce:
-zawieszenie rozgrzebane z powodu wymiany piast na 5x112
-skrzynia ori CBR już jest wyjęta w planie skrzynia EKM ponieważ mam most 35/9
-dwumas w stanie agonalnym - zabity nierozsądnie ograniczonym momentem
-wiązka do ogarnięcia - nie mam jeszcze obrotka
No i oczywiście wieczny brak czasu
-zawieszenie rozgrzebane z powodu wymiany piast na 5x112
-skrzynia ori CBR już jest wyjęta w planie skrzynia EKM ponieważ mam most 35/9
-dwumas w stanie agonalnym - zabity nierozsądnie ograniczonym momentem
-wiązka do ogarnięcia - nie mam jeszcze obrotka
No i oczywiście wieczny brak czasu
Sagem
pogadaj z kimś kto ma eske to potwierdzi że heble szybko puchną. 200 konny tdi ma dużo ponad 400nm i większość ludzi ma skrzynie od benzyny bo są krótkie i po za tym esa w serii ma chyba 220ps i 350nm wiec mniej niż tdi po chipie. Jak miałem serie to heble były ok teraz już giną na mieście. Sagem zważ swojego avanta i dodaj 200kg to bedziesz miał wage mojego autobusu :lol: czyli jakaś 1650kg :mrgreen:
Czyli takie standartowe problemy po swapowe. A ekm to 6 gang?? jaki miałeś dwumas 228mm?? że ci padł ja mam 240mm od passata ale on nie wchodzi w skrzynie 5 gang.
obrotek jest prosty do podłaczenia. dobra wiecej pytań kiedy indziej :lol: nie bede zdradzał wszystkiego :mrgreen:
pozdro
pogadaj z kimś kto ma eske to potwierdzi że heble szybko puchną. 200 konny tdi ma dużo ponad 400nm i większość ludzi ma skrzynie od benzyny bo są krótkie i po za tym esa w serii ma chyba 220ps i 350nm wiec mniej niż tdi po chipie. Jak miałem serie to heble były ok teraz już giną na mieście. Sagem zważ swojego avanta i dodaj 200kg to bedziesz miał wage mojego autobusu :lol: czyli jakaś 1650kg :mrgreen:
Czyli takie standartowe problemy po swapowe. A ekm to 6 gang?? jaki miałeś dwumas 228mm?? że ci padł ja mam 240mm od passata ale on nie wchodzi w skrzynie 5 gang.
obrotek jest prosty do podłaczenia. dobra wiecej pytań kiedy indziej :lol: nie bede zdradzał wszystkiego :mrgreen:
pozdro









