Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 09 lis 2010, 09:28

chmiel25 pisze:O dziwo sprzęgło trzyma nawet na szerokich kołach.
Narazie trzyma ;-)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 09 lis 2010, 11:54

... Przegub robi psipał :-P

... Ale coś słabo się kręci :-D
Czyżby Chmielu był po obfitej kolacji :?: <urodziny>

ArcioTDI

Post autor: ArcioTDI » 09 lis 2010, 14:40

chmiel25,
miło widzieć kolejne b4q z AVF-em, teraz pora na hamulce no i ten przegub :-D

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 09 lis 2010, 21:02

ArcioTDI pisze:chmiel25,
miło widzieć kolejne b4q z AVF-em, teraz pora na hamulce no i ten przegub :-D
Wiesz mój Avant ma już grubo ponad rok wiec nowy nie jest. A przegub umarł za złodziei ja poprostu go nasmarowałem i lata. Na dniach jak się zbiorę do kupy to wyminie na nowe.
A heble ESKOWE już leżą ale może założe takiejak mikkopk99 sam niewiem <lol>

Pokazałbyś byś swoje coupe. ;-)

pozdro

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 lis 2010, 21:04

chmiel25 pisze:Pokazałbyś byś swoje coupe.
pokazalbys sie(!) na jakims spocie ta coupeja ;p

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 09 lis 2010, 21:48

ładnie to zamiata panie normalnie cud miód :mrgreen: . A co z motorem sie dzieje że pada??

ArcioTDI

Post autor: ArcioTDI » 10 lis 2010, 01:09

chmiel25 pisze:heble ESKOWE już leżą
z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,
ja uważam że wpierw należy zmienić piasty na 5x112 i później jakieś stosowne heble
u mnie będę montował zestaw z S4B7 przód 345/30+dorobienie adapterów, a tył 300/22 Plug&Play

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 lis 2010, 09:17

ArcioTDI pisze:
chmiel25 pisze:heble ESKOWE już leżą
z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,

Tu się z tobą troche zgadzam. Ale pasują P&P i na dobrej tarczy i klocku są niezłe.

ja uważam że wpierw należy zmienić piasty na 5x112 i później jakieś stosowne heble
u mnie będę montował zestaw z S4B7 przód 345/30+dorobienie adapterów, a tył 300/22 Plug&Play
Znane mi rozwiązanie. Ale nie chcę zmieniać piast. Tył jest wystarczająco mocny oczywiście przy tarczy i klockach. Myślałem też nad zestawem jaki założył Mikko od Porsche.

Też bez przesady 1.9 tdi AVF nie jest wcale aż taki mocny jak V8 lub 2.2 20vt po programie.

Ale osiągi i frajde jaką daje wzgledem spalania jest naprawde rewelacyjny.

Arcio my chyba jakoś kiedyś gdzieś gadaliśmy bo nick kojarze.

pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 lis 2010, 17:12

z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,
Wow to Twoj avf pewnie ma ze 350 kucy najmarniej.

ArcioTDI

Post autor: ArcioTDI » 10 lis 2010, 19:28

sagem pisze:Wow to Twoj avf pewnie ma ze 350 kucy najmarniej.
bądź poważny chłopie,
biorę pod uwagę zestaw z S4B7 ponieważ wiem skąd mogę go okazyjnie wyrwać, ale nie ukrywam, że cena klocków i tarcz trochę mnie odstrasza
ja mam jeszcze drugą opcję tzn:
przód S6C4 314/30
tył S8D2 280/22 lub 269/20 S6C4

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 10 lis 2010, 20:07

ArcioTDI, pokazuj coupe :-) trzeba mieć na kimś się wzorować <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 lis 2010, 21:22

sagem pisze:
z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,
Wow to Twoj avf pewnie ma ze 350 kucy najmarniej.

Siema SAGEM żyjesz?? :mrgreen:
Arciowy avf niestety narazie jest mocniejsz o pare kuniów. Ale niestety wada wszystkich Audi nawet S2 są słabe hamulce. Seryjne S2 z rolki niema szans z TDI 200ps 400nm, Niestety diesle szybciej się rozpedzaja przez duży NM.

Dobra
ArcioTDI, pokazuj coupe :-) trzeba mieć na kimś się wzorować <ok>


Dokładnie bo setup w miare już znam <lol> i moce też <rotfl>

Z czego masz skrzynie biegów?? została sądzę od 2.8?? <mikolaj>

pozdro

PS skrobnij do mnie na gg

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 lis 2010, 21:28

Siema SAGEM żyjesz??
Siema zyje ale mam okropnie minimalny dostep do internetu ale niedlugo to sie powinno zmienic.


Nie chodzi mi o osiagi bo to rozumiem ale nie uwazam ze hamulce nawet seryjnie od s2 beda za slabe do 180 czy 200 konnego diesla, bo na pewno tak nie jest w dodatku ze b4 az takie ciezkie nie jest... a moja odpowiedz arcio byla jak najbardziej powazna. Co do hamulców jak bym mial tani dostep to bral bym nawet jakies ceramiczne to chyba normalne..

ArcioTDI

Post autor: ArcioTDI » 10 lis 2010, 21:53

Owszem pochwale się moim ACQ zakładając oddzielny temat, ale w swoim czasie obecnie auto jest w rozsypce:
-zawieszenie rozgrzebane z powodu wymiany piast na 5x112
-skrzynia ori CBR już jest wyjęta w planie skrzynia EKM ponieważ mam most 35/9
-dwumas w stanie agonalnym - zabity nierozsądnie ograniczonym momentem
-wiązka do ogarnięcia - nie mam jeszcze obrotka
No i oczywiście wieczny brak czasu :-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 lis 2010, 22:50

Sagem
pogadaj z kimś kto ma eske to potwierdzi że heble szybko puchną. 200 konny tdi ma dużo ponad 400nm i większość ludzi ma skrzynie od benzyny bo są krótkie i po za tym esa w serii ma chyba 220ps i 350nm wiec mniej niż tdi po chipie. Jak miałem serie to heble były ok teraz już giną na mieście. Sagem zważ swojego avanta i dodaj 200kg to bedziesz miał wage mojego autobusu :lol: czyli jakaś 1650kg :mrgreen:

Czyli takie standartowe problemy po swapowe. A ekm to 6 gang?? jaki miałeś dwumas 228mm?? że ci padł ja mam 240mm od passata ale on nie wchodzi w skrzynie 5 gang.
obrotek jest prosty do podłaczenia. dobra wiecej pytań kiedy indziej :lol: nie bede zdradzał wszystkiego :mrgreen:
pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl