Narazie trzymachmiel25 pisze:O dziwo sprzęgło trzyma nawet na szerokich kołach.
B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)
Wiesz mój Avant ma już grubo ponad rok wiec nowy nie jest. A przegub umarł za złodziei ja poprostu go nasmarowałem i lata. Na dniach jak się zbiorę do kupy to wyminie na nowe.ArcioTDI pisze:chmiel25,
miło widzieć kolejne b4q z AVF-em, teraz pora na hamulce no i ten przegub
A heble ESKOWE już leżą ale może założe takiejak mikkopk99 sam niewiem <lol>
Pokazałbyś byś swoje coupe.
pozdro
Znane mi rozwiązanie. Ale nie chcę zmieniać piast. Tył jest wystarczająco mocny oczywiście przy tarczy i klockach. Myślałem też nad zestawem jaki założył Mikko od Porsche.ArcioTDI pisze:z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,chmiel25 pisze:heble ESKOWE już leżą
Tu się z tobą troche zgadzam. Ale pasują P&P i na dobrej tarczy i klocku są niezłe.
ja uważam że wpierw należy zmienić piasty na 5x112 i później jakieś stosowne heble
u mnie będę montował zestaw z S4B7 przód 345/30+dorobienie adapterów, a tył 300/22 Plug&Play
Też bez przesady 1.9 tdi AVF nie jest wcale aż taki mocny jak V8 lub 2.2 20vt po programie.
Ale osiągi i frajde jaką daje wzgledem spalania jest naprawde rewelacyjny.
Arcio my chyba jakoś kiedyś gdzieś gadaliśmy bo nick kojarze.
pozdro
bądź poważny chłopie,sagem pisze:Wow to Twoj avf pewnie ma ze 350 kucy najmarniej.
biorę pod uwagę zestaw z S4B7 ponieważ wiem skąd mogę go okazyjnie wyrwać, ale nie ukrywam, że cena klocków i tarcz trochę mnie odstrasza
ja mam jeszcze drugą opcję tzn:
przód S6C4 314/30
tył S8D2 280/22 lub 269/20 S6C4
sagem pisze:Wow to Twoj avf pewnie ma ze 350 kucy najmarniej.z całym szacunkiem ale heble eskowe to kupa,
Siema SAGEM żyjesz?? :mrgreen:
Arciowy avf niestety narazie jest mocniejsz o pare kuniów. Ale niestety wada wszystkich Audi nawet S2 są słabe hamulce. Seryjne S2 z rolki niema szans z TDI 200ps 400nm, Niestety diesle szybciej się rozpedzaja przez duży NM.
Dobra
ArcioTDI, pokazuj coupe trzeba mieć na kimś się wzorować <ok>
Dokładnie bo setup w miare już znam <lol> i moce też <rotfl>
Z czego masz skrzynie biegów?? została sądzę od 2.8?? <mikolaj>
pozdro
PS skrobnij do mnie na gg
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Siema zyje ale mam okropnie minimalny dostep do internetu ale niedlugo to sie powinno zmienic.Siema SAGEM żyjesz??
Nie chodzi mi o osiagi bo to rozumiem ale nie uwazam ze hamulce nawet seryjnie od s2 beda za slabe do 180 czy 200 konnego diesla, bo na pewno tak nie jest w dodatku ze b4 az takie ciezkie nie jest... a moja odpowiedz arcio byla jak najbardziej powazna. Co do hamulców jak bym mial tani dostep to bral bym nawet jakies ceramiczne to chyba normalne..
Owszem pochwale się moim ACQ zakładając oddzielny temat, ale w swoim czasie obecnie auto jest w rozsypce:
-zawieszenie rozgrzebane z powodu wymiany piast na 5x112
-skrzynia ori CBR już jest wyjęta w planie skrzynia EKM ponieważ mam most 35/9
-dwumas w stanie agonalnym - zabity nierozsądnie ograniczonym momentem
-wiązka do ogarnięcia - nie mam jeszcze obrotka
No i oczywiście wieczny brak czasu
-zawieszenie rozgrzebane z powodu wymiany piast na 5x112
-skrzynia ori CBR już jest wyjęta w planie skrzynia EKM ponieważ mam most 35/9
-dwumas w stanie agonalnym - zabity nierozsądnie ograniczonym momentem
-wiązka do ogarnięcia - nie mam jeszcze obrotka
No i oczywiście wieczny brak czasu
Sagem
pogadaj z kimś kto ma eske to potwierdzi że heble szybko puchną. 200 konny tdi ma dużo ponad 400nm i większość ludzi ma skrzynie od benzyny bo są krótkie i po za tym esa w serii ma chyba 220ps i 350nm wiec mniej niż tdi po chipie. Jak miałem serie to heble były ok teraz już giną na mieście. Sagem zważ swojego avanta i dodaj 200kg to bedziesz miał wage mojego autobusu :lol: czyli jakaś 1650kg :mrgreen:
Czyli takie standartowe problemy po swapowe. A ekm to 6 gang?? jaki miałeś dwumas 228mm?? że ci padł ja mam 240mm od passata ale on nie wchodzi w skrzynie 5 gang.
obrotek jest prosty do podłaczenia. dobra wiecej pytań kiedy indziej :lol: nie bede zdradzał wszystkiego :mrgreen:
pozdro
pogadaj z kimś kto ma eske to potwierdzi że heble szybko puchną. 200 konny tdi ma dużo ponad 400nm i większość ludzi ma skrzynie od benzyny bo są krótkie i po za tym esa w serii ma chyba 220ps i 350nm wiec mniej niż tdi po chipie. Jak miałem serie to heble były ok teraz już giną na mieście. Sagem zważ swojego avanta i dodaj 200kg to bedziesz miał wage mojego autobusu :lol: czyli jakaś 1650kg :mrgreen:
Czyli takie standartowe problemy po swapowe. A ekm to 6 gang?? jaki miałeś dwumas 228mm?? że ci padł ja mam 240mm od passata ale on nie wchodzi w skrzynie 5 gang.
obrotek jest prosty do podłaczenia. dobra wiecej pytań kiedy indziej :lol: nie bede zdradzał wszystkiego :mrgreen:
pozdro