[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Ostatecznie padło na 7A. Doszedłem do wniosku że nie będzie mi potrzebne nie wiadomo ile pod maską a i tak już seryjne 170KM będzie sobie radzić:) kris0181, to już wiem kto mi podkupił silnik Ogólnie rzecz biorąc miało być nie wiadomo co ale 7A to taki najbardziej optymalny wybór. Nie ma już mechaniki, a to zawsze lubi się popsuć, choć i 7A też nie jest bez wad, zawsze można go uturbić ale tego raczej w planach nie będzie. Wiem zapewne, że co poniektórzy nie uwierzą puki nie zobaczą, tak więc po nowym roku będę ustalał termin i to kiedy serducho wskoczy pod maskę nie jest do końca zależne tylko ode mnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jestem rozczarowany. Były szumne zapowiedzi, już nawet zadatki, perspektywa psss..psss..psss. A teraz zostanie tylko blos i pssss z głośniczka z allegro.
A tak swoją drogą, to zalecam zredukowanie liczby naklejek i emblematów na aucie, ponieważ zawyżają szacunkową mocą pojazdu. Jest ich zdecydowanie za dużo na 170 ps.. (kiedyś).
A tak swoją drogą, to zalecam zredukowanie liczby naklejek i emblematów na aucie, ponieważ zawyżają szacunkową mocą pojazdu. Jest ich zdecydowanie za dużo na 170 ps.. (kiedyś).