[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam. Takie pytanie mam, po wymianie nagrzewnicy ciepłe powietrze ( słabo ciepłe) leci tylko podczas jazdy, na postoju nawet przy rozgrzanym silniku ( 90 stopni) leci zimne. Czy to może byc wina że nagrzewnica była taka dość tania marki NO NAME. Po wymianie zrobiłem jzu z 500km wiec układ powinien sie odpowietrzyć, te gąbki były w dośc dobrym stanie, poziom płynu jest ok
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
zibifree, masz LPG?
Jeśli tak i masz parownik podpięty równolegle (przy użyciu dwóch trójników) to spróbuj ścisnąć czymś wąż idący do parownika aby ograniczyć przepływ. Może przez parownik idzie cała ciepła woda.
Jeszcze jedna rzecz która może na to wpłynąć to niewydolna pompa, jeśli masz z plastikowym wirnikiem może się on kręcić na ośce.
W B3 nie ma fabrycznego odpowietrznika na wężach do nagrzewnicy.
Jeśli tak i masz parownik podpięty równolegle (przy użyciu dwóch trójników) to spróbuj ścisnąć czymś wąż idący do parownika aby ograniczyć przepływ. Może przez parownik idzie cała ciepła woda.
Jeszcze jedna rzecz która może na to wpłynąć to niewydolna pompa, jeśli masz z plastikowym wirnikiem może się on kręcić na ośce.
W B3 nie ma fabrycznego odpowietrznika na wężach do nagrzewnicy.
Tak mam lpg.aldi pisze:zibifree, masz LPG?
Jeśli tak i masz parownik podpięty równolegle (przy użyciu dwóch trójników) to spróbuj ścisnąć czymś wąż idący do parownika aby ograniczyć przepływ. Może przez parownik idzie cała ciepła woda. .
rozumie że ścisnąć go na stałe? Bo chyba czegoś nie rozumie, skoro wcześniej z stara nagrzewnica było OK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak na stałe aby był ściśnięty podczas jazdy, tylko nie przesadź żeby parownika nie zamrozić. Możesz ścisnąć go przy użyciu jakiego przedmiotu i trytrytki.zibifree pisze:rozumie że ścisnąć go na stałe?
Może ta stawia większy opór... Jeśli nie przekonuje Cie moja teoria nie musisz tego sprawdzać.zibifree pisze:Bo chyba czegoś nie rozumie, skoro wcześniej z stara nagrzewnica było OK
Słonik, a sprawdzałeś "klapki" (chyba tak to się nazywa) od sterowania powietrzem ciepło/zimno?? Jeśli klapka od zimnego powietrza w momencie gdy ja zamkniemy i otworzymy dopływ ciepłego powietrzna przepuszcza zimne powietrze to po wymieszaniu się ciepłego i zimnego powietrza (które mino naszej woli nadal leci) wymiesza się to z kratek będzie leciało ciepłe powietrze a nie gorące...
aldi, a może by tak lepiej podłączyć nagrzewnice i parownik szeregowo jedno po drugim?? Wtedy zakładając ze nagrzewnica jest drożna nie ma bata płyn poleci przez nagrzewnice - ogrzeje nas :mrgreen: i poleci przez parownik żeby ogrzać zimny gaz w 100% zgadzam się z twoją teorią o dwóch obiegach :mrgreen:
aldi, a może by tak lepiej podłączyć nagrzewnice i parownik szeregowo jedno po drugim?? Wtedy zakładając ze nagrzewnica jest drożna nie ma bata płyn poleci przez nagrzewnice - ogrzeje nas :mrgreen: i poleci przez parownik żeby ogrzać zimny gaz w 100% zgadzam się z twoją teorią o dwóch obiegach :mrgreen: