Wracajac do 3.5 bara na custom regulatorze, (zaznaczam ze mowimy o aucie na monowtrysku) na jakiej podstawie obliczyłes, ze te 3.5 bara bedzie wystarczajace? Nominalnie jest w okolocach 1 bar, ty zwiekszyłes cisnienie ponad dwukrotnie, podpowiedz jak uzyskałeś przepływ wyzszy o tyle by zapewnić przepływ równoważacy dostaczone paliwo?
Co do wtrysków z g60 i s2 to jest to całkowicie wrecz normalne przy niewielkich zmianach pojemnosci. Auta wyposazone we wtrysk wielopunktowy posiadaja dosc zaawansowany sterownik który bez problemu obcina czasy wtrysków celem utrzymania współczynnika lambda. Nie ma w tym cudów i dziwów. Problemy zaczyna miec sterownik kiedy wtryski sa duzo wieksze, a skracanie czasów nie daje odpowiedniego zubożenia mieszanki.
Kolejna sprawa to ustawienie TPS :lol: oraz naciaganie sprezynki

. Tutaj juz zalatuje druciarstwem. Ze tak powiem sa na to lepsze sposoby bez rezygnowania z dolnej skali TPSu. Nie ma potzreby robic takich zabiegów, da sie zrobić inaczej i tez bedzie dobrze. To jest tzw. tani sposób :lol:
Na temat AFR nie powinieniem sie wypowiadac jednak jest to dla mnie tak bardzo ineteresujacy temat, że prosze Cie o jakies wskazówki. Wszak nie moge wyprowadzic odpowiednich wzorów na AFR w takim aucie. Żadne wspomaganie sie oscyloskopem nie pomoze, bo przecież w tym samochodzie jest waskopasmowa sonda lambda, dajaca usredniony pomiar. Przeciesz to tylko termopara z kompensacja zimnych konców. Jak obliczasz AFR w swoim aucie. Prosze o dokładnosc 1 jednostki nie wymagam dokładnego podania.
W dalszym ciagu nie podzieliłeś sie również ze mna wiedza jak liczysz w swoich samochodach stopień spreżania,jak mierzysz, objetosci komór, jak uwzgledniasz zmiane stopnia sprezania przy zmianie wałka rozrzadu i wyjasnij skad wyskakują Ci takie liczby.
Nie rozumiem również zapoczatkowania dyskusji na temat K-jeta. Jest to inny układ wtrysku, a ten tema opiera sie na monotronicu.
Pozdrawiam
edit by UFOtm: nie przystoja przepychanki slowne w takim tonie na forum publicznym, proszę prywatne wycieczki pisać do Siebie na prv !