[B4 1.9 TDI 1z] gruszka i jej klapka doładowania
-
- Forum Audi 80
- Posty: 64
- Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: bialystok
[B4 1.9 TDI 1z] gruszka i jej klapka doładowania
Witam wszystkich, pytanie mam raczej dziwne, ale chcę wiedzić co sie bedzie działo gdyby klapka doładowania w kolektorze podłączona do gruszki była cały czas lekko otwarta ?
<czapa> byle do wiosny .
<czapa> byle do wiosny .
wszystko zależy ile będzie szczeliny, jak będzie delikatnie otwarta to turbo osiągnie założoną wydajność dopiero na wyższych obrotach (wtedy jak będzie odpowiednio duża ilość spalin), a jak będzie całkiem otwarta to turbo praktycznie nic nie napompujekefirsky pisze:A dokładnie,to przez nieszczelny zawór upustowy spalin będzie uciekało ciśnienie spalin, które normalnie napędziłoby wirnik turbosprężarki. Turbosprężarka nie osiągnie założonego przez soft ciśnienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dobre :mrgreen: niezły test...a wracając do twojego pytania ,choćby dlatego że ktoś zrobił bajpas padniętego n75audimen pisze: tak tylko zapytalem z ciekawości, a dlaczego turbinka podaje zbyt male ciśnienie skoro wiem,widziałem i dotykałem łopatek wirnika i na oko są w porządku, żadnych przedmuchów nie ma na przewodach gumowych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni