W tej kostce miałeś podłączone z oryginalnego ECU, we wiązce AEB'a w kostce T10 (brązowa) pin 6 masz przewód żółty - to sygnał spalania.sagem pisze:Trzecią sprawa jest znalezenie kabla z sygnalem spalania ECU, ze wzgledu na zmiane silnika moze byc cos inaczej, probowalem podlaczac sie do zoltego kabla idącego do czarnej kostki pod nogami kierowcy ale nic sie nie zmienialo, moze ktos wie gdzie on sie znajduje ?
Co do kontrolki oleju to masz zamontowany drugi czujnik oprócz tego 0,3BARa (w bańce dodatkowych zegarów)?
Co masz podłączone do pinu 17 (biało-szary) kostki AC? Tam powinien być podłączony drugi czujnik. Jeśli go nie masz to podłącz do masy na pracującym silniku i wtedy zobacz czy się będzie zapalać kontrolka. Tylko pojawi się drugi problem bo jeśli będzie podłączony do masy na stałe to prawdopodobnie będzie pojawiać się kontrolka na zgaszonym silniku.
Co do kontrolki płynu Ci nie pomogę bo mam tylko amerykańskie schematy wg. których podłączałem u siebie. I dopiero teraz sobie uświadomiłem że pewnie nie będzie u mnie działać. Nie podłączyłem tego przewodu od płynu dla AC bo na amerykańskich schematach jest inaczej - od płynu i ręcznego jest jedna kontrolka.