Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 13 kwie 2011, 11:37

ale to nie oznacza od razu , że ktoś dobrze ogarnia auto - nic nie ujmując Karolowi.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 kwie 2011, 11:38

ja pierdziu... to ja juz nic nie pisze

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 13 kwie 2011, 11:49

nie chcesz , nie pisz ;-)

wg mnie porównywanie czasów pod względem mocy/wagi S4 i B2 KX jest totalnie bez sensu. S4 to ciężka krowa i nie zdąży się napędzić , więc totalnie nie używa swojej mocy.

tyle ode mnie na temat tego porównywania.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 13 kwie 2011, 12:12

Wy się kłóćta Ale łysy na[prawde pokazał w wyrazowie klase I jakby nie było zajął PIERWSZE miejsce :mrgreen: I za to mu wielki Gratulacje.

Dred nie marudź tylko wpadnij na wyrazów to się poganiamy :mrgreen:

Na kolczata to nie liczę bo ma dbać tylko o rozrywki dla PIKACZU <rotfl2>

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 13 kwie 2011, 12:13

na razie nie mam zamiaru wpadać :-P wole zaplanować <ok>

co do wyrazowa to chętnie - tylko jak ogarnę furmankę.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 13 kwie 2011, 12:16

DRED pisze:na razie nie mam zamiaru wpadać :-P wole zaplanować <ok>
To nigdy nie jest planowane :-P tym bardziej z renią <tance>

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 13 kwie 2011, 17:29

Myślę, że w niedziele powinienem zagościć na spocie.

Co do wyrazowa, udało się coś wywalczyć i było fajnie :-)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 14 kwie 2011, 17:52

Witam Państwa :)

Dawno mnie tu nie było(nie wiem nawet czy mój login jeszcze działa ani czy w ogóle go zakładałem :P ) wiec korzystając z uprzejmości DRED'a naskrobie co nieco.

DES:
ICek w tym a nie innym miejscu z 2 powodów :)
1. Był w komplecie, cały, w dobrym stanie, czysty i w takiej samej postaci w KG przy większej mocy tez dawał rade...
2. zarówno właścicielowi jak i nam w SLG przyświeca takie podejście - nie niszczyć auta. Tak wiec wszelkie ciecie pasa przedniego a'la Mechitro(no offence, pomysł super tylko auta szkoda) nie wchodziło w grę, podobnie jak ciachanie zderzaka itp.

IC dostało nawiew z atrapy, ma swoja kierownice powietrza żeby wpadało przez IC na chłodnice. Chłodnica będzie"grzałka"? może na postoju.. choć tez nie zawsze bo przecież wiatrak się włącza i swoje robi.
Zwróć dodatkowo uwagę ze np takie auto jak Volvo S40 T4 ma IC pomiędzy chłodnica Klimy i wody - tam to dopiero grzałka a mimo wszystko 200KM z 2l w serii a z programem pod 240..
Tak wiec postanowiłem na razie nie dewastować portfela właściciela i zamontowaliśmy serie.

Panewki..
Silnik dostaliśmy w całości i w całości miał być zakładany - tak tez uczyniliśmy.
Panewki odezwały się zanim jeszcze wyjechaliśmy z garażu, NIE OBRÓCIŁY SIĘ po prostu były stare - 20-o paro letnie.
Dałem Łysemu wybór i 50% szans ze operacja wymiany samych panewek przyniesie oczekiwany skutek - zdecydował się zaryzykować. Nie dziwie się bo wisiało nad nim widmo remontu a to równowartość ok 2 takich silników lub więcej a ze wal wyglądał ok, nie miał rys itp to wydaje mi się ze koszt panewek i uszczelek - można przeboleć.
Nie jest idealnie i ja bym najchętniej rozebrał do śrubki ale.. to nie moje pieniądze :roll:

Auto długo stało bo... bo wyszło to co wyjść musiało przy tak starym silniku. Parę pękniętych wężyków, pęknięta membrana WG, problemy z elektryka i K-jet..
K-jet dal się nam mocno we znaki(tu ukłon dla Kefa-zjadł zęby na k-jetronicach i jego podpowiedzi były nieocenione-dzięki stary :) ) ale jest ok.. byłoby lepiej jakbym go postawił na SA zamiast mechanika..
Finalnie jednak robi robotę i na obecnej oponie jazda na suchym jest, hmm.. niewygodna acz dająca kupę radochy bo auto cala dwójkę radośnie piszczy przyspieszając przy tym konkretnie :mrgreen:
Na mokrym to masakra i odrobina nieuwagi może się skończyć źle bo trakcji nie ma W OGÓLE na 1,2,3 oraz z dodania na 4 :shock: a i na 5 myszkuje...

Wg mnie do zabawy na torach, pojeżdżawkach itp silnik jest niezbyt trafiony.
7A sprawdziłby się o wiele lepiej. MC po prostu zbyt brutalnie rozwija moc i wali momentem po kolach co będzie skutkowało smażeniem kolejnych kompletów opon.


No i to by było na tyle opowieści dziwnej treści :)
Mam nadzieje ze łysy będzie zadowolony a auto będzie bezawaryjnie cieszyć.


Pozdrawiam
noorec
SLG
8-)
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2011, 00:19 przez DRED, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 14 kwie 2011, 22:24

noorec jak siegam swoja stara, krótka, słoniowatą pamiecia to chyba nigdy sie tu nie logowałeś albo slabo paczyłem po nickach.
Pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 19 maja 2011, 15:42

Trochę świeżych(dziś robionych) zdjęć auta:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 19 maja 2011, 22:15

wstydu nie masz Chlopie, myslalem ze ogarnales ten balagan w wezach i wezykach pod maska tudziez wskaznik doladowania uczepiony na opasce zaciskowej /nie wspominajac juz o tym ze wzorniczo pasuje toto conajwyzej do lanosa, brak funduszy nie jest argumentem - klik/.
zeby nie bylo ze potrafie tylko jechac po rajtach - mam zbedna obudowe zegara 52mm na slupek, moge Ci ja kopsnac za dwa browary tylko wez to ogarnij i zrozum zesz wreszcie ze ludzie nie beda dlugo klepac niemca nad samym faktem ze zrobiles /a wlasciwie, podobnie jak ja, zleciles/ przekladke motura. niezmiennie 3mam kciuki a Ty dzialaj <piwo>

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 20 maja 2011, 09:57

To weź tą obudowę na majóvwkę to się pewnie coś wymyśli. Nie wiem co ci przeszkadza w wężykologii pod maską ale inaczej to wątpie by dało radę je poprowadzić.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 20 maja 2011, 10:02

się tylko zapytam , czy ustawiłeś zbieżność??

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 20 maja 2011, 10:05

Tak.

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 20 maja 2011, 13:39

wtryski kupiles??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl