[90 B3 2.3 NG] Brak mocy silnika.
[90 B3 2.3 NG] Brak mocy silnika.
Witam.
Mam problem z mocą silnika (jest zagazowany)
samochód nie przyspiesza jak to powinno być w 2,3E tylko ma stałą moc.
Ponadto przy prędkości 150 km/h na 5 tym biegu, obroty 4500 i koniec ... brak mocy.
Jakieś sugestie co może być przyczyną?
Znajomi podpowiadali że przepływomierz , lub przepustnica. Ale jeśli nie otwierałaby się druga gardziel w przepustnicy to nie wcisnąłbym pedału gazu do oporu.
Miał ktoś już taki problem?
Mam problem z mocą silnika (jest zagazowany)
samochód nie przyspiesza jak to powinno być w 2,3E tylko ma stałą moc.
Ponadto przy prędkości 150 km/h na 5 tym biegu, obroty 4500 i koniec ... brak mocy.
Jakieś sugestie co może być przyczyną?
Znajomi podpowiadali że przepływomierz , lub przepustnica. Ale jeśli nie otwierałaby się druga gardziel w przepustnicy to nie wcisnąłbym pedału gazu do oporu.
Miał ktoś już taki problem?
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Ja miałem. Po wymontowaniu instalacji gazowej problem znikł (ok. 205km/h)
Możesz też próbować z gaźnikiem Blos - ale użyj opcji szukaj bo było już poruszane na forum.
Albo rozpiłowanie mixera - podobno też pomaga. Z tym chwytem zgłoś się do kolegi luk_op_Q89 na PW
Możesz też próbować z gaźnikiem Blos - ale użyj opcji szukaj bo było już poruszane na forum.
Albo rozpiłowanie mixera - podobno też pomaga. Z tym chwytem zgłoś się do kolegi luk_op_Q89 na PW
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
może się przyda
https://audi80.pl/90-23-ng-brak-mocy ... t55040.htm
https://audi80.pl/90-23-ng-brak-mocy ... t55040.htm
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Nadal obstaję że to wina wąskiego gardła w mikserze (mieszalniku) czy jak tam. Ale sprawdź ten zapłon na wszelki wypadek, zgodnie ze starą zasadą "zaczyna się od najprostszych rzeczy". Kopułka, kable, świece, zapłon, palec rozdzielacza, regulator napięcia.
eeeeehh... proszę.
https://audi80.pl/ng-jak-ustawic-zap ... t=zap%B3on
I staraj się nie powielać wątków na forum. Użyj opcji szukaj.Jerem5 pisze: Co do zapłonu. Jak go wyregulować?
eeeeehh... proszę.
https://audi80.pl/ng-jak-ustawic-zap ... t=zap%B3on
Wczoraj miałem trochę czasu i humoru więc zabrałem się za rozkręcanie.
Przepustnica działa. Obie gardziele otwierają się jak należy.
talerzyk na rozdzielaczu był trochę za głęboko. Według rysunku na nim powinien być ciut wyżej, więc tak go ustawiłem. Ale przez to żadnej różnicy nie odczułem.
Noszę się z zamiarem kupna BLOSa. Ale chciałbym wiedzieć co muszę najpierw posprawdzać w aucie przed montażem ?
Przepustnica działa. Obie gardziele otwierają się jak należy.
talerzyk na rozdzielaczu był trochę za głęboko. Według rysunku na nim powinien być ciut wyżej, więc tak go ustawiłem. Ale przez to żadnej różnicy nie odczułem.
Noszę się z zamiarem kupna BLOSa. Ale chciałbym wiedzieć co muszę najpierw posprawdzać w aucie przed montażem ?
że ja tego nie zauważyłem wcześniej... Popraw sobie prękościomierz bo łże jak stara ... rwa. Prędkość zależy od przekładni a te nie pozwalają na taki speed nawet z górki.arekkrosno pisze:Ja miałem. Po wymontowaniu instalacji gazowej problem znikł (ok. 205km/h)
A jeśli faktycznie mocy nie masz od zawsze to może być to wina tego miksera co jakiś debil dedykował do tego silnika. Jeśłi to natomiast stało się nagle, to dalej obstawiam zapłon, bądź ewentualnie zapchany wydech - szukajmy najprostrzych rozwiązań.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
sprawdz
mikrowlaczniki pod i nad przepustnica
rregulator cisnienia jego wartosc i wspulprace z oscylacja lambdy
skad mieszanki
lewe powietrze
sprawdzic polaczenia kostek czojnikow wtrysku ...
zaplon.... jak nie slychac dziwnych odglosuw na wolnych jakby echo w wydechu to zaplon sam w ng sie nie przestawi...
przy gwaltownym dodaniu gazu slychac jakies klekniecia w wydech lub w dolot?
[ Dodano: 2011-05-19, 22:30 ]
panowie bez docinek...
mikrowlaczniki pod i nad przepustnica
rregulator cisnienia jego wartosc i wspulprace z oscylacja lambdy
skad mieszanki
lewe powietrze
sprawdzic polaczenia kostek czojnikow wtrysku ...
zaplon.... jak nie slychac dziwnych odglosuw na wolnych jakby echo w wydechu to zaplon sam w ng sie nie przestawi...
przy gwaltownym dodaniu gazu slychac jakies klekniecia w wydech lub w dolot?
[ Dodano: 2011-05-19, 22:30 ]
panowie bez docinek...
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Niech sobie łże. Będzie bezpieczniej dla fotoradarów. Natomiast nadmieniam że na Pb przed wymontowaniem instalacji 160 to był max i strasznie powoli wchodził na obroty (pedał gazu reagował jakby z opóźnieniem). Pomiar w tym samym miejscu - obwodnica Tarnowska. Czyli skok prędkości jest znaczny i czuć że auto żwawsze - lepiej wchodzi na obroty.
Jeszcze jedno pytanie do kolegi Jerem5 bo być może moje posty są bez sensu. Z tego co napisałeś wynika mi że auto jest cały czas słabe? Czy może chodził dobrze i któregoś poranka jak go odpaliłeś to poczułeś auto opadło z sił?
Jeszcze jedno pytanie do kolegi Jerem5 bo być może moje posty są bez sensu. Z tego co napisałeś wynika mi że auto jest cały czas słabe? Czy może chodził dobrze i któregoś poranka jak go odpaliłeś to poczułeś auto opadło z sił?