[90 B3 2.3 NG] Brak mocy silnika.
chcę zobaczyć co będzie się działo po wymianie świec.hadzi88 pisze:zapłon kolego to robi. fakt ze ten silnik nie lubi gazu ale da sie to opanowac inacze zapłon jest ok na pb a inaczej na lpg
bo jest słaby i na PB i na LPG.
najpierw regulacja mieszanki paliwa i gazu, jeśli nic to nie da to i zapłon.
Gazownik mówił mi też że reduktor gazu walnięty ale on do PB nic wspólnego nie ma.
także zostało mi trochę do podszlifowania
zmienione świece.
coś lepiej pali. ale mocy ni ma...
gazownik mówi że reduktor bo nie działa na regulację pokrętłem tylko imbusem mógł regulować.
Czy ten reduktor wystarczy mojemu silniczkowi?
http://allegro.pl/r4-tomasetto-140-hp-f ... 46006.html
coś lepiej pali. ale mocy ni ma...
gazownik mówi że reduktor bo nie działa na regulację pokrętłem tylko imbusem mógł regulować.
Czy ten reduktor wystarczy mojemu silniczkowi?
http://allegro.pl/r4-tomasetto-140-hp-f ... 46006.html
rowniez mam NG zagazowanego i ten sam problem. kolego chcesz poczuc to co jeszcze zostalo z km to wywal instalacje albo blos. silnik ten w moim przypadku lubi gaz bo nic sie z nim nie dzieje od paru lat tylko jest jeden wielki minus, utrata mocy, powyzej 4,5 tys obr przestaje ciagnac. moim zdaniem raczej nic nie wyciagniesz na gazie chyba ze blos. znawca nie jestem ale mowie to na przykladzie swoim i nie tylko pozdro
Dzięki za pomoc .
Od jakiegoś czasu już przymierzam się do zmiany rozrządu i pompy wody.
Chociaż człowiek od którego kupowałem auto zapewniał mnie że rozrząd jest nowy.
co do blosa to pierw muszę odłożyć na niego.
reduktor nowy chcę zakupić najpierw, zrobić już dobrze i wykluczyć go z dalszych poszukiwań.
Od jakiegoś czasu już przymierzam się do zmiany rozrządu i pompy wody.
Chociaż człowiek od którego kupowałem auto zapewniał mnie że rozrząd jest nowy.
co do blosa to pierw muszę odłożyć na niego.
reduktor nowy chcę zakupić najpierw, zrobić już dobrze i wykluczyć go z dalszych poszukiwań.
ciekawe w moim NG jazda zeczyna sie powyzej 4 tys i zamykam obrotek na podtlenku gazotu.zostaje kwestia kociołka odpowiednio dobranego np tomaseti 140 KM.no mikser ogranicza przepływ,przede wszystkim szczelnosc dolotu co najwazniejsze w tym systemie dokarmiania rzedowej 5 bo inaczej nawet kosmiczny analizator LPG tego nie zestroi.mnie wyszło tak:od 0.3 do 0.8 CO na otwartej przepustnicy.spalanie 12 l. gazu w jezdzie testowej czyli but na kazdym przełozeniu,silnik w temp 90st C.troche mnie to zdziwiło to spalanie ale tak wyszło.wymieniłem tylko filtr gazowy powietrza i membrany 2 szt. w kociołku.a jak ktos nie ma pojecia o NG to niech sobie w d... pogrzebie.od czego jest lektura,trzeba czytac niestety a nie polegac na domysłach bo ktos cos gdzies tam wie
ind, jesli do mnie bijesz to sory ale jestes widocznie jedynym ktory w ng nie traci nic na lpg, przynajmniej takiego nie znam.. wszystko u mnie spelnia norme co napisales, juz pate lat chodzi na gazie i przydalaby sie lekka wymiana ale przy zakladaniu tez byly straty wiec? jak Ci sie udalo zrobic ze nie masz strat to gratulacje, u mnie podejmowali sie prob i polegli. jak widzisz zreszta duzo osob na forum o tym trąbi. pozdro
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
Kolego sprawdź sobie cisnienie na cylindrach jeśli rozrząd będzie przestawiony ciśnienie będzie słabe żeby autko chciało dobrze jeździc musi mieć co najmniej 12bar na każdym cylindrze.slaby pisze:jak najbardziej. Sprawdź czy na pewno masz rozrząd w porządku, może masz o ząbek przesunięty i wtedy mocy nie będzie i może słabo palić.
W najgorszym przypadku jeśli rozrząd jest ustawiony na punktach i na 100% jest dobrze można jeszcze podlać troszke oleju do każdego cylindra i znów sprawdzić cisnienie jesli polepszy się to wiadome będzie że piercienie są do wymiany. Ale to już chyba najgorsze scenariusze jakie mogą być.
Życze powodzenia.
eh do nikogo nie bije ale takie sa fakty moja siorka ma takie samo NG avant i jej tez pali około 12ltr ale ona jezdzi delikatniej.kwestia gdzie tankujesz bo gaz tez idzie "ochrzcic" a jak.na co niektórych gazowmiach auto tez potrafiło spalic nawet 18ltr!!! w silnikach 5 cyl audi denko tłoka jest dodatkowo olejem spryskiwane wiec pierscionki beda okej.predzej panewka sie okreci bo tak tez miałem.
Dobra Panowie. Trochę mnie nie było na forum... praca itp...
Ale za to w mojej Ince troszku porobiłem.
Nowy tłumik sportowy (stary był spoko, ale przerdzewiał uchwyt, a że miałem możliwość tłumik atrakcyjnie nabyć to wolałem dać ładniejszy
Nowy założony jest reduktor Tomasetto 140HP.
I teraz wrażenia.
Na benzynce duuuuża poprawa zrywny i przyjemny.
Na gazocie minimalnie (mogę już przynajmniej do 5tyś obrotów podkręcać
Mechanik wspomniał o mojej przepustnicy. Być może w tym tkwi problem, otóż nie wraca ona do pozycji 0. jeśli się wciśnie padał gazu przepustnica normalnie się otwiera a po powrocie brakuje jej do pozycji 0 jakieś 4mm. wydaje mi się ze sprężyna która za to odpowiada jest za luźna, myślę żeby ją trochę "naciągnąć" w sensie ścisnąć jeszcze o jeden zwój żeby miała więcej mocy do cofnięcia przepustnicy.
Proszę o porady.
Ale za to w mojej Ince troszku porobiłem.
Nowy tłumik sportowy (stary był spoko, ale przerdzewiał uchwyt, a że miałem możliwość tłumik atrakcyjnie nabyć to wolałem dać ładniejszy
Nowy założony jest reduktor Tomasetto 140HP.
I teraz wrażenia.
Na benzynce duuuuża poprawa zrywny i przyjemny.
Na gazocie minimalnie (mogę już przynajmniej do 5tyś obrotów podkręcać
Mechanik wspomniał o mojej przepustnicy. Być może w tym tkwi problem, otóż nie wraca ona do pozycji 0. jeśli się wciśnie padał gazu przepustnica normalnie się otwiera a po powrocie brakuje jej do pozycji 0 jakieś 4mm. wydaje mi się ze sprężyna która za to odpowiada jest za luźna, myślę żeby ją trochę "naciągnąć" w sensie ścisnąć jeszcze o jeden zwój żeby miała więcej mocy do cofnięcia przepustnicy.
Proszę o porady.