Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.3 NG] Brak mocy silnika.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 06 lip 2011, 16:23

a jak ze spalaniem po założeniu większego reduktora??

Awatar użytkownika
Jerem5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 24 lut 2010, 22:32
Lokalizacja: Reszel/Mrągowo

Post autor: Jerem5 » 07 lip 2011, 08:05

Na razie jeszcze nie sprawdziłem tego jak zwykle sprawdzałem (butla do pełna i zerowanie licznika) Ale stwierdzam ze wskazówka na butli jakby wolniej opada.
na starym reduktorze na pełnej butli robiłem 300km.
jak zakładałem nowy reduktor to miałem na liczniku 140km. teraz mam 280km i gazu jeszcze jest w butli. spalanie na pewno mniejsze.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 07 lip 2011, 17:31

kurcze ja mam problem bo mi pali 15 na 100 :/

Awatar użytkownika
Jerem5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 24 lut 2010, 22:32
Lokalizacja: Reszel/Mrągowo

Post autor: Jerem5 » 08 lip 2011, 08:12

Regulacja u gazownika. koniecznie. Ewentualnie sprawdzić czy sterownik sondy lambda nie kłamie.

[ Dodano: 2011-07-11, 08:08 ]
OK. czas na wrażenia.
Gaz wyregulowany za pomocą analizatora spalin. (widoczna poprawa przy spalaniu)
teraz spalanie 10-11 litrów LPG. a nie 13 jak na walniętym reduktorze.
jeśli chodzi o moc to tak jak było 150max poleci na gazocie. wina mixera nie ma co się spodziewać promu kosmicznego :mrgreen:
Ale w planach jest BLOS także jeszcze coś z niej wykrzesam na gazie ;-)

lasica106
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:23

Post autor: lasica106 » 12 lip 2011, 21:37

powiedzcie mi gdzie mogę znaleźć temat o pompie paliwowej bo nigdzie nie widzę sorry że tutaj piszę

darek995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 paź 2010, 13:05
Lokalizacja: Turek/ Konin

Post autor: darek995 » 24 lip 2011, 14:14

Witam, wiec opisze moja przygode z NG i audi 90 może komuś to pomoże :)
po zakupie auto jak na 2.3 na gazie mocne, potem po nagrzaniu strzały i bum wygieta zaslepka w rozdzielaczu :/ zaślepka wymontowana i jazda na samym LPG bez możliwości benzyny ( czyli tak jak by chodziła na pełnym otwarciu) odpalała dłużej i spalanie 14-17 l gazu i ciągła tylko do 4500 160km/h i koniec. Parownik Landi-renzo 100KW myslałem ze za mały i w sumie rozglądłem sie za nowym.
Potem wyprostowanie zaślepki i montaż i co auto wróciło do łask, PB chodzi i LPG, spalanie spadło do 13l a co do benzyny to nisprawna sonda i brak własciwej regulacji powoduje ogromne spalanie i smierdzenie benzyny z wydechu. Po wymianie filterka gazu i zastapieniu silnika krokowego śrubą regulacyjną auto spala 10,8 l LGP na setke przy dynamicznej jeździe, maksymalne wachanie 10-12l max.
Prdkoś na PB 225 licznikowo a gaz 205 po prostej w 4. Narazie nic nie ruszam by nic nie zepsuc :) gaz 1 generacja.

Awatar użytkownika
Jerem5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 24 lut 2010, 22:32
Lokalizacja: Reszel/Mrągowo

Post autor: Jerem5 » 01 sie 2011, 10:49

darek995 pisze:Witam, wiec opisze moja przygode z NG i audi 90 może komuś to pomoże :)
po zakupie auto jak na 2.3 na gazie mocne, potem po nagrzaniu strzały i bum wygieta zaslepka w rozdzielaczu :/ zaślepka wymontowana i jazda na samym LPG bez możliwości benzyny ( czyli tak jak by chodziła na pełnym otwarciu) odpalała dłużej i spalanie 14-17 l gazu i ciągła tylko do 4500 160km/h i koniec. Parownik Landi-renzo 100KW myslałem ze za mały i w sumie rozglądłem sie za nowym.
Potem wyprostowanie zaślepki i montaż i co auto wróciło do łask, PB chodzi i LPG, spalanie spadło do 13l a co do benzyny to nisprawna sonda i brak własciwej regulacji powoduje ogromne spalanie i smierdzenie benzyny z wydechu. Po wymianie filterka gazu i zastapieniu silnika krokowego śrubą regulacyjną auto spala 10,8 l LGP na setke przy dynamicznej jeździe, maksymalne wachanie 10-12l max.
Prdkoś na PB 225 licznikowo a gaz 205 po prostej w 4. Narazie nic nie ruszam by nic nie zepsuc :) gaz 1 generacja.
Mam teraz kilka pytań odnośnie opisu :D
- Jaka śruba regulacyjna?
U mnie były problemy z krokowcem ale po wyczyszczeniu trzyma obroty.
Jeśli chodzi o benz to nie powiem ile pali teraz bo nie sprawdzałem.
Rano jak jest zimny silnik auto pali od starzała, gdy jest już rozgrzany to ma problemy mieli i mieli ale w końcu chwyci.
Na gazie spalanie jest spoko (ok 11l na 100km)
i teraz rzecz mnie najbardziej nurtująca :
140 max 4500rpm i koniec więcej nie da nawet jakby pchał go :)
w czym może tkwić problem ? może ten krokowiec ? może zapłon ? może czujnik przepływomierza? ręce mi opadają :cry:
na dniach wymiana rozrządu i regulacja zapłonu od razu. Ale nie wiem w czym problem może być...

[ Dodano: 2011-08-01, 10:56 ]
troll oslo pisze:
przy gwaltownym dodaniu gazu slychac jakies klekniecia w wydech lub w dolot?
cały czas słyszę kliknięcia ...
ale to klika chyba magnetyczny zawór ciśnienia...
Już zdurniałem...

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 01 sie 2011, 14:35

darek995 pisze:zaślepka wymontowana i jazda na samym LPG bez możliwości benzyny ( czyli tak jak by chodziła na pełnym otwarciu) odpalała dłużej i spalanie 14-17 l gazu i ciągła tylko do 4500 160km/h i koniec.
Odłączyłeś kompensację gdy tak jeździłeś?
Jerem5 pisze:- Jaka śruba regulacyjna?
Prawdopodobnie chodzi o register na wężu: http://www.drypa.pl/produkt16_REGULATOR ... 17_17.html

darek995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 paź 2010, 13:05
Lokalizacja: Turek/ Konin

Post autor: darek995 » 05 sie 2011, 12:13

nie register na weżu tylko nie mam krokowaca :) mam tam założoną śrube do regulacji,musiałem tak zrobic bo inaczej nie chciał chodzic i były strzały gazu :/

jaka kompensacje? nic nierobiłem tylko wymontowałem klapke/zaślepke we wtrysku i tak jeździłem:) ale nie zaliczam tego do udanych kombinacji bo gaz leciał jak chciał i śmierdziało gazem a spalanie takie jak pisałem.

obecnie auto pali od strzała, z gazu i z benzyny na zimnym i gorącym, 2.3 to taka troche loteria :/ ale gdy miałem problem z tą klapką to były objawy identyczne z Twoimi Jerem5

co do zapłonu i rozrządu to też tak może byc, ale zobacz u mnie tak było gdy miała za dużo gazu, albo po prostu ma go za mało w jakim stanie masz parownik? może nie może wydołac?

P.S jakie macie skrzynie w 2.3 ? przy ilu 100km/h ?? bo mi sie zdaje ze mam krótką jakąś :(

Awatar użytkownika
Jerem5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 24 lut 2010, 22:32
Lokalizacja: Reszel/Mrągowo

Post autor: Jerem5 » 05 sie 2011, 13:15

darek995 pisze:
co do zapłonu i rozrządu to też tak może byc, ale zobacz u mnie tak było gdy miała za dużo gazu, albo po prostu ma go za mało w jakim stanie masz parownik? może nie może wydołac?
parownik NOWIUTKI mam, nie używka tylko nówka sztuka 140HP tomasetti.
możesz mi podesłać fote jak ta śruba zamiast krokowca u Ciebie wygląda?
i jak rozwiązałeś problem z tą klapką? zamontowałeś ją znowu? czy jeździsz bez klapki i regulacja śrubą zamiast krokowego?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 05 sie 2011, 20:00

darek995 pisze:jaka kompensacje?
Drugi waż idący z parownika do miksera albo gdzieś do "gumy" łączącej przepływomierz z przepustnicą. Potrzebne gdy mikser LPG jest za przepływomierzem klapowym.

Śruba do inaczej register.

darek995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 paź 2010, 13:05
Lokalizacja: Turek/ Konin

Post autor: darek995 » 06 sie 2011, 13:14

kompensacji nie odłączałem wszystko była jak powinno być w LPG.
Mało tego nie mam sondy lambda i czujnika spalania stukowego bo poprzedni właściciel to wyciął (lambde) i nie wymienił (stukowego).

A co do klapki to ją mam bo benzyna musi jakoś chodzić a na gazie silniejsza tak jak pisałem wczesniej jakie były objawy :)
a śruba zamiast krokowca silnika, wkleje fote jak będę w domu to rozwieje wszystkie wątpliwości :)

: edit

juz jest:

Obrazek

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 07 sie 2011, 20:47

Widzę,że poprzedni właściciel wywalił też zawór stabilizacji biegu jałowego(tzw. silniczek krokowy).Co ty masz tam pod tą maską :roll:

darek995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 paź 2010, 13:05
Lokalizacja: Turek/ Konin

Post autor: darek995 » 07 sie 2011, 22:56

nie, ja to zrobiłem ale musiałem bo niestety mój się zepsuł :( sygnał wychodzi a silniczek drga ale nic więcej nie chodzi na nim na wolnych, teraz tak :)

a co mam pod maską ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga