[90 B3 2.3 NG] Brak mocy silnika.
Na razie jeszcze nie sprawdziłem tego jak zwykle sprawdzałem (butla do pełna i zerowanie licznika) Ale stwierdzam ze wskazówka na butli jakby wolniej opada.
na starym reduktorze na pełnej butli robiłem 300km.
jak zakładałem nowy reduktor to miałem na liczniku 140km. teraz mam 280km i gazu jeszcze jest w butli. spalanie na pewno mniejsze.
na starym reduktorze na pełnej butli robiłem 300km.
jak zakładałem nowy reduktor to miałem na liczniku 140km. teraz mam 280km i gazu jeszcze jest w butli. spalanie na pewno mniejsze.
Regulacja u gazownika. koniecznie. Ewentualnie sprawdzić czy sterownik sondy lambda nie kłamie.
[ Dodano: 2011-07-11, 08:08 ]
OK. czas na wrażenia.
Gaz wyregulowany za pomocą analizatora spalin. (widoczna poprawa przy spalaniu)
teraz spalanie 10-11 litrów LPG. a nie 13 jak na walniętym reduktorze.
jeśli chodzi o moc to tak jak było 150max poleci na gazocie. wina mixera nie ma co się spodziewać promu kosmicznego :mrgreen:
Ale w planach jest BLOS także jeszcze coś z niej wykrzesam na gazie
[ Dodano: 2011-07-11, 08:08 ]
OK. czas na wrażenia.
Gaz wyregulowany za pomocą analizatora spalin. (widoczna poprawa przy spalaniu)
teraz spalanie 10-11 litrów LPG. a nie 13 jak na walniętym reduktorze.
jeśli chodzi o moc to tak jak było 150max poleci na gazocie. wina mixera nie ma co się spodziewać promu kosmicznego :mrgreen:
Ale w planach jest BLOS także jeszcze coś z niej wykrzesam na gazie
Witam, wiec opisze moja przygode z NG i audi 90 może komuś to pomoże
po zakupie auto jak na 2.3 na gazie mocne, potem po nagrzaniu strzały i bum wygieta zaslepka w rozdzielaczu zaślepka wymontowana i jazda na samym LPG bez możliwości benzyny ( czyli tak jak by chodziła na pełnym otwarciu) odpalała dłużej i spalanie 14-17 l gazu i ciągła tylko do 4500 160km/h i koniec. Parownik Landi-renzo 100KW myslałem ze za mały i w sumie rozglądłem sie za nowym.
Potem wyprostowanie zaślepki i montaż i co auto wróciło do łask, PB chodzi i LPG, spalanie spadło do 13l a co do benzyny to nisprawna sonda i brak własciwej regulacji powoduje ogromne spalanie i smierdzenie benzyny z wydechu. Po wymianie filterka gazu i zastapieniu silnika krokowego śrubą regulacyjną auto spala 10,8 l LGP na setke przy dynamicznej jeździe, maksymalne wachanie 10-12l max.
Prdkoś na PB 225 licznikowo a gaz 205 po prostej w 4. Narazie nic nie ruszam by nic nie zepsuc gaz 1 generacja.
po zakupie auto jak na 2.3 na gazie mocne, potem po nagrzaniu strzały i bum wygieta zaslepka w rozdzielaczu zaślepka wymontowana i jazda na samym LPG bez możliwości benzyny ( czyli tak jak by chodziła na pełnym otwarciu) odpalała dłużej i spalanie 14-17 l gazu i ciągła tylko do 4500 160km/h i koniec. Parownik Landi-renzo 100KW myslałem ze za mały i w sumie rozglądłem sie za nowym.
Potem wyprostowanie zaślepki i montaż i co auto wróciło do łask, PB chodzi i LPG, spalanie spadło do 13l a co do benzyny to nisprawna sonda i brak własciwej regulacji powoduje ogromne spalanie i smierdzenie benzyny z wydechu. Po wymianie filterka gazu i zastapieniu silnika krokowego śrubą regulacyjną auto spala 10,8 l LGP na setke przy dynamicznej jeździe, maksymalne wachanie 10-12l max.
Prdkoś na PB 225 licznikowo a gaz 205 po prostej w 4. Narazie nic nie ruszam by nic nie zepsuc gaz 1 generacja.
Mam teraz kilka pytań odnośnie opisudarek995 pisze:Witam, wiec opisze moja przygode z NG i audi 90 może komuś to pomoże
po zakupie auto jak na 2.3 na gazie mocne, potem po nagrzaniu strzały i bum wygieta zaslepka w rozdzielaczu zaślepka wymontowana i jazda na samym LPG bez możliwości benzyny ( czyli tak jak by chodziła na pełnym otwarciu) odpalała dłużej i spalanie 14-17 l gazu i ciągła tylko do 4500 160km/h i koniec. Parownik Landi-renzo 100KW myslałem ze za mały i w sumie rozglądłem sie za nowym.
Potem wyprostowanie zaślepki i montaż i co auto wróciło do łask, PB chodzi i LPG, spalanie spadło do 13l a co do benzyny to nisprawna sonda i brak własciwej regulacji powoduje ogromne spalanie i smierdzenie benzyny z wydechu. Po wymianie filterka gazu i zastapieniu silnika krokowego śrubą regulacyjną auto spala 10,8 l LGP na setke przy dynamicznej jeździe, maksymalne wachanie 10-12l max.
Prdkoś na PB 225 licznikowo a gaz 205 po prostej w 4. Narazie nic nie ruszam by nic nie zepsuc gaz 1 generacja.
- Jaka śruba regulacyjna?
U mnie były problemy z krokowcem ale po wyczyszczeniu trzyma obroty.
Jeśli chodzi o benz to nie powiem ile pali teraz bo nie sprawdzałem.
Rano jak jest zimny silnik auto pali od starzała, gdy jest już rozgrzany to ma problemy mieli i mieli ale w końcu chwyci.
Na gazie spalanie jest spoko (ok 11l na 100km)
i teraz rzecz mnie najbardziej nurtująca :
140 max 4500rpm i koniec więcej nie da nawet jakby pchał go
w czym może tkwić problem ? może ten krokowiec ? może zapłon ? może czujnik przepływomierza? ręce mi opadają :cry:
na dniach wymiana rozrządu i regulacja zapłonu od razu. Ale nie wiem w czym problem może być...
[ Dodano: 2011-08-01, 10:56 ]
cały czas słyszę kliknięcia ...troll oslo pisze:
przy gwaltownym dodaniu gazu slychac jakies klekniecia w wydech lub w dolot?
ale to klika chyba magnetyczny zawór ciśnienia...
Już zdurniałem...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Odłączyłeś kompensację gdy tak jeździłeś?darek995 pisze:zaślepka wymontowana i jazda na samym LPG bez możliwości benzyny ( czyli tak jak by chodziła na pełnym otwarciu) odpalała dłużej i spalanie 14-17 l gazu i ciągła tylko do 4500 160km/h i koniec.
Prawdopodobnie chodzi o register na wężu: http://www.drypa.pl/produkt16_REGULATOR ... 17_17.htmlJerem5 pisze:- Jaka śruba regulacyjna?
nie register na weżu tylko nie mam krokowaca mam tam założoną śrube do regulacji,musiałem tak zrobic bo inaczej nie chciał chodzic i były strzały gazu
jaka kompensacje? nic nierobiłem tylko wymontowałem klapke/zaślepke we wtrysku i tak jeździłem:) ale nie zaliczam tego do udanych kombinacji bo gaz leciał jak chciał i śmierdziało gazem a spalanie takie jak pisałem.
obecnie auto pali od strzała, z gazu i z benzyny na zimnym i gorącym, 2.3 to taka troche loteria ale gdy miałem problem z tą klapką to były objawy identyczne z Twoimi Jerem5
co do zapłonu i rozrządu to też tak może byc, ale zobacz u mnie tak było gdy miała za dużo gazu, albo po prostu ma go za mało w jakim stanie masz parownik? może nie może wydołac?
P.S jakie macie skrzynie w 2.3 ? przy ilu 100km/h ?? bo mi sie zdaje ze mam krótką jakąś
jaka kompensacje? nic nierobiłem tylko wymontowałem klapke/zaślepke we wtrysku i tak jeździłem:) ale nie zaliczam tego do udanych kombinacji bo gaz leciał jak chciał i śmierdziało gazem a spalanie takie jak pisałem.
obecnie auto pali od strzała, z gazu i z benzyny na zimnym i gorącym, 2.3 to taka troche loteria ale gdy miałem problem z tą klapką to były objawy identyczne z Twoimi Jerem5
co do zapłonu i rozrządu to też tak może byc, ale zobacz u mnie tak było gdy miała za dużo gazu, albo po prostu ma go za mało w jakim stanie masz parownik? może nie może wydołac?
P.S jakie macie skrzynie w 2.3 ? przy ilu 100km/h ?? bo mi sie zdaje ze mam krótką jakąś
parownik NOWIUTKI mam, nie używka tylko nówka sztuka 140HP tomasetti.darek995 pisze:
co do zapłonu i rozrządu to też tak może byc, ale zobacz u mnie tak było gdy miała za dużo gazu, albo po prostu ma go za mało w jakim stanie masz parownik? może nie może wydołac?
możesz mi podesłać fote jak ta śruba zamiast krokowca u Ciebie wygląda?
i jak rozwiązałeś problem z tą klapką? zamontowałeś ją znowu? czy jeździsz bez klapki i regulacja śrubą zamiast krokowego?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
kompensacji nie odłączałem wszystko była jak powinno być w LPG.
Mało tego nie mam sondy lambda i czujnika spalania stukowego bo poprzedni właściciel to wyciął (lambde) i nie wymienił (stukowego).
A co do klapki to ją mam bo benzyna musi jakoś chodzić a na gazie silniejsza tak jak pisałem wczesniej jakie były objawy
a śruba zamiast krokowca silnika, wkleje fote jak będę w domu to rozwieje wszystkie wątpliwości
: edit
juz jest:
Mało tego nie mam sondy lambda i czujnika spalania stukowego bo poprzedni właściciel to wyciął (lambde) i nie wymienił (stukowego).
A co do klapki to ją mam bo benzyna musi jakoś chodzić a na gazie silniejsza tak jak pisałem wczesniej jakie były objawy
a śruba zamiast krokowca silnika, wkleje fote jak będę w domu to rozwieje wszystkie wątpliwości
: edit
juz jest: