[ABT] Wymiana przednich amortyzatorów
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
sposób jest ciekawy ale moim zdaniem aby to dobrze zrobić trzeba wyjąć całą kolumnę.wtedy mamy pewność że wszytko jest maksymalnie dokręcone.najlepiej jest wyjąć cała kolumnę i przykręcić ją do imadła i po kolei sobie wszytko spokojnie składać.pod nadkolem niestety jest mało miejsca.jak kolumnę do zwrotnicy przykręcimy w tym samym miejscu to zbieżności nie trzeba robić a można najwyżej ją skontrolować co kosztuje ok 30zł...
[ Dodano: 2011-06-24, 08:25 ]
[ Dodano: 2011-06-24, 08:25 ]
chciałbym Krzysiek zobaczyć jak robisz to u mnie.jak byś miał tak zapieczoną nakrętkę która trzyma amortyzator to byś na samochodzie niestety nic nie zrobił.męczyłem się z nią 30 minut.mcperson przykręcony do imadła,młotek,wd40 i duzy klucz do rur z pół metrowa przedłużką w postaci rury i dopiero puściło.na samochodzie niestety nie było by szans tego odkręcić...kris4 pisze:ja amorki wymieniałem bez odkręcania końcówek drążka, nie ma potrzeby wystarczy spręzyne scisnąc i po sprawie
Zgadza się jest to temat zależnie od stanu macpersona z tym sie zgadzam <ok> i to zalezy od siły sciskającego :mrgreen:hudy pisze:która trzyma amortyzator to byś na samochodzie niestety nic nie zrobił.męczyłem się z nią 30 minut.mcperson przykręcony do imadła,młotek,wd40 i duzy klucz do rur z pół metrowa przedłużką w postaci rury i dopiero puściło.na samochodzie niestety nie było by szans tego odkręcić...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
ja również zaznaczam sobie na łączeniu z mcperonem ale kiedyś nie zaznaczyłem i pojechałem sprawdzić geometrie i zbieżność i nic nie trzeba było ustawiać wspomnę że nic nie ustawiałem a wymieniałem całego mcpersona ale bez piasty a z tego co mi wiadomo żeby ustawiać kąty pochylenia to otwory mają być owalne a sruby z mimośrubem w golfie tak jest a jeżeli chodzi o cenę tej zbieżności to ja ustawiam u mojego mechanika za 50 zł i dobrze ustawia bo pojechałem kiedyś sprawdzic na skp powiedzcie mi jeszcze czy ktoś przy okazji wymiany amorków wymienia łożysko amorka bo jak dla mnie dobrze jest je wymienic bo ta guma też się wybija a jakoś nikt tu o tym nie wspomina
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jedynie uciąć śrubę.miałem to samo jak wymieniałem amortyzatory.kręcisz śrubą a kręci się cały gwint mimo że końcówka jest w górnym położeniu i nie powinna się okręcać.widocznie drążek się w środku rozwalił i będziesz musiał wymienić na nowy.jedyna rada to odciąć nakrętkę i wybić końcówkę drążka.innej rady nie ma bo tak czy inaczej nie będziesz dał rady tego z powrotem zakręcić bo będzie ci się okręcało w koło...
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
hudy, to że końcówka jest w gornym polozeniu to nie znaczy zę sie okręcać nie może, może bo wystarczy ze milimetr w dół wyjdzie końcówka czego nie zauwazysz ale na stozku bedzie luz i bedzie sie krecila.
Dobijac porządnie młotem i próbować zakrecać a jak nie to mocnymi zaciskami scisnać, dobić młotem i musi isc :!:
Dobijac porządnie młotem i próbować zakrecać a jak nie to mocnymi zaciskami scisnać, dobić młotem i musi isc :!:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki