[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
tez go robilem u siebie i niewiem skad ten ktos go napisal, nic wiecej niedziala niz to co jest ogolnie dostepnie opisane
umnie rowniez i nie u wszystkich to gra niewiem skad jest problem, niektorzy pisali ze na wlaczonym silniku dopiero sie pokaze, ta ikona, to samo sie tyczy ikony slabego aku, u mnie w AC ten pin z plyty co idzie na AC jest wogule nie podlaczony, brak sciezki drukowanej oczywiscie fabryczny brakYoGii pisze: Powiedzcie mi jeszcze klubowicze czy AC pokazuje niski poziom plynu chlodniczego?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dwa krótkie pytania dla osób które przerabiały temat, dzisiaj po pół roku leżakowania znalazłem chwile na montaż AC/BC. Całość wymontowana z 90 5 cyl na której wszystko działało poprawnie.
Pierwsza sprawa tak jak kolega wyżej pisał, brak kontrolki od poziomu płynu chłodniczego gdzie przy MC mi to na 100% działało. W opisie sylwiastego nie ma kompletnie nic na temat kontrolki z płynem ani w kostce 26 pinowej ani w małej kostce od MC 14 pinowej. Pytanie na którym pinie w kostce 26 pinowej podpiąć czujnik poziomu płynu chłodniczego i skąd go wziąźć?? ( z żółtej kostki wpiętej po lewej stronie do licznika na pinie nr 10 kolor kabla odpowiada temu który wychodi z czujnika pod zbiorniczkiem wyrównawczym i według opisu on odpowiada za płyn chłodniczy.
Druga sprawa ma się tak że BC pokazuje mi jakieś straszne szopki. Silnik ABK sygnał spalania wzięty z szerokiej czarnej kostki pod kierownicą skrajny żółty kabel na dole po prawej stronie pomierzone V wszystko odpowiada opisowi. Płytka przelutowana wedługo schematu UFO, Spalanie chwilowe na samym początku po przekręceniu stacyjki pokazywało 22,5litra po odpalenie robiło sie 200 jak tylko zaczełem jechać już mi się wydawało że jest ok bo było 10- 9,5 ale nagle zaczeły sie cyrki 25, 60 ,120 za chwile wskakiwało 8 po czym przy zmianie biegów robiło się 60. Bardzo często pojawiają się --- tak jakby przeliczł wartość na wolnych z najczęsciej pokazuje mi 5.0 i tak stoi średnie spalanie ze 100km mam 25 litrów. Gdzie szukać problemu??
I 3 sprawa o której mi sie przypominiało według opise na 19 pinie powinien być kabel biało niebieski odpowiadający za niskie ciśnienie oleju a u mnie i na MC i na AC te kable są czarno niebieskie.
Pierwsza sprawa tak jak kolega wyżej pisał, brak kontrolki od poziomu płynu chłodniczego gdzie przy MC mi to na 100% działało. W opisie sylwiastego nie ma kompletnie nic na temat kontrolki z płynem ani w kostce 26 pinowej ani w małej kostce od MC 14 pinowej. Pytanie na którym pinie w kostce 26 pinowej podpiąć czujnik poziomu płynu chłodniczego i skąd go wziąźć?? ( z żółtej kostki wpiętej po lewej stronie do licznika na pinie nr 10 kolor kabla odpowiada temu który wychodi z czujnika pod zbiorniczkiem wyrównawczym i według opisu on odpowiada za płyn chłodniczy.
Druga sprawa ma się tak że BC pokazuje mi jakieś straszne szopki. Silnik ABK sygnał spalania wzięty z szerokiej czarnej kostki pod kierownicą skrajny żółty kabel na dole po prawej stronie pomierzone V wszystko odpowiada opisowi. Płytka przelutowana wedługo schematu UFO, Spalanie chwilowe na samym początku po przekręceniu stacyjki pokazywało 22,5litra po odpalenie robiło sie 200 jak tylko zaczełem jechać już mi się wydawało że jest ok bo było 10- 9,5 ale nagle zaczeły sie cyrki 25, 60 ,120 za chwile wskakiwało 8 po czym przy zmianie biegów robiło się 60. Bardzo często pojawiają się --- tak jakby przeliczł wartość na wolnych z najczęsciej pokazuje mi 5.0 i tak stoi średnie spalanie ze 100km mam 25 litrów. Gdzie szukać problemu??
I 3 sprawa o której mi sie przypominiało według opise na 19 pinie powinien być kabel biało niebieski odpowiadający za niskie ciśnienie oleju a u mnie i na MC i na AC te kable są czarno niebieskie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zamontowałem wczoraj przekaźnik do kontroli świateł przód, zrobiłem wg opisu i niestety lipa, bo nie działa :evil:
Mam przekaźnik z 5cioma pinami, tzn ten który nie posiada pinu do podłączenia masy, mam też zainstalowane przekaźniki do świateł aby nie wypalał mi się przełącznik zespolony, jednak sam przekaźnik kontroli światał został podłączony tak jak na schemacie, tzn do odpowiednich pinów zasilanie i z odpowiednich pinów odejście na żarówki świateł mijania. Niestety AC zgłasza błąd świateł mijania, więc tymczasowo musiałem znów zmostkować to do masy :evil:
Mam przekaźnik z 5cioma pinami, tzn ten który nie posiada pinu do podłączenia masy, mam też zainstalowane przekaźniki do świateł aby nie wypalał mi się przełącznik zespolony, jednak sam przekaźnik kontroli światał został podłączony tak jak na schemacie, tzn do odpowiednich pinów zasilanie i z odpowiednich pinów odejście na żarówki świateł mijania. Niestety AC zgłasza błąd świateł mijania, więc tymczasowo musiałem znów zmostkować to do masy :evil:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
pawelrybak15, obawiam sie ze jak nie zalatwisz sobie na tyl i ich nie polaczysz razem to guzik osiagniesz
jak rozlozysz licznik to ma on rzad pionowych szesciu pinow i poziomo ma rzad szesciu pinow, te dlugie
bo tego nie wpinasz do zadnych kostek, gdyz idzie to zplyty licznika i wchodzi bezposrednio na AC, czy tez wczesniej wchodzilo to na MCGSF pisze:Pytanie na którym pinie w kostce 26 pinowej podpiąć czujnik poziomu płynu chłodniczego i skąd go wziąźć??
jak rozlozysz licznik to ma on rzad pionowych szesciu pinow i poziomo ma rzad szesciu pinow, te dlugie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Więc dlaczego nie widze tej kontrolki na AC skoro była na MC?Szara80tkaTdi pisze:GSF napisał/a:
Pytanie na którym pinie w kostce 26 pinowej podpiąć czujnik poziomu płynu chłodniczego i skąd go wziąźć??
bo tego nie wpinasz do zadnych kostek, gdyz idzie to zplyty licznika i wchodzi bezposrednio na AC, czy tez wczesniej wchodzilo to na MC
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a to dziwne....mnie np.BC maxymalnie wskazuje 51,9 bez wzgledu na to co bym nie robil a tez mam motor abk a srednie na 100km pokazuje mi ok 10,5GSF pisze:Spalanie chwilowe na samym początku po przekręceniu stacyjki pokazywało 22,5litra po odpalenie robiło sie 200 jak tylko zaczełem jechać już mi się wydawało że jest ok bo było 10- 9,5 ale nagle zaczeły sie cyrki 25, 60 ,120
Generalnie to chyba długa droga przede mną jeśli chodzi o poprawne działanie tego BC....... Wczoraj po przejechaniu około 30km ciągle spalanie chwilowe warjowało a do tego nagle posługi odmówił włącznik od sterowania. Po rozebraniu okazało się że miał prawo.
Płytka cała polutowana pęknięta pooklejana jakąś folią. W takim wypadku szukam manetki do sterowania. W komplecie było na starym włączniku i jeśli by działało to tak bym zostawił ale w takim wypadku trzeba zakupić manetke.
Płytka cała polutowana pęknięta pooklejana jakąś folią. W takim wypadku szukam manetki do sterowania. W komplecie było na starym włączniku i jeśli by działało to tak bym zostawił ale w takim wypadku trzeba zakupić manetke.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ