Nauczyć się odpowiednio poruszać prawą stopą oraz wykorzystywać moc silnika w zakresie nawiększej sprawności spalania mieszanki. Sprawdź wtryski.pawelrybak15 pisze:jak maxymalnie zminimalizować spalanie w silniku 1,6 Turbo D ?
[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja po ostatniej nauczce z pseudo ekonomicznym setupem powróciłem do setupu mocnego :mrgreen:
Pin max agresywnie i bez podkładki, prócz tego ciśnienie doładowania 1,2 bar (po naprawie zapiekającej się klapki WG bez problemu tyle napompuje
) i bezdymna dawka
Dym mam tylko przy mocnej przegazówce na luzie i nie ma go wcale dużo, podczas jazdy dymu wcale nie ma
Auto jeździ teraz naprawde fajnie, jak już wyjdę na prostą z kolorami na samochodzie to inwestuje w pompę 10tkę <ok>
Pin max agresywnie i bez podkładki, prócz tego ciśnienie doładowania 1,2 bar (po naprawie zapiekającej się klapki WG bez problemu tyle napompuje



Pany mnie turbo dmucha maxymalnie na każdym biegu do 0,7bar na postuju po wcisnięciu gazu do odcinki dmucha tak jakby do 0,5bar - obroty do 5tysiecy się wkręcają przynajmiej na postoju i 1,2 i 3 biegu co podkręcic aby dmuchało przynajmiej do 0,9 bara w trakcie butowania? nie czytałem tego tematu
bo zabardzo niechcem nic nakrecić niepotrzebnie 


- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Niedawno udało mi się naprawić zapieczony zawór WG w Garrett T2, niestety chyba znowu mam ten sam problem :evil:
Zna ktoś jakiś sprawdzony i skuteczny sposób na naprawę tego dziadostwa na dłużej niż kilka dni ?
Ewentualnie, czy jazda z zablokowanym zaworem WG grozi rozwaleniem silnika ?
Mam pompę seria, bez żadnych modów, dawka paliwa generalnie bezdymna (trochę przydymia przy pociskaniu)
Zna ktoś jakiś sprawdzony i skuteczny sposób na naprawę tego dziadostwa na dłużej niż kilka dni ?
Ewentualnie, czy jazda z zablokowanym zaworem WG grozi rozwaleniem silnika ?
Mam pompę seria, bez żadnych modów, dawka paliwa generalnie bezdymna (trochę przydymia przy pociskaniu)
Witam
Mam pytanie jak można zwiększyc cisnienie przy turbinie K14???
W jaki spodób zmierzyc ciśnienie przed podkręceniem i po???
Wiem jak wygląda manual boost control.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/001 ... 6226f.html
Mam pytanie jak można zwiększyc cisnienie przy turbinie K14???
W jaki spodób zmierzyc ciśnienie przed podkręceniem i po???
Wiem jak wygląda manual boost control.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/001 ... 6226f.html
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
w WG kontra 10 i szpilka w środku , wkręcasz szpilkę http://imageshack.us/photo/my-images/503/turbons4.jpg/Og_r92 pisze:Mam pytanie jak można zwiększyc cisnienie przy turbinie K14???
Og_r92, Jeszcze dodam, że samo podniesienie ciśnienia turbodoładowania przy pompie ,,eko" którą posiadasz... mic ci nie da :shock:
Chyba, że masz zbyt niskie doładowanie i dymi ci na czarno podczas przyśpieszania.
Na początek zmierz ciśnienie jakie pompuje turbo.
PS. Kiedyś jeździłem AAZ-tem kolegi z ,,eko" pompą ... zero odejścia (jak zwykły ,,D").
Nawet mój bez modów (pompa LDA)... zbierał się o bniebo lepiej. Nawet jak ten kolega przjechał się moim sprzętem, to był w szoku.
Po zmianie ,,boost-pina"... sam jestem w szoku :lol:
Chyba, że masz zbyt niskie doładowanie i dymi ci na czarno podczas przyśpieszania.
Na początek zmierz ciśnienie jakie pompuje turbo.
PS. Kiedyś jeździłem AAZ-tem kolegi z ,,eko" pompą ... zero odejścia (jak zwykły ,,D").
Nawet mój bez modów (pompa LDA)... zbierał się o bniebo lepiej. Nawet jak ten kolega przjechał się moim sprzętem, to był w szoku.
Po zmianie ,,boost-pina"... sam jestem w szoku :lol:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: