Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 19 sie 2011, 07:59

Słonik, Z bliska nie porównywałem PD Rad z ZW1, ale ramiona są zawinięte bardzo podobnie. Zobacz fotki:
PD RAD:
Obrazek

ZW1:
Obrazek
Obrazek

W 18" są wg mnie ładniejsze proporcje ramion w stosunku do rantów. W tym sezonie rotorów nie dotykam, są odświeżone nowym lakierem.

Dzięki za pozytywne opinie, zachęcają do dalszego dłubania <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 19 sie 2011, 08:22

Może to efekt duzego koa z szerokim rantem, sam nie wiem, fakt faktem masz racje ze wygladaja niem alze identycznie.

Igorro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 20 sie 2010, 18:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igorro » 19 sie 2011, 12:57

Moim zdanie w ZW1 rotor jest bardziej wypukły czego efektem jest zmniejszenie wizualne rantów. PD wygląda dużo lepiej ;-)

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 19 sie 2011, 14:33

Nieważne - ZW1 czy PD Rady- koła na autku bardzo cieszą oko <ok>

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 19 sie 2011, 19:04

kazde kolo wyglada dobrze, oczywiscie w odpowiedniej szerokosci :oops:

podpisuje sie pod slowami krystiana, szczegóły rządzą też.
pzdr

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 sie 2011, 20:13

ATLAS, co Ty tu pokazujesz moje marne 8,5 cala :oops:

PD wielkością nadrabia bo to jest jednak 18"... Aczkolwiek zw1 z odpowiednimi rantami też będzie ciekawie wyglądac ;-)

Daniel to koło jest na odpowiednim aucie :!: Idealnie Ci sie komponuje z nadwoziem :!: Jest przepięknie :-D

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 20 sie 2011, 00:57

Mi te koło pasuje idealnie i nie będę go zmieniać, jedynie może tylne ranty zmienię na 3,75" jak nie zadowolą mnie 3,25". Z przodu nie będę zmieniał, bo 9,5" to zarazem optimum jak i ekstremum, a rant 2,75" jest w sam raz na przednią oś <ok>

Cieszy mnie bardzo waga felgi 10" - zaledwie 10kg.

Po kołach czas na pozostałe tematy, o których zawsze marzyłem, czyli car audio, ciekawsze wnętrze, mody układu wydechowego, dłubanie pod machą itd. w końcu to hobby, więc oby się nie kończyło ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 sie 2011, 20:51

Wczoraj przymierzyłem nowy fotel. Pasuje jak ulał, ale nie obędzie się bez spawania ze względu na inną konstrukcję fotela. Ale ma dodatkowy schowek w nogach i znacznie lepszy zakres regulacji. Do tego są o 10 lat młodsze, więc skóra też jest mięciutka. Są one z angola, więc fotel pasażera jest tym gorszym. Gniazdo na pasy działa. To brzydkie foto z telefonu:
Obrazek

Zastanawiam się jak to spawać by nie uszkodzić foteli... albo spróbuję zdemontować listwy od foteli na pewno się da, ale wtedy jest ryzko krzywego przyspawania. Ma ktoś jakieś wskazówki? :)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 sie 2011, 21:30

Spawać TIGiem z pulsem i oblozyc dookola co sie da mokrymi szmatami.
Spoko te stołki.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 21 sie 2011, 21:33

To chyba fotele z Audi A4 B6 Cabrio? Eleganckie podobne do FL, a jednak
dużo ładniejsze z wysuwanymi podnóżkami - dobra sprawa w długie trasy.

Marek_ABC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 16 sie 2011, 12:36
Lokalizacja: Józefów

Post autor: Marek_ABC » 21 sie 2011, 21:48

Ma ktoś jakieś wskazówki?
Kiedyś adoptowałem klientowi fotele z sharana do lt i aby dobrze je wypoziomować i zespawać, zmontowałem sobie coś w rodzaju 'modelu-podstawy'. Wiem, że samochód nie ten i pracy nie mało ale miałem przed soba jakby podłoge autka z gotowymi na wymiar prowadnicami i uchwytem dzięki czemu efekt końcowy był bardzo zadowalający. Jakos nie moge sobie przypomnieć podłogi z a4 i nie wiem czy w Twoim przypadku zda to egzamin ale gdybym miał robic takie rezanko u siebie, zapewne po raz kolejny rozważył bym taką opcje.

aaa. Tobie chodziło o ewentualne 'przypalenie' fotelika, Słonik ma racje, jednak przed mokrą szmatka owinąłbym je jeszcze streczem, po co maja moknąc.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 sie 2011, 22:00

Marek_ABC, a może byś mi pomógł we wspawaniu tych foteli? Chodzi o samo spawanie, ja też wymyśliłem zrobienie modelu bazy, na którym będzie leżał fotel podczas spawania, potem się go wyjmie, a dzięki temu fotel się nie przekrzywi podczas spawania.

Słonik, TIGiem z pulsem? Co to jest? Myślałem, że migomatem to trzeba zrobić. Ok, nie wiedziałem, że mokre szmaty, ale dzięki za tipa tak zrobię :)
gornik pisze:To chyba fotele z Audi A4 B6 Cabrio?
Tak, S-line dokładnie, bo S4 miało takie same, lecz z białymi nićmi szycia (co mi się w ogóle nie podoba). Racja, chodziło mi o to, by nie wybiegały za bardzo do przodu o dwie epoki :)

Co do wysuwanych podnóżków, słszałem od kilku kolegów, że to się nie sprawdza... ale w sumie po coś robili takie udogodnienie. Ogólnie są wygodne jak na pseudo-sportowe stołki.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 sie 2011, 22:15

TIG to taki rodzaj spawarki, spawa sie tym w oslonie gazu[Argon] a puls to jedna z funkcji ktora moze miec taka spawarka, dziala na takiej zasadzie ze prad nie jest podawany ciagle tylko pulsacyjnie[czestotliwosc mozna ustawic] dzieki temu material spawany rozgrzewa sie mniej i tylko tam gdzie kladzony jest spaw a nie jak to czesto bywa na calej powierzchni, szczegolnie zauwazalne i wrecz niezbedne przy spawaniu metali ktore bardzo dobrze przewodza cieplo np. aluminium.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 sie 2011, 22:22

Słonik, thx za info. Poszukam takiej spawarni :) a Ty grzebiesz coś ze stołkami w swoim? :) czy nadal śmigasz bez prawego fotela?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 sie 2011, 22:24

ATLAS, ja mam taka tylko sie jeszcze dobrze spawac nie naumialem :)
Narazie jeden robi w charakterze fotela przed tv a drugi stoi na klatce, fotel pasazera zalozyłem narazie ten co byl. Coś mi motwacji do tych stołków brakuje ;/.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl