[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Słonik, Z bliska nie porównywałem PD Rad z ZW1, ale ramiona są zawinięte bardzo podobnie. Zobacz fotki:
PD RAD:
ZW1:
W 18" są wg mnie ładniejsze proporcje ramion w stosunku do rantów. W tym sezonie rotorów nie dotykam, są odświeżone nowym lakierem.
Dzięki za pozytywne opinie, zachęcają do dalszego dłubania <ok>
PD RAD:
ZW1:
W 18" są wg mnie ładniejsze proporcje ramion w stosunku do rantów. W tym sezonie rotorów nie dotykam, są odświeżone nowym lakierem.
Dzięki za pozytywne opinie, zachęcają do dalszego dłubania <ok>
Mi te koło pasuje idealnie i nie będę go zmieniać, jedynie może tylne ranty zmienię na 3,75" jak nie zadowolą mnie 3,25". Z przodu nie będę zmieniał, bo 9,5" to zarazem optimum jak i ekstremum, a rant 2,75" jest w sam raz na przednią oś <ok>
Cieszy mnie bardzo waga felgi 10" - zaledwie 10kg.
Po kołach czas na pozostałe tematy, o których zawsze marzyłem, czyli car audio, ciekawsze wnętrze, mody układu wydechowego, dłubanie pod machą itd. w końcu to hobby, więc oby się nie kończyło
Cieszy mnie bardzo waga felgi 10" - zaledwie 10kg.
Po kołach czas na pozostałe tematy, o których zawsze marzyłem, czyli car audio, ciekawsze wnętrze, mody układu wydechowego, dłubanie pod machą itd. w końcu to hobby, więc oby się nie kończyło
Wczoraj przymierzyłem nowy fotel. Pasuje jak ulał, ale nie obędzie się bez spawania ze względu na inną konstrukcję fotela. Ale ma dodatkowy schowek w nogach i znacznie lepszy zakres regulacji. Do tego są o 10 lat młodsze, więc skóra też jest mięciutka. Są one z angola, więc fotel pasażera jest tym gorszym. Gniazdo na pasy działa. To brzydkie foto z telefonu:
Zastanawiam się jak to spawać by nie uszkodzić foteli... albo spróbuję zdemontować listwy od foteli na pewno się da, ale wtedy jest ryzko krzywego przyspawania. Ma ktoś jakieś wskazówki?
Zastanawiam się jak to spawać by nie uszkodzić foteli... albo spróbuję zdemontować listwy od foteli na pewno się da, ale wtedy jest ryzko krzywego przyspawania. Ma ktoś jakieś wskazówki?
Kiedyś adoptowałem klientowi fotele z sharana do lt i aby dobrze je wypoziomować i zespawać, zmontowałem sobie coś w rodzaju 'modelu-podstawy'. Wiem, że samochód nie ten i pracy nie mało ale miałem przed soba jakby podłoge autka z gotowymi na wymiar prowadnicami i uchwytem dzięki czemu efekt końcowy był bardzo zadowalający. Jakos nie moge sobie przypomnieć podłogi z a4 i nie wiem czy w Twoim przypadku zda to egzamin ale gdybym miał robic takie rezanko u siebie, zapewne po raz kolejny rozważył bym taką opcje.Ma ktoś jakieś wskazówki?
aaa. Tobie chodziło o ewentualne 'przypalenie' fotelika, Słonik ma racje, jednak przed mokrą szmatka owinąłbym je jeszcze streczem, po co maja moknąc.
Marek_ABC, a może byś mi pomógł we wspawaniu tych foteli? Chodzi o samo spawanie, ja też wymyśliłem zrobienie modelu bazy, na którym będzie leżał fotel podczas spawania, potem się go wyjmie, a dzięki temu fotel się nie przekrzywi podczas spawania.
Słonik, TIGiem z pulsem? Co to jest? Myślałem, że migomatem to trzeba zrobić. Ok, nie wiedziałem, że mokre szmaty, ale dzięki za tipa tak zrobię
Co do wysuwanych podnóżków, słszałem od kilku kolegów, że to się nie sprawdza... ale w sumie po coś robili takie udogodnienie. Ogólnie są wygodne jak na pseudo-sportowe stołki.
Słonik, TIGiem z pulsem? Co to jest? Myślałem, że migomatem to trzeba zrobić. Ok, nie wiedziałem, że mokre szmaty, ale dzięki za tipa tak zrobię
Tak, S-line dokładnie, bo S4 miało takie same, lecz z białymi nićmi szycia (co mi się w ogóle nie podoba). Racja, chodziło mi o to, by nie wybiegały za bardzo do przodu o dwie epokigornik pisze:To chyba fotele z Audi A4 B6 Cabrio?
Co do wysuwanych podnóżków, słszałem od kilku kolegów, że to się nie sprawdza... ale w sumie po coś robili takie udogodnienie. Ogólnie są wygodne jak na pseudo-sportowe stołki.
TIG to taki rodzaj spawarki, spawa sie tym w oslonie gazu[Argon] a puls to jedna z funkcji ktora moze miec taka spawarka, dziala na takiej zasadzie ze prad nie jest podawany ciagle tylko pulsacyjnie[czestotliwosc mozna ustawic] dzieki temu material spawany rozgrzewa sie mniej i tylko tam gdzie kladzony jest spaw a nie jak to czesto bywa na calej powierzchni, szczegolnie zauwazalne i wrecz niezbedne przy spawaniu metali ktore bardzo dobrze przewodza cieplo np. aluminium.