[b4 1Z] Problem z mocą po wym uszcz. pod głow. - rozwiązany
Pozwólcie, że pominę dyskusję nie dotyczącą mojego problemu, bo nie bardzo rozumiem jak ma to pomóc w tej sytuacji. Zamieszczam to co udało się zlogować z mojego sterownika, danych nie wiele ale może komuś coś wpadnie w oko
MB
BS
Dynamicznie
Proszę o ocenę tego co jest. Jeśli coś jeszczę mogę zrobić proszę pisać.
MB
BS
Dynamicznie
Proszę o ocenę tego co jest. Jeśli coś jeszczę mogę zrobić proszę pisać.
dobrze by było gdybyś dynamiczny zrobił na 4 biegu,wiem że to może być kłopotliwe,na logach średnio się znam ale ja w nich nic złego nie widzę,prócz zaślepionego egr-a, i tego że początek wtrysku można by podregulować,chociaż jak na chipa to turbina wolno wstaje i nie ciśnie tego co powinna,jak się pomyliłem to proszę mnie poprawić
Ostatnio zmieniony 01 paź 2011, 19:15 przez AB4, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba zniszczę mechanika oddałem mu auto które jechało pięknie robił tylko uszczelkę i rozrząd, zapłaciłem kupę kasy a teraz muszę się męczyć, on twierdzi że to wtryski że mieli podobne przypadki już. Ciekawe jakby bylo bez programu i na ori wtryskach 60 KM ? nie tak wyobrażałem sobie wymianę uszczelki. Nie chce grzebać i odłączać rzeczy które nie były ruszane i było dobrze przed. Czy zwiększenie wielkości komory spalania poprzez założenie większej uszczelki spowodowałoby taki spadek mocy ? a raczej momentu bo na wysokich obrotach jakoś się turla ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Uszczelkę dobiera się do wystawania tłoków z bloku ,i powinna być identyczna jak była ,z wielkością komory spalania nie ma to nic wspólnego .Jak twój mechanik założył grubszą i twierdzi że uszczelkę po planowaniu głowicy ,zakłada sie grubszą to powiedz mu zeby sie douczył bo bredzi .Sprawdż sobie czy rozrząd pasuje ,szczególnie blokada na wałku rozrządu ,bo po takim fachmanie co daje grubsze uszczelki nigdy nic nie wiadomo .Co do logów na boschu czy to dynamicznych czy statycznych ,to niczego przydatnego prócz kąta wtrysku i dawki paliwa nie uświadczysz ,reszta w zasadzie nie przydatna i na pewno nie znajdziesz czegoś co by naprowadziło cie na sprawcę twojego problemu ,bo sprawca jest znany :mrgreen: a teraz wymyśla cuda z wtryskami żeby się wymigać ...Zaraz ci kaze regenerować dobre wtryski ,jak już nie jeden zrobił po takich "dobrych radach " i korekcje poszły w piz...uradi88 pisze:Czy zwiększenie wielkości komory spalania poprzez założenie większej uszczelki spowodowałoby taki spadek mocy ?
Mechanior twierdzi ze koles od planowania mowil zeby dac wieksza uszczelke orginalnie byla 2k i teraz wsadzili 3k i teraz co znowu musi sciagac i kupic 2k ? masakra. Dla mnie na oko wyglada tak jakby brakowalo paliwa dymienia niema nic a nic, turbo pozno wstaje no i ta twarda praca. Sprawdze rozrzad i zobaczymy dalej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
w sumie nic wielkiego ,róznice są nieznaczneradi88 pisze:Co grozi na jezdzi z taka uszczelka ?
Zostaw na razie tą uszczelkę i sprawdż rozrząd ,zero na zamachu ma być przecięte w pół ,dolną krawędzią okienka w skrzyni,blokada w koło pompy wtryskowej ,blokada w wałek rozrządu ...jak się nie zgra do poprawki .Jak wszystko bedzie w porządku ,to nie ma innej opcji ,coś poszło nie tak z tą robotą przy głowicy ,a co to już niech się martwi ten co wziął za to kasę ...radi88 pisze:Jesli to przywroci zycie mojemu autku to zrobie na nowo z inna uszczelką tylko czy jest duzy sens w zmianie jej na 2k
moim zdaniem nie masz racji co do grubości uszczelki po splanowaniu głowicy ponieważ po jej splanowaniu głowki zaworów wystają bardziej od plaszczyzny głowicy czyli mowiąc prosto mogą stykać sie z tłokiem po skreceniu glowicy na ori uszczelce ja po planowaniu zakladalem grubsza uszczelke bo nie chialem żeby zaworek pukał w tłoka <ok>MUNIOR pisze:Uszczelkę dobiera się do wystawania tłoków z bloku ,i powinna być identyczna jak była ,z wielkością komory spalania nie ma to nic wspólnego .Jak twój mechanik założył grubszą i twierdzi że uszczelkę po planowaniu głowicy ,zakłada sie grubszą to powiedz mu zeby sie douczył bo bredzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Też tak kiedyś myślałem...karol121 pisze: co do grubości uszczelki po splanowaniu głowicy ponieważ po jej splanowaniu głowki zaworów wystają bardziej od plaszczyzny głowicy czyli mowiąc prosto mogą stykać sie z tłokiem po skreceniu glowicy na ori uszczelce ja po planowaniu zakladalem grubsza uszczelke bo nie chialem żeby zaworek pukał w tłoka <ok>
sprawdzając poprawność ustawienia kół rozrządu należy zwrócić szczególną uwagę na użycie odpowiednich narzędzi ....nie blokujemy kół byle czym to musi mieć odpowiednią średnicę w przypadku koła pompy wtryskowej i odpowiednią grubość w przypadku wałka rozrządu...wystarczy niewielka różnica aby przestawić rozrząd o jeden ząbek i stąd później takie objawy...czyli twrda praca,spadek mocy itp,itd...