
MB
BS
Dynamicznie
Proszę o ocenę tego co jest. Jeśli coś jeszczę mogę zrobić proszę pisać.
Uszczelkę dobiera się do wystawania tłoków z bloku ,i powinna być identyczna jak była ,z wielkością komory spalania nie ma to nic wspólnego .Jak twój mechanik założył grubszą i twierdzi że uszczelkę po planowaniu głowicy ,zakłada sie grubszą to powiedz mu zeby sie douczył bo bredzi .Sprawdż sobie czy rozrząd pasuje ,szczególnie blokada na wałku rozrządu ,bo po takim fachmanie co daje grubsze uszczelki nigdy nic nie wiadomo .Co do logów na boschu czy to dynamicznych czy statycznych ,to niczego przydatnego prócz kąta wtrysku i dawki paliwa nie uświadczysz ,reszta w zasadzie nie przydatna i na pewno nie znajdziesz czegoś co by naprowadziło cie na sprawcę twojego problemu ,bo sprawca jest znany :mrgreen: a teraz wymyśla cuda z wtryskami żeby się wymigać ...Zaraz ci kaze regenerować dobre wtryski ,jak już nie jeden zrobił po takich "dobrych radach " i korekcje poszły w piz...uradi88 pisze:Czy zwiększenie wielkości komory spalania poprzez założenie większej uszczelki spowodowałoby taki spadek mocy ?
w sumie nic wielkiego ,róznice są nieznaczneradi88 pisze:Co grozi na jezdzi z taka uszczelka ?
Zostaw na razie tą uszczelkę i sprawdż rozrząd ,zero na zamachu ma być przecięte w pół ,dolną krawędzią okienka w skrzyni,blokada w koło pompy wtryskowej ,blokada w wałek rozrządu ...jak się nie zgra do poprawki .Jak wszystko bedzie w porządku ,to nie ma innej opcji ,coś poszło nie tak z tą robotą przy głowicy ,a co to już niech się martwi ten co wziął za to kasę ...radi88 pisze:Jesli to przywroci zycie mojemu autku to zrobie na nowo z inna uszczelką tylko czy jest duzy sens w zmianie jej na 2k
moim zdaniem nie masz racji co do grubości uszczelki po splanowaniu głowicy ponieważ po jej splanowaniu głowki zaworów wystają bardziej od plaszczyzny głowicy czyli mowiąc prosto mogą stykać sie z tłokiem po skreceniu glowicy na ori uszczelce ja po planowaniu zakladalem grubsza uszczelke bo nie chialem żeby zaworek pukał w tłoka <ok>MUNIOR pisze:Uszczelkę dobiera się do wystawania tłoków z bloku ,i powinna być identyczna jak była ,z wielkością komory spalania nie ma to nic wspólnego .Jak twój mechanik założył grubszą i twierdzi że uszczelkę po planowaniu głowicy ,zakłada sie grubszą to powiedz mu zeby sie douczył bo bredzi
Też tak kiedyś myślałem...karol121 pisze: co do grubości uszczelki po splanowaniu głowicy ponieważ po jej splanowaniu głowki zaworów wystają bardziej od plaszczyzny głowicy czyli mowiąc prosto mogą stykać sie z tłokiem po skreceniu glowicy na ori uszczelce ja po planowaniu zakladalem grubsza uszczelke bo nie chialem żeby zaworek pukał w tłoka <ok>