[B4 2.8 AAH] Pytanie odnośnie przepływki i odcięcia
-
zwierzak213a2
-
Audi 80 Polska
- Forum Audi 80

- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
pimpam
Nie no ja wiem. że regulator mogę spokojnie zdemontować, bo wystarczy zawleczkę wyjąć, natomiast chce też tą "rurkę" wyczyścić tylko pytanie jak te wtryskiwacze z tej rurki wychodzą czy jakoś łatwo, czy trzeba kombinacji użyć?? i te wtryskiwacze jeżeli dobrze to zrobić ale jak kolega aldi, napisał że to skrajne przypadki zatkania ich to pewnie ich ruszał nie będę.
-
Audi 80 Polska
- Forum Audi 80

- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
pimpam
-
Audi 80 Polska
- Forum Audi 80

- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Raczej nie warto ruszać wtryskiwaczy bo nic z nimi nie zrobisz. Podobnie z regulatorem jak nie będziesz miał na podmianę.
Chcesz w tym grzebać aby znaleźć przyczynę tego wczesnego odcięcia? To takie normalne odcięcie że silnik przerywa na chwilę pracę czy po prostu obroty przestają wzrastać i zatrzymują tak jakby utrzymywać lekko wciśniętym gazem te obroty?
Chcesz w tym grzebać aby znaleźć przyczynę tego wczesnego odcięcia? To takie normalne odcięcie że silnik przerywa na chwilę pracę czy po prostu obroty przestają wzrastać i zatrzymują tak jakby utrzymywać lekko wciśniętym gazem te obroty?
-
pimpam
-
zwierzak213a2
-
pimpam
-
pimpam
No już tyle razy by się ten vag przydał, że szkoda gadać kupie go dziś zamówię bo wole samemu diagnozować niż jeździć i płacić, tylko się będę musiał od was obsługi nauczyć
. A propos mam jeszcze jeden problemik otóż wymieniłem czujnik temp. silnika, przestało bujać silnikiem jak się rozgrzewał ale tak siedzę dziś w aucie, bo rezerwę ustawiałem miałem w baku tak ok. 10L i owszem ustawiłem wszystko cacy i tak na te obroty patrzyłem jeszcze i kręciłem do 5000 i nagle wskazówka paliwa zaczęła opadać trochę się zmartwiłem, bo pomyślałem, że ten czujnik może też jest walnięty i paliwa więcej bierze spuściłem paliwo wyszło mi jakieś 7L no fakt w sumie się bawiłem z 30min silnik pracował, ale czy tyle paliwa mogło pójść?Jak go znów zalałem po opróżnieniu baku wskazówka znów pokazywała +/- prawidłową wartość. Przy czym regulator napięcia jest ok i sam wskaźnik też. I co to może być?ten czujnik? a może czujnik poziomu paliwa umiera?
-
zwierzak213a2
-
Audi 80 Polska
- Forum Audi 80

- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
pimpam
No to tak, byłem właśnie patrzeć na wskaźnik bo myślałem, że to ten czujnik może o d... rozbić, ale autko już ładnie na zimno odpala nie ma czkawki więc czujnik musi być ok, fakt stary był BOSCHA, a nowy kosztował całe 25zł, natomiast po jednym dniu by raczej nie wykitował. Więc patrzyłem na wskaźnik i znów pokazuje dobrze, więc pewnie jak kolega zwierzak213a2, powiedział styki coś nie hallo, zaraz je przelutuje na płytce i powinno być ok
A co do kolegi aldi, pracował z 30-40min. i przez ten czas parę razy na obroty się wkręcał :mrgreen: więc pobór paliwka chyba jest też ok.natomiast mam pytanko co do tego vaga, bo muszę zakupić kabel i adapter na te 2 gniazda w skrzynce bezpieczników z tego co widziałem na allegro mam racje? Przed sekundką znalazłem coś takiego razem z przejściówką:
http://allegro.pl/vag-kkl-usb-obd1-2w1- ... l#delivery
Będzie takie cuś :?:
http://allegro.pl/vag-kkl-usb-obd1-2w1- ... l#delivery
Będzie takie cuś :?:








