Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Pytanie odnośnie przepływki i odcięcia

Wszystko co tyczy się silników V6
zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 11 lis 2011, 21:23

ale po co chcesz ja demontowac cala ? regulator da sie chyba wyjac bez demontowania calej listwy jest na nim jakas zawleczka ktora go trzyma na listwie o ile dobrze pamietam . Ale sam nie demontowalem wiec niech wypowie sie ktos kto przerabial temat .

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 11 lis 2011, 21:38

Prędzej od listwy (bo to kawek rurki jak kolega zauważył) może paść właśnie ten regulator ciśnienia paliwa albo pozatykały się wtryskiwacze ale to skrajne przypadki.

pimpam

Post autor: pimpam » 11 lis 2011, 22:13

Nie no ja wiem. że regulator mogę spokojnie zdemontować, bo wystarczy zawleczkę wyjąć, natomiast chce też tą "rurkę" wyczyścić tylko pytanie jak te wtryskiwacze z tej rurki wychodzą czy jakoś łatwo, czy trzeba kombinacji użyć?? i te wtryskiwacze jeżeli dobrze to zrobić ale jak kolega aldi, napisał że to skrajne przypadki zatkania ich to pewnie ich ruszał nie będę.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 11 lis 2011, 22:43

pytanie jak te wtryskiwacze z tej rurki wychodzą czy jakoś łatwo, czy trzeba kombinacji użyć??
Wychodzą dość łatwo, zabezpiecza je tylko taka blaszana zawleczka. Ciężej będzie wyjąć wtryskiwacze z kolektora i jeszcze ciężej je wsadzić w niego (na sucho) ale do zdjęcia listwy nie trzeba tego robić.

pimpam

Post autor: pimpam » 11 lis 2011, 23:22

aldi,no o tej blaszce zabezpieczającej też wiem myślałem, że coś tam jeszcze jest, a jak myślisz warto te wtryskiwacze wyciągać czy najpierw się zająć listwą i sprawdzić regulator :?:

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 lis 2011, 00:09

Raczej nie warto ruszać wtryskiwaczy bo nic z nimi nie zrobisz. Podobnie z regulatorem jak nie będziesz miał na podmianę.

Chcesz w tym grzebać aby znaleźć przyczynę tego wczesnego odcięcia? To takie normalne odcięcie że silnik przerywa na chwilę pracę czy po prostu obroty przestają wzrastać i zatrzymują tak jakby utrzymywać lekko wciśniętym gazem te obroty?

pimpam

Post autor: pimpam » 12 lis 2011, 00:33

Wiesz co, to jest tak: ja mu gaz do dechy daję, a to wygląda w ten sposób ze obroty wychodzą na ok. 5200 po czym opadają na 5000 i znów do ok. 5200 i tak do momentu aż puszczę pedał gazu, tak jakby dalej nie dał rady się wkręcić.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 12 lis 2011, 07:51

ciekawi mnie czy czasem obrotek nie przeklamuje jakie masz zegary ? u mnie mam un4 i tez ten obrotek dziala jak chce

pimpam

Post autor: pimpam » 12 lis 2011, 10:13

Wiesz też się nad tym zastanawiałem wczoraj, no bo skoro nie mam na tą odcinkę żadnego sensownego wyjaśnienia - jeszcze dziś tą listwę zobaczę, to zostaje mi opcja obrotka oszusta. Też mam UN4 :-P

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 12 lis 2011, 16:14

musialbys podlaczyc vaga i zobaczyc obroty na nim

pimpam

Post autor: pimpam » 12 lis 2011, 16:53

No już tyle razy by się ten vag przydał, że szkoda gadać kupie go dziś zamówię bo wole samemu diagnozować niż jeździć i płacić, tylko się będę musiał od was obsługi nauczyć :-P . A propos mam jeszcze jeden problemik otóż wymieniłem czujnik temp. silnika, przestało bujać silnikiem jak się rozgrzewał ale tak siedzę dziś w aucie, bo rezerwę ustawiałem miałem w baku tak ok. 10L i owszem ustawiłem wszystko cacy i tak na te obroty patrzyłem jeszcze i kręciłem do 5000 i nagle wskazówka paliwa zaczęła opadać trochę się zmartwiłem, bo pomyślałem, że ten czujnik może też jest walnięty i paliwa więcej bierze spuściłem paliwo wyszło mi jakieś 7L no fakt w sumie się bawiłem z 30min silnik pracował, ale czy tyle paliwa mogło pójść?Jak go znów zalałem po opróżnieniu baku wskazówka znów pokazywała +/- prawidłową wartość. Przy czym regulator napięcia jest ok i sam wskaźnik też. I co to może być?ten czujnik? a może czujnik poziomu paliwa umiera?

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 12 lis 2011, 17:01

to raczej standardowa usterka nie kontaktuja pewnie styki na wskazniku paliwa

[ Dodano: 2011-11-12, 17:02 ]
aaaaaa zapomnialem dodac no na powietrze te 6 garnkow nie chodzi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 lis 2011, 17:09

Przy pracy na biegu jałowym po rozgrzaniu powinien spalać coś około 1,5l na godzinę.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 12 lis 2011, 17:26

tak ok ale jak gazujesz bez potrzeby robi sie 5 litrow na godzine albo wiecej :-P

pimpam

Post autor: pimpam » 12 lis 2011, 17:46

No to tak, byłem właśnie patrzeć na wskaźnik bo myślałem, że to ten czujnik może o d... rozbić, ale autko już ładnie na zimno odpala nie ma czkawki więc czujnik musi być ok, fakt stary był BOSCHA, a nowy kosztował całe 25zł, natomiast po jednym dniu by raczej nie wykitował. Więc patrzyłem na wskaźnik i znów pokazuje dobrze, więc pewnie jak kolega zwierzak213a2, powiedział styki coś nie hallo, zaraz je przelutuje na płytce i powinno być ok :-D A co do kolegi aldi, pracował z 30-40min. i przez ten czas parę razy na obroty się wkręcał :mrgreen: więc pobór paliwka chyba jest też ok.natomiast mam pytanko co do tego vaga, bo muszę zakupić kabel i adapter na te 2 gniazda w skrzynce bezpieczników z tego co widziałem na allegro mam racje? Przed sekundką znalazłem coś takiego razem z przejściówką:

http://allegro.pl/vag-kkl-usb-obd1-2w1- ... l#delivery

Będzie takie cuś :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl