[B4 2.8 AAH] Pytanie odnośnie przepływki i odcięcia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie no ja wiem. że regulator mogę spokojnie zdemontować, bo wystarczy zawleczkę wyjąć, natomiast chce też tą "rurkę" wyczyścić tylko pytanie jak te wtryskiwacze z tej rurki wychodzą czy jakoś łatwo, czy trzeba kombinacji użyć?? i te wtryskiwacze jeżeli dobrze to zrobić ale jak kolega aldi, napisał że to skrajne przypadki zatkania ich to pewnie ich ruszał nie będę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Raczej nie warto ruszać wtryskiwaczy bo nic z nimi nie zrobisz. Podobnie z regulatorem jak nie będziesz miał na podmianę.
Chcesz w tym grzebać aby znaleźć przyczynę tego wczesnego odcięcia? To takie normalne odcięcie że silnik przerywa na chwilę pracę czy po prostu obroty przestają wzrastać i zatrzymują tak jakby utrzymywać lekko wciśniętym gazem te obroty?
Chcesz w tym grzebać aby znaleźć przyczynę tego wczesnego odcięcia? To takie normalne odcięcie że silnik przerywa na chwilę pracę czy po prostu obroty przestają wzrastać i zatrzymują tak jakby utrzymywać lekko wciśniętym gazem te obroty?
No już tyle razy by się ten vag przydał, że szkoda gadać kupie go dziś zamówię bo wole samemu diagnozować niż jeździć i płacić, tylko się będę musiał od was obsługi nauczyć . A propos mam jeszcze jeden problemik otóż wymieniłem czujnik temp. silnika, przestało bujać silnikiem jak się rozgrzewał ale tak siedzę dziś w aucie, bo rezerwę ustawiałem miałem w baku tak ok. 10L i owszem ustawiłem wszystko cacy i tak na te obroty patrzyłem jeszcze i kręciłem do 5000 i nagle wskazówka paliwa zaczęła opadać trochę się zmartwiłem, bo pomyślałem, że ten czujnik może też jest walnięty i paliwa więcej bierze spuściłem paliwo wyszło mi jakieś 7L no fakt w sumie się bawiłem z 30min silnik pracował, ale czy tyle paliwa mogło pójść?Jak go znów zalałem po opróżnieniu baku wskazówka znów pokazywała +/- prawidłową wartość. Przy czym regulator napięcia jest ok i sam wskaźnik też. I co to może być?ten czujnik? a może czujnik poziomu paliwa umiera?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
No to tak, byłem właśnie patrzeć na wskaźnik bo myślałem, że to ten czujnik może o d... rozbić, ale autko już ładnie na zimno odpala nie ma czkawki więc czujnik musi być ok, fakt stary był BOSCHA, a nowy kosztował całe 25zł, natomiast po jednym dniu by raczej nie wykitował. Więc patrzyłem na wskaźnik i znów pokazuje dobrze, więc pewnie jak kolega zwierzak213a2, powiedział styki coś nie hallo, zaraz je przelutuje na płytce i powinno być ok A co do kolegi aldi, pracował z 30-40min. i przez ten czas parę razy na obroty się wkręcał :mrgreen: więc pobór paliwka chyba jest też ok.natomiast mam pytanko co do tego vaga, bo muszę zakupić kabel i adapter na te 2 gniazda w skrzynce bezpieczników z tego co widziałem na allegro mam racje? Przed sekundką znalazłem coś takiego razem z przejściówką:
http://allegro.pl/vag-kkl-usb-obd1-2w1- ... l#delivery
Będzie takie cuś :?:
http://allegro.pl/vag-kkl-usb-obd1-2w1- ... l#delivery
Będzie takie cuś :?: