[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
nie wiem ale miałem przed tymi właściwymi w rękach łapy rzekomo z audi 80 B4 od 2.3 choć nie wiem czy w B4 takowe wychodziły, na blok pasowały tylko po przykręceniu i położeniu na poduszkach nijak nie dawało się ławy przykręcić. i był większy rozstaw otworów na poduszki.
chodziło mi o to żeby w nadwozie nie ingerować żadnym spawalniczym urządzeniem.
chodziło mi o to żeby w nadwozie nie ingerować żadnym spawalniczym urządzeniem.
ja sie tylko wtrace ze stwierdzeiem ze łapy z B4 mogly nie pasowac i sa inne poniewaz w B3 silnik siedzi na ławie/sankach a w B4 wisi na podluznicach :roll: .trepek pisze:A w b4 silnik 2.3 miał inne łapy? Ja 1.9 TDI zamontowalem bez problemu w b3 oraz w Coupe.arwam pisze:jak macie Silnik z C4 to mocowania silnika musicie założyć od 2.3 ale alboz A80 B3 lub z A80 B3 coupe.
B3 Sedan i B4 to to samo co Coupe w tej części karoseriiarwam pisze:przynajmniej w coupe B3 jest zbyt mało miejsca nad samą skrzynią biegów.
Słonik dupa :mrgreen: W B3 silnik R5 jest mocowany do podłużnic A inne r4 do sanek.Słonik pisze:ja sie tylko wtrace ze stwierdzeiem ze łapy z B4 mogly nie pasowac i sa inne poniewaz w B3 silnik siedzi na ławie/sankach a w B4 wisi na podluznicach :roll: .trepek pisze:A w b4 silnik 2.3 miał inne łapy? Ja 1.9 TDI zamontowalem bez problemu w b3 oraz w Coupe.arwam pisze:jak macie Silnik z C4 to mocowania silnika musicie założyć od 2.3 ale alboz A80 B3 lub z A80 B3 coupe.
B3 Sedan i B4 to to samo co Coupe w tej części karoseriiarwam pisze:przynajmniej w coupe B3 jest zbyt mało miejsca nad samą skrzynią biegów.
Chyba przy r5 są inne sanki. Komara w b3 i b4 jest identyczna.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Słonik to trąba a nie dupa :mrgreen:chmiel25 pisze:Słonik proszę cie nie pogrązaj się bardziej. Każde r5 jest montowane do podłużnic.Słonik pisze:A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach :?:chmiel25 pisze:Słonik dupa W B3 silnik R5 jest mocowany do podłużnic A inne r4 do sanek.
Od B2 do b4
Każde R5 było do podłużnic montowane, czy to PS, KV, NG czy 7A. No i jedno TDI w b3 też wisiało na podłużnicach :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
z tego co wiem TDI nie było z B3 a jedynie TD D, chyba, że 1,6tdi jak w mk2.trepek pisze:No i jedno TDI w b3 też wisiało na podłużnicach :mrgreen:
WSZYSTKIE Słoniku. Komora jest identyczna w b3 i b4, na dodatek w B2 jest bardzo podobna, podłużnice są identyczne, pas przedni się różnił w zalezności od siulnika (r4 r5 czy v6) chociaż w b2 był spawany, to już w b3 i b4 jest rozkręcalny. W V6 jedynie aku był montowany inaczej niż w R4 i R5...Słonik pisze: A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach :?:
ot, wszytsko z różnic, oczywiście w b3 i b4 inaczej była montowana skrzynia biegów - w b3 na jednej łapie do budy (konkretnie do tego samego miejsca gdzie ława), a w B4 skrzynia już na swojej własnej ławie leżała, chociaż nie ma komplikacji jeśli się chce założyć skryznie z b4 w b3 i odwrotnie, wszytsko pasuje plug&play
takie tam,delikatne różnice
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
U mnie TDI było w b3, sam wkładałem Uciąłem łapy z podłużnic z b4 i przyspawałem do b3 i pasowało jak ulał. Nie było 1.6 TDI w mk2, bo skrót TDI nie oznacza Turbo Diesel Intercooler lecz jest nieco skróconą formą Turbo Diesel Direct Injectionspaykee pisze:z tego co wiem TDI nie było z B3 a jedynie TD D, chyba, że 1,6tdi jak w mk2.
Yyy... Może w V6 leżały ale w zarówno 1.9 TDI jak i 2.0 ABK skrzynie były montowane z jednej strony na łapie jak w B3 a z prawej strony miały dodatkową poduszkę mocowaną do sanek.spaykee pisze:a w B4 skrzynia już na swojej własnej ławie leżała
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
była wersja GTD z intercoolerem ;)wiem, bo miałem przyjemność jeździć.Nie było 1.6 TDI w mk2, bo skrót TDI nie oznacza Turbo Diesel Intercooler lecz jest nieco skróconą formą Turbo Diesel Direct Injection
tak, właśnie w V6 leżały już nie chciałęm się wdawać za bardzo w sczezgóły, bo i kogo to obchbodzi?trepek pisze:Może w V6 leżały
tego nie wiem, ja u siebie mam skrzynie z V6 (CAC), silnik R5 a skrzynie zamontowałem tak jak było w R4 w b3, czyli na jednej łapie.trepek pisze:z prawej strony miały dodatkową poduszkę mocowaną do sanek.
haha, wiesz, idąc tą drogą, to ja mam jedyne w polsce Audi 80 z silnikiem od audi 100 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:U mnie TDI było w b3, sam wkładałem
ja wycinałem łapy z B2, też pasowały jak ulał, jak fabrykatrepek pisze:Uciąłem łapy z podłużnic z b4 i przyspawałem do b3 i pasowało jak ulał.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Każde audi 80 1.6 TD miało "interkuler" :mrgreen: A nawet zewnętrzną chłodniczkę oleju, czyli było to takie GTD+spaykee pisze:była wersja GTD z intercoolerem ;)wiem, bo miałem przyjemność jeździć.
No właśnie widziałem kiedyś na alledrogo takie inne sanki i sobie pomyślałem, że może to od v6 były.spaykee pisze:tak, właśnie w V6 leżały
Ja też myślałem, że moje B3 było jedyne to mnie cholewki na ziemie sprowadzili i pokazali inny taki samochódspaykee pisze:haha, wiesz, idąc tą drogą, to ja mam jedyne w polsce Audi 80 z silnikiem od audi 100
I to jest właśnie niemiecki projekt a raczej niemiecka uniwersalność. Szkoda, że dzisiaj tak aut nie produkująja wycinałem łapy z B2, też pasowały jak ulał, jak fabryka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
a nie wiem, mówiłem już, nie lubię klekotów? :lol:trepek pisze: Każde audi 80 1.6 TD miało "interkuler" :mrgreen: A nawet zewnętrzną chłodniczkę oleju, czyli było to takie GTD+
to szukaj audi 80 z silnikiem NF, <ok> Bliźniaczy do NG, ale to nie to samo.... Poza tym w 80b3 nawet NG nie było, tlyko w 90. :lol:trepek pisze: Ja też myślałem, że moje B3 było jedyne to mnie cholewki na ziemie sprowadzili i pokazali inny taki samochód
bo auto musi na siebie zarabiać, koncern nmusi zarabiac, prezesi, pracownicy, muszą zarabiać.... <ok> Życie.trepek pisze: I to jest właśnie niemiecki projekt a raczej niemiecka uniwersalność. Szkoda, że dzisiaj tak aut nie produkują
Dlatego jeżdżę starym gruzem. <ok>