Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 sty 2012, 22:17

nie wiem ale miałem przed tymi właściwymi w rękach łapy rzekomo z audi 80 B4 od 2.3 choć nie wiem czy w B4 takowe wychodziły, na blok pasowały tylko po przykręceniu i położeniu na poduszkach nijak nie dawało się ławy przykręcić. i był większy rozstaw otworów na poduszki.

chodziło mi o to żeby w nadwozie nie ingerować żadnym spawalniczym urządzeniem.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 sty 2012, 12:26

trepek pisze:
arwam pisze:jak macie Silnik z C4 to mocowania silnika musicie założyć od 2.3 ale alboz A80 B3 lub z A80 B3 coupe.
A w b4 silnik 2.3 miał inne łapy? Ja 1.9 TDI zamontowalem bez problemu w b3 oraz w Coupe.
arwam pisze:przynajmniej w coupe B3 jest zbyt mało miejsca nad samą skrzynią biegów.
B3 Sedan i B4 to to samo co Coupe w tej części karoserii ;-)
ja sie tylko wtrace ze stwierdzeiem ze łapy z B4 mogly nie pasowac i sa inne poniewaz w B3 silnik siedzi na ławie/sankach a w B4 wisi na podluznicach :roll: .

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 sty 2012, 12:43

Słonik pisze:
trepek pisze:
arwam pisze:jak macie Silnik z C4 to mocowania silnika musicie założyć od 2.3 ale alboz A80 B3 lub z A80 B3 coupe.
A w b4 silnik 2.3 miał inne łapy? Ja 1.9 TDI zamontowalem bez problemu w b3 oraz w Coupe.
arwam pisze:przynajmniej w coupe B3 jest zbyt mało miejsca nad samą skrzynią biegów.
B3 Sedan i B4 to to samo co Coupe w tej części karoserii ;-)
ja sie tylko wtrace ze stwierdzeiem ze łapy z B4 mogly nie pasowac i sa inne poniewaz w B3 silnik siedzi na ławie/sankach a w B4 wisi na podluznicach :roll: .
Słonik dupa :mrgreen: W B3 silnik R5 jest mocowany do podłużnic A inne r4 do sanek.
Chyba przy r5 są inne sanki. Komara w b3 i b4 jest identyczna.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 sty 2012, 12:44

chmiel25 pisze:Słonik dupa W B3 silnik R5 jest mocowany do podłużnic A inne r4 do sanek.
A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach :?:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 sty 2012, 12:48

Słonik pisze:
chmiel25 pisze:Słonik dupa W B3 silnik R5 jest mocowany do podłużnic A inne r4 do sanek.
A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach :?:
Słonik proszę cie nie pogrązaj się bardziej. Każde r5 jest montowane do podłużnic.
Od B2 do b4

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 sty 2012, 13:18

chmiel25 pisze:
Słonik pisze:
chmiel25 pisze:Słonik dupa W B3 silnik R5 jest mocowany do podłużnic A inne r4 do sanek.
A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach :?:
Słonik proszę cie nie pogrązaj się bardziej. Każde r5 jest montowane do podłużnic.
Od B2 do b4
Słonik to trąba a nie dupa :mrgreen:
Każde R5 było do podłużnic montowane, czy to PS, KV, NG czy 7A. No i jedno TDI w b3 też wisiało na podłużnicach :mrgreen:

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 06 sty 2012, 15:05

trepek pisze:No i jedno TDI w b3 też wisiało na podłużnicach :mrgreen:
z tego co wiem TDI nie było z B3 a jedynie TD D, chyba, że 1,6tdi jak w mk2.
Słonik pisze: A nie czasem tylko 7A w B3 wisi na podluznicach a NG jest na sankach :?:
WSZYSTKIE Słoniku. Komora jest identyczna w b3 i b4, na dodatek w B2 jest bardzo podobna, podłużnice są identyczne, pas przedni się różnił w zalezności od siulnika (r4 r5 czy v6) chociaż w b2 był spawany, to już w b3 i b4 jest rozkręcalny. W V6 jedynie aku był montowany inaczej niż w R4 i R5...
ot, wszytsko z różnic, oczywiście w b3 i b4 inaczej była montowana skrzynia biegów - w b3 na jednej łapie do budy (konkretnie do tego samego miejsca gdzie ława), a w B4 skrzynia już na swojej własnej ławie leżała, chociaż nie ma komplikacji jeśli się chce założyć skryznie z b4 w b3 i odwrotnie, wszytsko pasuje plug&play
takie tam,delikatne różnice

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 sty 2012, 15:18

spaykee pisze:z tego co wiem TDI nie było z B3 a jedynie TD D, chyba, że 1,6tdi jak w mk2.
U mnie TDI było w b3, sam wkładałem :-P Uciąłem łapy z podłużnic z b4 i przyspawałem do b3 i pasowało jak ulał. Nie było 1.6 TDI w mk2, bo skrót TDI nie oznacza Turbo Diesel Intercooler lecz jest nieco skróconą formą Turbo Diesel Direct Injection ;-)
spaykee pisze:a w B4 skrzynia już na swojej własnej ławie leżała
Yyy... Może w V6 leżały ale w zarówno 1.9 TDI jak i 2.0 ABK skrzynie były montowane z jednej strony na łapie jak w B3 a z prawej strony miały dodatkową poduszkę mocowaną do sanek.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 06 sty 2012, 17:19

Nie było 1.6 TDI w mk2, bo skrót TDI nie oznacza Turbo Diesel Intercooler lecz jest nieco skróconą formą Turbo Diesel Direct Injection ;-)
była wersja GTD z intercoolerem ;)wiem, bo miałem przyjemność jeździć.
trepek pisze:Może w V6 leżały
tak, właśnie w V6 leżały :D już nie chciałęm się wdawać za bardzo w sczezgóły, bo i kogo to obchbodzi? :D
trepek pisze:z prawej strony miały dodatkową poduszkę mocowaną do sanek.
tego nie wiem, ja u siebie mam skrzynie z V6 (CAC), silnik R5 a skrzynie zamontowałem tak jak było w R4 w b3, czyli na jednej łapie.
U mnie TDI było w b3, sam wkładałem :-P
haha, wiesz, idąc tą drogą, to ja mam jedyne w polsce Audi 80 z silnikiem od audi 100 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
trepek pisze:Uciąłem łapy z podłużnic z b4 i przyspawałem do b3 i pasowało jak ulał.
ja wycinałem łapy z B2, też pasowały jak ulał, jak fabryka

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 sty 2012, 17:52

spaykee pisze:była wersja GTD z intercoolerem ;)wiem, bo miałem przyjemność jeździć.
Każde audi 80 1.6 TD miało "interkuler" :mrgreen: A nawet zewnętrzną chłodniczkę oleju, czyli było to takie GTD+ :-P
spaykee pisze:tak, właśnie w V6 leżały :D
No właśnie widziałem kiedyś na alledrogo takie inne sanki i sobie pomyślałem, że może to od v6 były.
spaykee pisze:haha, wiesz, idąc tą drogą, to ja mam jedyne w polsce Audi 80 z silnikiem od audi 100
Ja też myślałem, że moje B3 było jedyne to mnie cholewki na ziemie sprowadzili i pokazali inny taki samochód :-/
ja wycinałem łapy z B2, też pasowały jak ulał, jak fabryka
I to jest właśnie niemiecki projekt a raczej niemiecka uniwersalność. Szkoda, że dzisiaj tak aut nie produkują :-/

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 06 sty 2012, 18:13

trepek pisze: Każde audi 80 1.6 TD miało "interkuler" :mrgreen: A nawet zewnętrzną chłodniczkę oleju, czyli było to takie GTD+ :-P
a nie wiem, mówiłem już, nie lubię klekotów? :lol:
trepek pisze: Ja też myślałem, że moje B3 było jedyne to mnie cholewki na ziemie sprowadzili i pokazali inny taki samochód :-/
to szukaj audi 80 z silnikiem NF, <ok> Bliźniaczy do NG, ale to nie to samo.... Poza tym w 80b3 nawet NG nie było, tlyko w 90. :lol:
trepek pisze: I to jest właśnie niemiecki projekt a raczej niemiecka uniwersalność. Szkoda, że dzisiaj tak aut nie produkują :-/
bo auto musi na siebie zarabiać, koncern nmusi zarabiac, prezesi, pracownicy, muszą zarabiać.... <ok> Życie.
Dlatego jeżdżę starym gruzem. <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 sty 2012, 18:15

spaykee pisze:a nie wiem, mówiłem już, nie lubię klekotów?
Ło chłopie, chyba z 10 razy <ok> A może to 100 razy było? :-P

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 06 sty 2012, 18:35

trepek pisze: Ło chłopie, chyba z 10 razy <ok> A może to 100 razy było? :-P
czyli jednak nie lubie, buahahahaha <ok> ale 2,5 R5 dobrze jedzie, to chyba jedyny klekot którego mógłbym przygarnąć <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 sty 2012, 19:46

spaykee pisze:
trepek pisze: Ło chłopie, chyba z 10 razy <ok> A może to 100 razy było? :-P
czyli jednak nie lubie, buahahahaha <ok> ale 2,5 R5 dobrze jedzie, to chyba jedyny klekot którego mógłbym przygarnąć <ok>
A 1Z to zly? <nunczako>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 06 sty 2012, 20:31

trepek pisze: A 1Z to zly? <nunczako>
do AFNa mu daleko.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl