Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4, 1.9, 1Z] Problem z rozruchem, kątem, głośna praca.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 sty 2012, 16:53

No i tak.Rozrząd sprawdzony - wszystko zgodnie ze znakami.Dawka sprawdzona,kąt wtrysku sprawdzony,układ szczelny a samochód dalej pali za 4-5 obrotem rozrusznika.Cholera już nie mam pomysłów co może być nie tak...

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 19 sty 2012, 18:51

Pozostaje jeszcze rozrusznik. Może on już nie jest pierwszej świeżości i nie ma tego kopa. Ewentualnie jeszcze spróbuj z innym akumulatorem (nie pamiętam, czy już nie próbowałeś, więc nie obraź się, że przypomnę).

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 sty 2012, 18:58

No nie próbowałem z innym aku ale z dnia na dzień raczej by nie padł tak samo rozrusznik.Wszystko zaczęło się dziać po wymianie rozrządu.Albo to zbieg okoliczności albo ... sam już nie wiem.już nie mam pomysłów żadnych.Znajomy mechanik wszytko przepatrzył i mówi że nic złego nie widzi.Zawiozłem samochód do drugiego mechanika.Samochód stał cały dzień,sprawdził wszytko i stwierdził że wszytko jest ok.Ale nadal muszę kręcić dłużej niż przed wymiana rozrządu...jutro mam dzień wolnego to bedę dalej dłubał chodź już nie mam pomysłów...

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 19 sty 2012, 19:16

A jak wtryski? Sprawdz na vagu. Jak leja to na zimnym moze gorzej palic. No i taki banal, pompa nigdzie sie nie poci? Mechanik ustawial rozrzad blokadami, czy jak wiekszosc na pisaka?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 sty 2012, 19:21

Rozrząd robiony już 3 razy u tego samego mechanika.Zawsze zakłada blokady.Wtrysków nie sprawdzałem ale myślisz że z dnia na dzień zaczęły by lać?? Tym bardziej że zawiozłem samochód do mechanika.Zrobił rozrząd i jak wróciłem do domu na następny dzień już zaczął kiepsko palić...

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 19 sty 2012, 20:20

Jaki masz teraz dokładnie kąt wtrysku? bo , że sprawdzony nie znaczy, że dobry :-P

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 19 sty 2012, 21:00

Wlasnie napisz jaka wartosc pokazuje ci na vagu. Moze faktycznie aku za slaby sprobuj na innym porzadnym aku i sprawdz vagiem korekcje wtryskow.

tsmoluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 11 lut 2011, 16:34
Lokalizacja: SWD

Post autor: tsmoluch » 22 sty 2012, 21:18

hudy ja mialem ten sam problem z odpalaniem np jak bylo 8st C swiece mi nie grzaly wiadomo czemu to krecilem do 10 sekund zeby odpalic auto a w sobote podlaczylem vag i mialem kat wtrysku zle ustawiony i jak ustawilem auto pali na tyk w te pogody co teraz bez uzywania swiec zarowych niby taka pierdola a tyle zmienia ...........sprawdz sobie ten kat

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 22 sty 2012, 21:57

tsmoluch, to jaki miałeś ten kąt zanim go skorygowałeś? Pytam z ciekawości. :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 sty 2012, 12:18

tsmoluch pisze:Witam udalo mi sie ustalic usterke odpalenia zetorka w zimne poranki bez podgrzewania swiec temp np 8st C a powodem nie byla kompresja tylko zły kąt wtrysku mialem 17 wg pomiaru na vagu ustawilem go jak ksiazka pisze i teraz pali bez swiec na tyk :)

tsmoluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 11 lut 2011, 16:34
Lokalizacja: SWD

Post autor: tsmoluch » 23 sty 2012, 14:25

Kojak85 juz mowie na cieplym silniku mialem miedzy 17-19 skakał mi kat wtrysku a teraz mam 52-54 niby ksiazkowo ma byc 49-51 ale mała roznica nic nie robi posyłam strone jak to zrobic http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/ stonke mi posłał "hudy" dzieki

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sty 2012, 10:40

-15*C, samochód stoi na dworze, bez świec po drugim obrocie wału odpałił :mrgreen: Akumulator z benzyny ledwie kręcący wałem. TDI jest niesamowite :mrgreen:

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 27 sty 2012, 11:26

trepek pisze:-15*C, samochód stoi na dworze, bez świec po drugim obrocie wału odpałił :mrgreen: Akumulator z benzyny ledwie kręcący wałem. TDI jest niesamowite :mrgreen:
zakręć świece, bo Ci kompresja ucieka :mrgreen:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 sty 2012, 16:04

ja już doszedłem co było nie tak u mnie.Po ustawieniu wszystkiego co możliwe okazało się że śruba na górze pompy jest lekko popuszczona i układ się zapowietrzał ale w taki sposób że w przewodach było paliwo i się nie cofało ani nie wypływało na zewnątrz i nie śmierdziało ropą.Dopiero z pomocą znów przyszło mi gruszka.Teraz kręci na raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sty 2012, 16:38

spiczi pisze:
trepek pisze:-15*C, samochód stoi na dworze, bez świec po drugim obrocie wału odpałił :mrgreen: Akumulator z benzyny ledwie kręcący wałem. TDI jest niesamowite :mrgreen:
zakręć świece, bo Ci kompresja ucieka :mrgreen:
Świece mam, ino kapturki z nich zdjęte bo mi grzały cały czas :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl