[80 B3 2.0 3A] Regulacja dawki paliwa
po wymianie sondy miałem dalej porblem z ustawieniem ale po resecie kompa pojeździłem troche na samej PB i wziąłem sie za regulacje i teraz nie wiem bo według serwisówki o ile dobrze kumam niemiecki troche jest napisane, że prąd ma nastawnika ma być 0-5mA ale jak najbliżej 0mA, teraz mam ustawione, że oscyluje 0,5-0,3mA i nie wiem czy tak zostawić czy ruszyć lekko, żeby oscylował 2,5-5mA?
hubos21 pisze:po wymianie sondy miałem dalej porblem z ustawieniem ale po resecie kompa pojeździłem troche na samej PB i wziąłem sie za regulacje i teraz nie wiem bo według serwisówki o ile dobrze kumam niemiecki troche jest napisane, że prąd ma nastawnika ma być 0-5mA ale jak najbliżej 0mA, teraz mam ustawione, że oscyluje 0,5-0,3mA i nie wiem czy tak zostawić czy ruszyć lekko, żeby oscylował 2,5-5mA?
Otwórz przepustnicę do 2000 obr/min - jaki masz wtedy prąd ?
tyle nawalczyłem z jedną B3ką i faktycznie obroty były za wysokie na wolnych przez ten trójnik, kolektor ciągnął sobie dodatkowo powietrzek44761 pisze:w przypadku pojemności 1,8 trójnik- dławica ma mieć przekrój 1,1mm, w przypadku 2.0 ma mieć 1,25mm.
bez zwężki silnik nie będzie pracował poprawnie, ponieważ zamiast zasysać świerze powietrze zza filtra, zasysa głównie powietrze z odmy, ubogie w tlen.
pojawia się momentalnie błąd regulacji wolnych obrotów i składu mieszanki. przepływka nie liczy w czasie rzeczywistym powietrza z odmy...
jeśli ktoś posiada taki trójnik prosze o kontakr na Priv