Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6c4 1z] Zawór n75 - podłaczenie.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 05 lut 2012, 15:16

A no bardzo proste jest jak nie działał Ci dobrze n-75 to nie odcinał Ci zaworu upustowego na turbinie(klapka dla ominiecia turiny przez spaliny) był mocniejszy bo turbo ładowało max..mapsensor sprawdza Ci cisnienie jak jest powyzej 1.2(pewnie chip od kostrz)zostaje podane napiecie na n-75 i zawor sie otwiera podajac powietrze na gruszke, ktora odchyla klapke w turbinie(spaliny omijaja turbo-turbinka zwalnia), zejdzie cisnienie n-75 sie zamyka..powietrze z gruszki ucieka sobie do filtra:)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 05 lut 2012, 17:29

speckom: masz opony rowerowe, ze na 3 biegu zrywasz przyczepnosc z n75 na bypass'ie ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 lut 2012, 17:47

Ross, odgrzaliście starego kotleta...
a na twoje pytanie odrazu odpowiem że nie trzeba mieć opon od roweru. ja na 195/45 R 16 TOYO PROXES zrywam trakcję na suchym asfalcie a na czwórce już sprzęgło od VR'a się ślizga.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 05 lut 2012, 18:49

A co to ma do rzeczy? Ty masz małego potworka...

Wkurza mnie poprostu takie gadanie, ze komus seryjny 1Z z niedoładowaniem zrywa lacze na 3 biegu i przy tym pali 5 litrów jak chwalił się kolega speckom.

A później ludzie się żalą, że mają muła, bo po chipie nie zrywa trakcji na 3 biegu, i spala 7l.

Wg mnie do utraty trakcji na 3 potrzeba ponad 300 niuta i sprzeglo zyleta... EOT

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 lut 2012, 19:08

Ross pisze:Wg mnie do utraty trakcji na 3 potrzeba ponad 300 niuta i sprzeglo zyleta... EOT
ja bym tą wartość podniósł do wyższych granic no chyba że ktoś ma króciótką skrzynię begów a jak wiadomo skrzynki od 1Z'a nie należą do krótkich.co do drugiej części wypowiedzi to się zgadzam w 100% z tym że takie sprzęgło jeśli ori to raczej tak jak u mnie długo nie chce pożyć....

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 lut 2012, 19:27

Ross pisze:Wkurza mnie poprostu takie gadanie, ze komus seryjny 1Z z niedoładowaniem zrywa lacze na 3 biegu i przy tym pali 5 litrów jak chwalił się kolega speckom.

A później ludzie się żalą, że mają muła, bo po chipie nie zrywa trakcji na 3 biegu, i spala 7l.

Wg mnie do utraty trakcji na 3 potrzeba ponad 300 niuta i sprzeglo zyleta... EOT
Masz rację Ross, u mnie też takie fantazje wywołują uśmiech na twarzy :mrgreen: bo obaj wiemy co trzeba zrobić żeby dało się to uzyskać ...na ori gratach to se można stracić trakcję :-P ...na dwójce podciągając obroty po wysprzegleniu i strzelając ze sprzęgła przy 3,5 tys obr. ...ale ludzi z bujną wyobraznią nie brakuje ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 lut 2012, 19:38

MUNIOR pisze:ale ludzi z bujną wyobraznią nie brakuje
mam nadzieję że to nie o mnie... <ok>

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 05 lut 2012, 21:09

Ross, spokojnie (bez nerwów) ;-)
Ja odgrzałem ten temat pytając się o pewną rzecz,na końcu 3 strony.
rodzynek87, dziękuję Ci za (wyjaśnienie),odpowiedż na moje pytanie ;-)

WIETRZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 17 mar 2008, 23:19
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: WIETRZYK » 05 lut 2012, 23:30

Przepraszam że się wtrącę ale może mi ktoś udzielić odpowiedzi: gdzie podłączyć dolny wężyk z zaworu n75 w audi tdi na przepływce boscha.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 06 lut 2012, 07:10

Ross pisze:speckom: masz opony rowerowe, ze na 3 biegu zrywasz przyczepnosc z n75 na bypass'ie ?
normalne opony `185x65 15 cali

jak macie slabe auta to myslicie ze to niemozliwe :-P

ja tak mam jak wyjme zawor n75. to but nie milosierny.

co by mi zalezalo zeby bajki pisac ? tak ma i tyle !!!!!!!!

nie wiem moze to ma jakiegos czipa czy cos ( 2 wtryski mi leją i tak ) i nie napisalem ze mi pali 5l to to Zez wyssal z palca bo ja tego nie pisalem. pali mi hmmm w zasadzie caly czas jest gniecony ( 4 para opon juz w tym roku ) to pali 7.5l Ruskiej :mrgreen: . jak w miare oszczedniej to i z 6l spali.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 lut 2012, 09:36

speckom pisze:normalne opony `185x65 15 cali
to są normalne <ok> 195x65x15 ...a tak apropo buta na ori osprzęcie ,to był kiedyś u mnie gościu ...zrobiłem co miałem zrobić ,jedziemy na próbę ,ale widzę że coś mu się za dobrze zbiera jak na ori ...ale patrzę na obrotek ,przy stówce ma prawie 2,5 tys obr...myślę sobie obrotek od benzyny i żle wyskalowany ...ale patrzę na oznaczenie skrzyni a tu jakaś z benzynki :-P i tajemnica buta się wyjaśniła ;-)
WIETRZYK pisze:Przepraszam że się wtrącę ale może mi ktoś udzielić odpowiedzi: gdzie podłączyć dolny wężyk z zaworu n75 w audi tdi na przepływce boscha.
w tym samym miejscu co na pierburgu ;-) do wyjścia turbiny ...króciec na węzyk jest przy turbinie
Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 09:45 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 06 lut 2012, 09:40

MUNIOR pisze:
speckom pisze:normalne opony `185x65 15 cali
to są normalne <ok> 195x65x15
WIETRZYK pisze:Przepraszam że się wtrącę ale może mi ktoś udzielić odpowiedzi: gdzie podłączyć dolny wężyk z zaworu n75 w audi tdi na przepływce boscha.
w tym samym miejscu co na pierburgu ;-) do wyjścia turbiny ...króciec na węzyk jest przy turbinie
a te co napisalem nie sa normalne ? ,kazde sa normalne.... bo nie widzialem " nie normalnych "

195 sa ori , ale na zime lepiej zakladac o mniejszym biezniku.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 07 lut 2012, 17:18

speckom pisze:
Ross pisze:speckom: masz opony rowerowe, ze na 3 biegu zrywasz przyczepnosc z n75 na bypass'ie ?
normalne opony `185x65 15 cali

jak macie slabe auta to myslicie ze to niemozliwe :-P

ja tak mam jak wyjme zawor n75. to but nie milosierny.

co by mi zalezalo zeby bajki pisac ? tak ma i tyle !!!!!!!!

nie wiem moze to ma jakiegos czipa czy cos ( 2 wtryski mi leją i tak ) i nie napisalem ze mi pali 5l to to Zez wyssal z palca bo ja tego nie pisalem. pali mi hmmm w zasadzie caly czas jest gniecony ( 4 para opon juz w tym roku ) to pali 7.5l Ruskiej :mrgreen: . jak w miare oszczedniej to i z 6l spali.
speckom pisze:spalanaie bez zmian ( 5-5.5l max)
Wysłany: 2011-10-28, 07:40

więc kto ssał palca ?

po 2 nie mam zbyt słabego auta (podpis) i żeby zerwać na 3 przy oponach 195 szer to rzadkość... Ale ok Tobie rwie bez N75 a to co innego więc przepraszam.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 07 lut 2012, 18:06

sory literówka mialo byc -6.5 -7 max

ona tak ma moze ma jakis tuning tego nie powiem bo sie nie znam na tym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl