[a6c4 1z] Zawór n75 - podłaczenie.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
A no bardzo proste jest jak nie działał Ci dobrze n-75 to nie odcinał Ci zaworu upustowego na turbinie(klapka dla ominiecia turiny przez spaliny) był mocniejszy bo turbo ładowało max..mapsensor sprawdza Ci cisnienie jak jest powyzej 1.2(pewnie chip od kostrz)zostaje podane napiecie na n-75 i zawor sie otwiera podajac powietrze na gruszke, ktora odchyla klapke w turbinie(spaliny omijaja turbo-turbinka zwalnia), zejdzie cisnienie n-75 sie zamyka..powietrze z gruszki ucieka sobie do filtra:)
A co to ma do rzeczy? Ty masz małego potworka...
Wkurza mnie poprostu takie gadanie, ze komus seryjny 1Z z niedoładowaniem zrywa lacze na 3 biegu i przy tym pali 5 litrów jak chwalił się kolega speckom.
A później ludzie się żalą, że mają muła, bo po chipie nie zrywa trakcji na 3 biegu, i spala 7l.
Wg mnie do utraty trakcji na 3 potrzeba ponad 300 niuta i sprzeglo zyleta... EOT
Wkurza mnie poprostu takie gadanie, ze komus seryjny 1Z z niedoładowaniem zrywa lacze na 3 biegu i przy tym pali 5 litrów jak chwalił się kolega speckom.
A później ludzie się żalą, że mają muła, bo po chipie nie zrywa trakcji na 3 biegu, i spala 7l.
Wg mnie do utraty trakcji na 3 potrzeba ponad 300 niuta i sprzeglo zyleta... EOT
ja bym tą wartość podniósł do wyższych granic no chyba że ktoś ma króciótką skrzynię begów a jak wiadomo skrzynki od 1Z'a nie należą do krótkich.co do drugiej części wypowiedzi to się zgadzam w 100% z tym że takie sprzęgło jeśli ori to raczej tak jak u mnie długo nie chce pożyć....Ross pisze:Wg mnie do utraty trakcji na 3 potrzeba ponad 300 niuta i sprzeglo zyleta... EOT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz rację Ross, u mnie też takie fantazje wywołują uśmiech na twarzy :mrgreen: bo obaj wiemy co trzeba zrobić żeby dało się to uzyskać ...na ori gratach to se można stracić trakcję ...na dwójce podciągając obroty po wysprzegleniu i strzelając ze sprzęgła przy 3,5 tys obr. ...ale ludzi z bujną wyobraznią nie brakujeRoss pisze:Wkurza mnie poprostu takie gadanie, ze komus seryjny 1Z z niedoładowaniem zrywa lacze na 3 biegu i przy tym pali 5 litrów jak chwalił się kolega speckom.
A później ludzie się żalą, że mają muła, bo po chipie nie zrywa trakcji na 3 biegu, i spala 7l.
Wg mnie do utraty trakcji na 3 potrzeba ponad 300 niuta i sprzeglo zyleta... EOT
normalne opony `185x65 15 caliRoss pisze:speckom: masz opony rowerowe, ze na 3 biegu zrywasz przyczepnosc z n75 na bypass'ie ?
jak macie slabe auta to myslicie ze to niemozliwe
ja tak mam jak wyjme zawor n75. to but nie milosierny.
co by mi zalezalo zeby bajki pisac ? tak ma i tyle !!!!!!!!
nie wiem moze to ma jakiegos czipa czy cos ( 2 wtryski mi leją i tak ) i nie napisalem ze mi pali 5l to to Zez wyssal z palca bo ja tego nie pisalem. pali mi hmmm w zasadzie caly czas jest gniecony ( 4 para opon juz w tym roku ) to pali 7.5l Ruskiej :mrgreen: . jak w miare oszczedniej to i z 6l spali.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
to są normalne <ok> 195x65x15 ...a tak apropo buta na ori osprzęcie ,to był kiedyś u mnie gościu ...zrobiłem co miałem zrobić ,jedziemy na próbę ,ale widzę że coś mu się za dobrze zbiera jak na ori ...ale patrzę na obrotek ,przy stówce ma prawie 2,5 tys obr...myślę sobie obrotek od benzyny i żle wyskalowany ...ale patrzę na oznaczenie skrzyni a tu jakaś z benzynki i tajemnica buta się wyjaśniłaspeckom pisze:normalne opony `185x65 15 cali
w tym samym miejscu co na pierburgu do wyjścia turbiny ...króciec na węzyk jest przy turbinieWIETRZYK pisze:Przepraszam że się wtrącę ale może mi ktoś udzielić odpowiedzi: gdzie podłączyć dolny wężyk z zaworu n75 w audi tdi na przepływce boscha.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 09:45 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
a te co napisalem nie sa normalne ? ,kazde sa normalne.... bo nie widzialem " nie normalnych "MUNIOR pisze:to są normalne <ok> 195x65x15speckom pisze:normalne opony `185x65 15 caliw tym samym miejscu co na pierburgu do wyjścia turbiny ...króciec na węzyk jest przy turbinieWIETRZYK pisze:Przepraszam że się wtrącę ale może mi ktoś udzielić odpowiedzi: gdzie podłączyć dolny wężyk z zaworu n75 w audi tdi na przepływce boscha.
195 sa ori , ale na zime lepiej zakladac o mniejszym biezniku.
speckom pisze:normalne opony `185x65 15 caliRoss pisze:speckom: masz opony rowerowe, ze na 3 biegu zrywasz przyczepnosc z n75 na bypass'ie ?
jak macie slabe auta to myslicie ze to niemozliwe
ja tak mam jak wyjme zawor n75. to but nie milosierny.
co by mi zalezalo zeby bajki pisac ? tak ma i tyle !!!!!!!!
nie wiem moze to ma jakiegos czipa czy cos ( 2 wtryski mi leją i tak ) i nie napisalem ze mi pali 5l to to Zez wyssal z palca bo ja tego nie pisalem. pali mi hmmm w zasadzie caly czas jest gniecony ( 4 para opon juz w tym roku ) to pali 7.5l Ruskiej :mrgreen: . jak w miare oszczedniej to i z 6l spali.
Wysłany: 2011-10-28, 07:40speckom pisze:spalanaie bez zmian ( 5-5.5l max)
więc kto ssał palca ?
po 2 nie mam zbyt słabego auta (podpis) i żeby zerwać na 3 przy oponach 195 szer to rzadkość... Ale ok Tobie rwie bez N75 a to co innego więc przepraszam.
pozdrawiam