Przynajmniej jakiś Elring albo Corteco.arwam pisze:tak wymiana polega na wydłubaniu starego oczyszczeniu miejsca na nowy i wbiciu nowego
akoszt samego simmeringu to 25-50zł w zależności od tego jakiej firmy użyjesz.
Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- trepek
- Forum Audi 80
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
Też jestem takiego samego zdania. Cały szkopół polega na tym, że studiuję dziennie na dwóch uczelniach i jeszcze domykam końcówkę ostatniej sesji <ok> Uspokoi się to myślę, że szybko to zrobię. Przy okazji sprzęgło obadam i może olej zmienie w skrzyni.duo pisze:na tym nie ma co oszczedzac
arwam
A co dajesz na przód? Tak z ciekawości.
- trepek
- Forum Audi 80
Łodpalam i człapię sobie powoli mistrzu Tak na serio to w budzie Coupety jeszcze nie sprawdzałem, jak szybko setkę osiągnię. Nie ma gdzie spradzić, nie ma kiedy. Po prostu jeżdżę samochodem, codziennie po 100km i więcej prócz niedziel. Spalanie też wychodzi ok, 5.5l/100km w cyklu mieszanym. Po swapie zrobiłem już ok 3 tys km.Vision pisze:panie trepek a jak to się wo gule toczy :?:
Wiadomo, 90KM na Boschu dupy nie urywa ale nie czuję braków mocy, jak co to redukcja, gaz i jedzie. Bez dymku do przodu. Patrząc na samochody, którym wykonuję pełną diagnostykę, to jedzie to jak zdrowa seria. Od początku skali obrotomierza tak do 3500, później zmiana biegu. I nawet cichy jest silnik, szczególnie jak jadę jednym tempem.
- trepek
- Forum Audi 80
Jako dupowóz taka seria wystarczy <ok>chmiel25 pisze:Trepek weż no softa zrób bo jak słysze że seria jedzie to nie wiem co mam zrobić
Moj nie jedzie ale seria :mrgreen: a fuj
A tak na poważnie to:
- zamówienie na softa u kostrza jest złożone
- zepsułem sobie tłokorozdzielacz w pompie i szukam dawcy <ok>
- już miesiąc spotykam się ze znajomym aby odebrać obudowę filtra powietrza do Pierburga
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80