Przynajmniej jakiś Elring albo Corteco.arwam pisze:tak wymiana polega na wydłubaniu starego oczyszczeniu miejsca na nowy i wbiciu nowego
akoszt samego simmeringu to 25-50zł w zależności od tego jakiej firmy użyjesz.
Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Też jestem takiego samego zdania. Cały szkopół polega na tym, że studiuję dziennie na dwóch uczelniach i jeszcze domykam końcówkę ostatniej sesji <ok> Uspokoi się to myślę, że szybko to zrobię. Przy okazji sprzęgło obadam i może olej zmienie w skrzyni.duo pisze:na tym nie ma co oszczedzac
arwam
A co dajesz na przód? Tak z ciekawości.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Łodpalam i człapię sobie powoli mistrzu Tak na serio to w budzie Coupety jeszcze nie sprawdzałem, jak szybko setkę osiągnię. Nie ma gdzie spradzić, nie ma kiedy. Po prostu jeżdżę samochodem, codziennie po 100km i więcej prócz niedziel. Spalanie też wychodzi ok, 5.5l/100km w cyklu mieszanym. Po swapie zrobiłem już ok 3 tys km.Vision pisze:panie trepek a jak to się wo gule toczy :?:
Wiadomo, 90KM na Boschu dupy nie urywa ale nie czuję braków mocy, jak co to redukcja, gaz i jedzie. Bez dymku do przodu. Patrząc na samochody, którym wykonuję pełną diagnostykę, to jedzie to jak zdrowa seria. Od początku skali obrotomierza tak do 3500, później zmiana biegu. I nawet cichy jest silnik, szczególnie jak jadę jednym tempem.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jako dupowóz taka seria wystarczy <ok>chmiel25 pisze:Trepek weż no softa zrób bo jak słysze że seria jedzie to nie wiem co mam zrobić
Moj nie jedzie ale seria :mrgreen: a fuj
A tak na poważnie to:
- zamówienie na softa u kostrza jest złożone
- zepsułem sobie tłokorozdzielacz w pompie i szukam dawcy <ok>
- już miesiąc spotykam się ze znajomym aby odebrać obudowę filtra powietrza do Pierburga
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Przecież w planach zmiana osprzętu na ten stosowany w A4 po 1998r <ok>chmiel25 pisze:To polecam zmine silnika na coś co nie przecieka :mrgreen:pawelrybak15 pisze:A co do wszelakich simmeringów
Może coś nowszego ?? :lol:
A co do nowszego hmm... to 2.0 TDI ale od razu zmiana pompy oleju.
Bądź niezawodny 2.5 TDI R5 140KM!
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Już miałem RA <ok>chmiel25 pisze:WEŻ no wsadż coś męskiego :mrgreen:
SB i jesteś bogiem :mrgreen:
A tak na serio pomyśl co chesz. Ja bym został przy AFN plus delikatne mody i fajna skrzynia.
To zaspokoi twe pragnienia :mrgreen:
Nie lubię zmiennej geometrii... ale ECU będzie 16 bit na 2 wtyczki. Turbinka zostanie ta co jest obecnie, czyli T2 (kostrz powiedział, że ciężko ale będzie dało mapy dograć). Wtryski, jak już wcześniej pisałem, planuję wsadzić od AEL'a. Planuję przekroczyć 130KM, niby kostrz pisał, że przy dobrych lotach można dobić do +140KM na takim setupie ale ja i z 130KM bym się cieszył <ok>
A skrzynia to przydałaby się jakaś 6 gangbang
Pawel dobrze gada.
Każdy modzi to co ma. Ja trafiłem na naprawdę zdrowę TDI więc po co mam je zmieniać? Bo guma z wiekiem sparciała?
Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 00:08 przez trepek, łącznie zmieniany 1 raz.