Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 lut 2012, 23:23

arwam pisze:tak wymiana polega na wydłubaniu starego oczyszczeniu miejsca na nowy i wbiciu nowego

akoszt samego simmeringu to 25-50zł w zależności od tego jakiej firmy użyjesz.
Przynajmniej jakiś Elring albo Corteco.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 29 lut 2012, 23:28

na tym nie ma co oszczedzac

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 29 lut 2012, 23:39

ja przeważnie na tył dajęalbo Elring'a albo Glasser'a

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 lut 2012, 23:42

duo pisze:na tym nie ma co oszczedzac
Też jestem takiego samego zdania. Cały szkopół polega na tym, że studiuję dziennie na dwóch uczelniach i jeszcze domykam końcówkę ostatniej sesji <ok> Uspokoi się to myślę, że szybko to zrobię. Przy okazji sprzęgło obadam i może olej zmienie w skrzyni.

arwam

A co dajesz na przód? Tak z ciekawości.

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 01 mar 2012, 19:57

U mnie wszystkie simeringi Elring/Reinz były kładzione przy składaniu motoru i jest sucho.
A olej to bardzo dobry wybór mam go u siebie obecnie zalanego. Ale przy następnej wymianie leję pełen syntetyk też Valvoline tylko XL-III 5W-30 ;-)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 02 mar 2012, 19:48

panie trepek a jak to się wo gule toczy :?:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 mar 2012, 22:18

Vision pisze:panie trepek a jak to się wo gule toczy :?:
Łodpalam i człapię sobie powoli mistrzu ;-) Tak na serio to w budzie Coupety jeszcze nie sprawdzałem, jak szybko setkę osiągnię. Nie ma gdzie spradzić, nie ma kiedy. Po prostu jeżdżę samochodem, codziennie po 100km i więcej prócz niedziel. Spalanie też wychodzi ok, 5.5l/100km w cyklu mieszanym. Po swapie zrobiłem już ok 3 tys km.
Wiadomo, 90KM na Boschu dupy nie urywa ale nie czuję braków mocy, jak co to redukcja, gaz i jedzie. Bez dymku do przodu. Patrząc na samochody, którym wykonuję pełną diagnostykę, to jedzie to jak zdrowa seria. Od początku skali obrotomierza tak do 3500, później zmiana biegu. I nawet cichy jest silnik, szczególnie jak jadę jednym tempem.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 mar 2012, 22:38

Trepek weż no softa zrób bo jak słysze że seria jedzie to nie wiem co mam zrobić :-/
Moj nie jedzie ale seria :mrgreen: a fuj :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 mar 2012, 22:57

chmiel25 pisze:Trepek weż no softa zrób bo jak słysze że seria jedzie to nie wiem co mam zrobić :-/
Moj nie jedzie ale seria :mrgreen: a fuj :-P
Jako dupowóz taka seria wystarczy <ok>
A tak na poważnie to:
- zamówienie na softa u kostrza jest złożone
- zepsułem sobie tłokorozdzielacz w pompie i szukam dawcy <ok>
- już miesiąc spotykam się ze znajomym aby odebrać obudowę filtra powietrza do Pierburga :-P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 02 mar 2012, 23:37

Rób Trepek chipsa, bo narazie moim struclem Cie objadę <ok>
A co do wszelakich simmeringów to polecam Elringa, naprawde porządny produkt :-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 mar 2012, 23:40

pawelrybak15 pisze:A co do wszelakich simmeringów
To polecam zmine silnika na coś co nie przecieka :mrgreen:

Może coś nowszego ?? :lol:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 mar 2012, 23:52

chmiel25 pisze:
pawelrybak15 pisze:A co do wszelakich simmeringów
To polecam zmine silnika na coś co nie przecieka :mrgreen:

Może coś nowszego ?? :lol:
Przecież w planach zmiana osprzętu na ten stosowany w A4 po 1998r <ok>

A co do nowszego hmm... to 2.0 TDI ale od razu zmiana pompy oleju.
Bądź niezawodny 2.5 TDI R5 140KM!

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 mar 2012, 00:00

WEŻ no wsadż coś męskiego :mrgreen:

SB i jesteś bogiem :mrgreen:

A tak na serio pomyśl co chesz. Ja bym został przy AFN plus delikatne mody i fajna skrzynia.
To zaspokoi twe pragnienia :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 03 mar 2012, 00:05

AFN ? Jaki to ma sens, skoro ten silnik to też TDI VP ?
AVF to już sensowne ale niestety drogie wyjście. Każdy modzi to co ma i to co lubi, ja mam zamiar iść do przodu i docelowo będzie u mnie AVF. Pozdro Dieselmaniacy <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 mar 2012, 00:06

chmiel25 pisze:WEŻ no wsadż coś męskiego :mrgreen:

SB i jesteś bogiem :mrgreen:

A tak na serio pomyśl co chesz. Ja bym został przy AFN plus delikatne mody i fajna skrzynia.
To zaspokoi twe pragnienia :mrgreen:
Już miałem RA <ok>

Nie lubię zmiennej geometrii... ale ECU będzie 16 bit na 2 wtyczki. Turbinka zostanie ta co jest obecnie, czyli T2 (kostrz powiedział, że ciężko ale będzie dało mapy dograć). Wtryski, jak już wcześniej pisałem, planuję wsadzić od AEL'a. Planuję przekroczyć 130KM, niby kostrz pisał, że przy dobrych lotach można dobić do +140KM na takim setupie ale ja i z 130KM bym się cieszył <ok>
A skrzynia to przydałaby się jakaś 6 gangbang :-/

Pawel dobrze gada.
Każdy modzi to co ma. Ja trafiłem na naprawdę zdrowę TDI więc po co mam je zmieniać? Bo guma z wiekiem sparciała? :-P
Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 00:08 przez trepek, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl