Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 lut 2012, 16:21

Właśnie o kolektor od AWX mi chodziło <ok> Rzucił mi się kiedyś w oczy kolektor a'la AWX z otworem skierowanym w stronę chłodnicy.

Ja zostawiłem w baku koszyczek od pompki, pompę usunąłem a w jej miejsce wsadziłem kawałek gumowego węża <ok> A pompę paliwa chcę zamontować w komorze silnika, taką ok 0.5 bar.

Dzisiaj przyszły gumy przednich sanek:

Obrazek

Od razu wziąłem się za wymianę. Musiałem 1.5 h młotem i majzlem napieprzać aby stare gumy wyszły z sanek :mrgreen: A do wsadzenia dałem mechanikowi na prasę, nerwów już nie miałem.
Po wymianie swożni, tulei wahacza oraz sanek przedniego zawieszenia samochód prowadzi się zupełnie inaczej :shock: Jest bardzo spokojny i kontrolowalny. Muszę jeszcze tuleje w tylnej belce zmienić kiedyś, jak będę miał chwilkę czasu <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 18 lut 2012, 19:14

trepek pisze:Musiałem 1.5 h młotem i majzlem napieprzać aby stare gumy wyszły z sanek :mrgreen:
U mnie stare gumy wypchnąłem palcem. Następnie ponacinałem brzeszczotem od środka i wyszły bardzo lekko.

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 18 lut 2012, 19:23

trepek jak autko się sprawuje, dizel działa?
U mnie, w końcu :-) , wszystko na miejscu, a skrzynia działa jak ta lala :-D Ostatnio jechałem Mercedesem A-klasą kumpeli (dostał w pi***, bo sam jechałem hehe), skrzynia tam taki szrot, że szkoda gadać, a auto 10 lat młodsze :-P

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 18 lut 2012, 20:11

Jest prostszy patent. Potrzebna jest śruba M8 około 10-12cm długości z twardością 12,9. Trzeba ją ściąć na ostro na odcinku załóżmy 4cm. Wbijamy ją między tulejkę a gniazdo, idzie łatwo, tuleja się odgina i przez to zmniejsza swoją średnicę...banalny patent a rozbraja wszystkie tulejki w kilka minut.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 18 lut 2012, 20:26

he dobrze że mam kumpla co ma prasę ;-) pojechałem do niego pyk pyk i gumy w wahaczach powymieniane ;-) tylko że śmiał się ze mnie że na darmo bo tylko jedna była troszkę luźna ale myślę wymiana wszystkich i koniec :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 lut 2012, 23:33

trepek jak autko się sprawuje, dizel działa?
Śmiga jak ta lala :-) Od swapa zrobiłem prawie 2 tys km. Nic się nie dzieje a więc jest ok <ok> Czasem, szczególnie przy dużych mrozach, mam powietrze w przewodach paliwowych zaraz po odpaleniu i muszę dojśc czemu tak ;-)

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 19 lut 2012, 18:22

mlotkiem tuleje :lol: :lol: :lol: wystarczy kawałem pręta gwintowanego kilka tulejek i podkładek i wszystko wychodzi za pomocą jednego klucza :lol:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 19 lut 2012, 18:36

trepek pisze:
trepek jak autko się sprawuje, dizel działa?
Śmiga jak ta lala :-) Od swapa zrobiłem prawie 2 tys km. Nic się nie dzieje a więc jest ok <ok> Czasem, szczególnie przy dużych mrozach, mam powietrze w przewodach paliwowych zaraz po odpaleniu i muszę dojśc czemu tak ;-)

witaj w klubie ja tak mam jak jest -30 a tak poza tym jest ok
wywaliłem całkiem głowiczkę z podgrzewaczem ,wszystkie opaski nowe itd a w te mrozy też bańki powietrza leciały :-/ ale pewnie takie paliwko sprzedają na cpn :mrgreen: pochodziła chwilę i było ok ;-) (dotyczy mrozów -30) :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 lut 2012, 19:30

Niedługo w międzyczasie trzeba będzie olej wymienić ;-) Planuję zakup jakiegoś Valvoline MaxLife 10W-40. Jak na tym oleju równiez będzie się silnik dobrze zachowywał to chyba na full syntetyka przejdę. Aktualnie jeżdżę na Mobil Super S 10W-40 i przy przejechaniu ponad 10 tys km ubyło mi może z 0.3-0.4 l <ok> Nareszcie samochód bez dolewek. Stary 1.6 TD potrzebował ok 1.2-1.4l oleju silnikowego na każde 1000km.

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 19 lut 2012, 20:24

Się nie zastanawiaj, nie kombinuj tylko lej od razu syntetyk. Turbawka Ci z radości loda zrobi........ <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 lut 2012, 20:41

p-a-b-u pisze:Się nie zastanawiaj, nie kombinuj tylko lej od razu syntetyk. Turbawka Ci z radości loda zrobi........ <ok>

Ciii... bo jeszcze dziewczyna usłyszy :p

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 19 lut 2012, 20:52

trepek pisze:
duo pisze:a kiedy wpadają barany ?
Jakie barany? Ja rozumiem, że ostatnimi czasy byłem zakręcony bo sesja była ale chyba coś mnie ominęło <ok>
ciekaw jestem kiedy komorę wygłuszasz :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 19 lut 2012, 20:57

trepek, duo ciekawy jest bo pewnie kupił paręnaście wiaderek bitexu i baranka żeby wymalować wszystkie komory w samochodach jakie ma <rotfl> i chce wiedzieć jak malować <rotfl2>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 lut 2012, 21:09

duo pisze:
trepek pisze:
duo pisze:a kiedy wpadają barany ?
Jakie barany? Ja rozumiem, że ostatnimi czasy byłem zakręcony bo sesja była ale chyba coś mnie ominęło <ok>
ciekaw jestem kiedy komorę wygłuszasz :mrgreen:
Aaa... o to chodzi <ok> Chciałbym, jak aura za oknem zrobi się bardziej możliwa, wyjąć wykładzinę w Coupe i zobaczysz stan wygłuszenia pod wykładziną. W avancie TDI (nie wiem jak w innych B4) wygłuszenie było od gory pokrytę tak jakby warstwą gumy. Jeśli Coupe by tego nie miało to chętnie przełożę wygłuszenia.
A co do komory to szczerze nie wiem, może jakbym dorwał jakiegoś czerwonego baranka to może bym pomalował ;-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 19 lut 2012, 23:27

wujo1 pisze:trepek, duo ciekawy jest bo pewnie kupił paręnaście wiaderek bitexu i baranka żeby wymalować wszystkie komory w samochodach jakie ma <rotfl> i chce wiedzieć jak malować <rotfl2>
spoko spoko ja czegoś takego w życiu nie zrobie bo raz ze to sie mija z celem dwa ze wygląda jak krowim gównem wysmarowane
trepek pisze:
duo pisze:
trepek pisze: Jakie barany? Ja rozumiem, że ostatnimi czasy byłem zakręcony bo sesja była ale chyba coś mnie ominęło <ok>
ciekaw jestem kiedy komorę wygłuszasz :mrgreen:
Aaa... o to chodzi <ok> Chciałbym, jak aura za oknem zrobi się bardziej możliwa, wyjąć wykładzinę w Coupe i zobaczysz stan wygłuszenia pod wykładziną. W avancie TDI (nie wiem jak w innych B4) wygłuszenie było od gory pokrytę tak jakby warstwą gumy. Jeśli Coupe by tego nie miało to chętnie przełożę wygłuszenia.
A co do komory to szczerze nie wiem, może jakbym dorwał jakiegoś czerwonego baranka to może bym pomalował ;-)
nie ma czegoś takiego sa jedynie baranki ktore potem mozna malować .. proszę Cie nie rób wsi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl