Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 01 mar 2012, 13:32

Jarewa pisze:Tylko z tego co wiem też często wymieniamy żarówki na mocniejsze ciut
dobrze piszesz, a potem placz ze ekranik wylal

wiec tak to jest ztym wyswietlaczami wrazliwe na docisk i na temp, jesli auto codziennie uzywane, to zarowki od czasu do czasu dogrzewaja wszelkie plastiki i nie ma takiego kurczenia sie materialu jak wyzej koledze po trzech tygodniach nieuzywania auta

jako ciekawostke dodam ze jak sie ten ekranik wyjmie i sie polozy pod odpowiednim katem to te wylanie splynie, i nie bedzie znaku

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 12 mar 2012, 20:13

Mam mozliwość nabycia AC od B3 Coupe z silnikiem NG.


Z tego co doczytałem wszystko do mojego ABT podejdzie (pomijając zbiornik płynu do sprysków). Ponieważ dawcę mam na placu to wyciągnę z niego wszystko sam: AC, wtyczkę z wiązką, moduły do kontroli świateł z podstawkami, pompkę ze zbiorniczka płynu.

Ile taki zestaw jest warty ? O cenie jeszcze nie rozmawiałem i nie chcę przepłacić ;-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 12 mar 2012, 20:45

majekk, W B3 na szczęście nie ma czujnika poziomu płynu w pompce tylko obok niej jest czujnik poziomu ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 mar 2012, 20:49

AC 60zł z wtykami, moduł kontroli tylny 35zł przedni 20zł z wtyczkami. Zbiorniczek nie wiem sam.

Podejść podejdzie choć to stara wersja nie ma parę bajerów.

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 12 mar 2012, 20:56

Jarewa pisze:
Podejść podejdzie choć to stara wersja nie ma parę bajerów.

Czyli czego brak?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 12 mar 2012, 22:08

majekk pisze:
Jarewa pisze:
Podejść podejdzie choć to stara wersja nie ma parę bajerów.

Czyli czego brak?
<bylo>

AC z b3 niema ostrzezenia o predkosci, i ewent. wskazan czest radia, ma za to przerazliwy pisk ostrzen i dodatkowa ikone do klockow ham, AC z b4 wszystko na odwrot co wczesniej napisalem, oczywoscoe piszemy o pelnych wersjach AC

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 mar 2012, 22:15

A skoro odwiedziłeś ten temat, Może wiesz do czego jest odpowiedzialne wejście BC z oznaczeniem SAS? <ok> oczywiście według schematów -not used. Mimo tego wtyczka była pełna z innego auta i mnie dręczy :-/ nie lubię jak coś działa na pół gwizdka ;-)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 12 mar 2012, 22:30

7,8,9 w 5-cio cylindrowcach idzie ztego cos sie orientuje na przeplywomierz, pisze to napodstawie ori wiazki od silnika NG co mial BC a obecnie jest umnie w aucie

nastepnie, to co sie juz tylko mozna domyslec, ze sa to piny do dalszej korekcji wskazan, bo tak np pokazuje schematy z a100 i a200 "idle stabilizer"

arti004
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 11 kwie 2011, 22:29
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: arti004 » 15 mar 2012, 23:57

Witam mam takie pytanko
mam licznik MC- MiniCheck z 4 kontrolkami i chciałem do niego dołożyć tylko sam moduł BC czy da rade? jeśli tak to jakie piny mam podpiąć i gdzie?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 17 mar 2012, 11:12

arti004 pisze:Witam mam takie pytanko
mam licznik MC- MiniCheck z 4 kontrolkami i chciałem do niego dołożyć tylko sam moduł BC czy da rade? jeśli tak to jakie piny mam podpiąć i gdzie?
Sam BC nie występuje jeśli już to tylko z MC lub AC, co do podłączenia musisz doprowadzić z ECU sygnał spalania i podłączyć manetkę do zmiany funkcji w BC i to wszystko. Mówiąc o podłączeniu BC w 1Z musisz jeszcze przerobić płytkę elektroniki tak aby wskazania dla 1Z były poprawne, schemat znajdziesz na wcześniejszych stronach tego tematu.

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 19 mar 2012, 15:35

Mam już wszystko co potrzeba do montażu AC.

Jak juz pisałem wcześniej pochodzi on z B3.


Wszystkie piny w kostce mam rozszyfrowane, oprócz pinu 14 (szaro-czarny). Czy odpowiada on za ostrzeżenie o kończących sie klockach hamulcowych? A jeśli tak, to jak to jest sprawdzane i czy da radę uruchomic to w B4 ?


Jeśli już wcześniej to było opisane to sorka ale stron jest masa i ciężko przeczytać wszystko a pobieżnie mogło mi umknąć ;-)

Awatar użytkownika
Katana_6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:43

Post autor: Katana_6 » 19 mar 2012, 18:21

Witam!
Jaki jest numer modułu AC/BC dla silnika ABT/ABK

Ja u siebie mam moduł o numerze: 81117628.

Niby był od Audi B4 ABK, a jednak AC nie ma komunikatu o przekroczeniu prędkości.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 mar 2012, 19:56

Nie wiem skąd wytrzasnąłeś ten numer ale jest nieprawidłowy dla byle jakiego nawet.

Dla Ciebie prawidłowy :
8A0 919 473
8A0 919 067
8A0 919 067A

Najlepiej ostatni ma wszystko

Awatar użytkownika
Katana_6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:43

Post autor: Katana_6 » 19 mar 2012, 19:59

Ok to na module jest jeszcze taki numer:
895 919 067 A

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 mar 2012, 20:28

No to wygląda że ok bo 895 to to samo co 8A0 <ok>

Czyli masz full wypas, powinno działać. Albo źle podłączony nie dociera impuls prędkości albo może włącznik? idzie zrobić test? ( pokazuje po kolei wszystkie ikonki)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl