Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b4 2.3 20v 7A] brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 15 maja 2012, 20:32

Dzisiaj podmienilem przeplywki i wszystkie objawy ustaly.
Wrocily wolne obroty, brak strzelania w dolot, komputer wyblyskal od razu 4444, wiec jestem na dobrej drodze. Szkoda ze tylko na podmianke mialem :(
Jest gdzies manual jak to pozniej wszytsko poregulowac, pokasowac bledy itp???

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 15 maja 2012, 21:11

Nie no Ty masz prymitywną wersję, więc manuala tu żadnego nie będzie.

Błędów przy 4444 niet, nie trzeba nic kasować, jest czysto.

Ustaw sobie z miernikiem na lambdzie CO potencjometrem w przepływce już wstawionej na stałe, do tego masz tylko rozrząd na znaki i z lampą (ale to już porobione zdaje się). Sprawdzisz też miernikiem napięcia czy przepływka podaje tak jak być powinno na wolnych i przy 4kRPM i pozamiatane.

Jak zakończysz wal na hamownię obczaić czy trzyma formę. ;-)

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 15 maja 2012, 21:19

Adas no pewnie ze bedzie hamownia jak tylko to wszytsko ogarne :D

A co do przeplywek to w pierwszym roku 2,8 rzeczywiscie byly przeplywki identyczne jak w 7A z waska gardziela, wiec jutro juz bedzie zakup bo znalazlem :D

Poweidz cos wiecej o rozrzadzie na lampe, bo ustawialem tylko na znaki, a pytalem to mowiono mi ze 7A sie nie ustawia zaplonu na lampe.

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 15 maja 2012, 21:53

W nowym się nie ustawia, wszystko widać na kompie i pod wskazanie można sobie lekko obrócić aparat żeby uzyskać te 8-9 stopni, ale generalnie rozrząd na znakach i kreska na aparacie z palcem.
Jeśli w starym nie ma czego wybłyskać lampą, to pozostaje wierzyć, że to faktycznie optymalne ustawienie, nie grzebałem w tym przy starych wersjach...

Faktycznie w 90-ym roku na początku do określonego numeru nadwozia jest w AAH 054, a nie 078, ciekawe...

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 16 maja 2012, 18:36

Z ciekawosci sprawdzilem jeszcze opornice, na kazdej parze w granicach 9,5-10 ohm, czytalem ze ma byc ok 8 ohm, szukac innej?

I pytanko czy po zmianie na duza obudowe przeplywki z AAH, nie bedzie za uboga mieszanka bo w koncu powietrza bedzie wiecej?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 maja 2012, 19:43

nie, opornica wydaje się być OK, ale wg mnie wtryski i tak leją.

I tak, po zmianie na większą obudowę, trzeba jakoś to dostroić, tak jak jest to napisane np. na 20v-sauger-tuning.de , a także jak i Adam mówi powyżej.
Ja jeżdżę na takiej przeróbce bez ruszania softu, i jeździ, choć spaliny jadą paliwem, więc trzeba wziąć poprawkę i na to i zrobić do tego program, PRAWDA ADAM ? :D

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 16 maja 2012, 22:18

Opornica ok, a wtryski przelewają pewnie co nieco, więc po zmianie przepływki nie jest za ubogo, ale trza to trochę wystroić. Olej opornicę, szukaj już boschów pod dużą rurę w dolocie od razu.

Tak Adaś PRAWDA. :mrgreen:

Aha, przyjdzie do mnie przepływka na dniach do testów, więc niewykluczone, że będę miał drugą na stanie.

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 20 maja 2012, 22:38

Autko juz jezdzi w miare ok.
Kreci sie spokojnie do 7K bez zadnych przerw. Spalanie przy mieszanej jezdzie 12litra

Czy ten silnik potrzebuje az tyle powietrza?
Nie wejdzie do mnie ori puszka z filtrem z 7A, wiec zalozylem sredni filtr z raida gabkowy.
MEczylem sie kilka dni z obrotami i przez przypadek okrylem ze jak sciagne filtr auto normalnie chodzi. JAk zaloze, auto gasnie na wolnych i wtedy slychac wyrazny przelot powietrza przez rurke laczaca krokowiec z guma dolotu. Nie raz jak ja scisnalem to wolne wracaly i sie stabilizowaly. Komputer dalej 4444, wiec bledow brak.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 maja 2012, 07:30

ja stożek mam w tym silniku 20cm długi i 12 średnicy. Im większy tym lepiej :)

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 21 maja 2012, 11:10

kresek pisze:Czy ten silnik potrzebuje az tyle powietrza?
Ten silnik wręcz kocha powietrze, zresztą jak wszystkie wolnossaki.

Coś z tym krokowcem może jednak nie teges ? Nie otwiera się jak powinien.

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 21 maja 2012, 14:02

Ale jak nie ma filtra to pracuje idealnie, wtedy nic nie syczy. Przeczyscilem go juz wczesniej, pracuje normalnie, wiec go na 90% wykluczam.

Aaa i nie moge poradzic sobie z regulacja CO, wg tego co znalazlem na 20v.org, to do regulacji CO trzeba zblokowac sterownik, a wtedy silnik gasnie i nie ma jak ustawic :(

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 25 maja 2012, 14:23

ja sie podepne pod temat bo moje 7a ostatniuo cos Ciezko ma z zapaleniem jak jest zimny musze go dlugo krecic zeby zalapal,swiece palec i kopulka wymienione. ma ktos jakis pomysl?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl