[ b4 2.3 20v 7A] brak mocy
Nie no Ty masz prymitywną wersję, więc manuala tu żadnego nie będzie.
Błędów przy 4444 niet, nie trzeba nic kasować, jest czysto.
Ustaw sobie z miernikiem na lambdzie CO potencjometrem w przepływce już wstawionej na stałe, do tego masz tylko rozrząd na znaki i z lampą (ale to już porobione zdaje się). Sprawdzisz też miernikiem napięcia czy przepływka podaje tak jak być powinno na wolnych i przy 4kRPM i pozamiatane.
Jak zakończysz wal na hamownię obczaić czy trzyma formę.
Błędów przy 4444 niet, nie trzeba nic kasować, jest czysto.
Ustaw sobie z miernikiem na lambdzie CO potencjometrem w przepływce już wstawionej na stałe, do tego masz tylko rozrząd na znaki i z lampą (ale to już porobione zdaje się). Sprawdzisz też miernikiem napięcia czy przepływka podaje tak jak być powinno na wolnych i przy 4kRPM i pozamiatane.
Jak zakończysz wal na hamownię obczaić czy trzyma formę.
Adas no pewnie ze bedzie hamownia jak tylko to wszytsko ogarne
A co do przeplywek to w pierwszym roku 2,8 rzeczywiscie byly przeplywki identyczne jak w 7A z waska gardziela, wiec jutro juz bedzie zakup bo znalazlem
Poweidz cos wiecej o rozrzadzie na lampe, bo ustawialem tylko na znaki, a pytalem to mowiono mi ze 7A sie nie ustawia zaplonu na lampe.
A co do przeplywek to w pierwszym roku 2,8 rzeczywiscie byly przeplywki identyczne jak w 7A z waska gardziela, wiec jutro juz bedzie zakup bo znalazlem
Poweidz cos wiecej o rozrzadzie na lampe, bo ustawialem tylko na znaki, a pytalem to mowiono mi ze 7A sie nie ustawia zaplonu na lampe.
W nowym się nie ustawia, wszystko widać na kompie i pod wskazanie można sobie lekko obrócić aparat żeby uzyskać te 8-9 stopni, ale generalnie rozrząd na znakach i kreska na aparacie z palcem.
Jeśli w starym nie ma czego wybłyskać lampą, to pozostaje wierzyć, że to faktycznie optymalne ustawienie, nie grzebałem w tym przy starych wersjach...
Faktycznie w 90-ym roku na początku do określonego numeru nadwozia jest w AAH 054, a nie 078, ciekawe...
Jeśli w starym nie ma czego wybłyskać lampą, to pozostaje wierzyć, że to faktycznie optymalne ustawienie, nie grzebałem w tym przy starych wersjach...
Faktycznie w 90-ym roku na początku do określonego numeru nadwozia jest w AAH 054, a nie 078, ciekawe...
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie, opornica wydaje się być OK, ale wg mnie wtryski i tak leją.
I tak, po zmianie na większą obudowę, trzeba jakoś to dostroić, tak jak jest to napisane np. na 20v-sauger-tuning.de , a także jak i Adam mówi powyżej.
Ja jeżdżę na takiej przeróbce bez ruszania softu, i jeździ, choć spaliny jadą paliwem, więc trzeba wziąć poprawkę i na to i zrobić do tego program, PRAWDA ADAM ?
I tak, po zmianie na większą obudowę, trzeba jakoś to dostroić, tak jak jest to napisane np. na 20v-sauger-tuning.de , a także jak i Adam mówi powyżej.
Ja jeżdżę na takiej przeróbce bez ruszania softu, i jeździ, choć spaliny jadą paliwem, więc trzeba wziąć poprawkę i na to i zrobić do tego program, PRAWDA ADAM ?
Opornica ok, a wtryski przelewają pewnie co nieco, więc po zmianie przepływki nie jest za ubogo, ale trza to trochę wystroić. Olej opornicę, szukaj już boschów pod dużą rurę w dolocie od razu.
Tak Adaś PRAWDA. :mrgreen:
Aha, przyjdzie do mnie przepływka na dniach do testów, więc niewykluczone, że będę miał drugą na stanie.
Tak Adaś PRAWDA. :mrgreen:
Aha, przyjdzie do mnie przepływka na dniach do testów, więc niewykluczone, że będę miał drugą na stanie.
Autko juz jezdzi w miare ok.
Kreci sie spokojnie do 7K bez zadnych przerw. Spalanie przy mieszanej jezdzie 12litra
Czy ten silnik potrzebuje az tyle powietrza?
Nie wejdzie do mnie ori puszka z filtrem z 7A, wiec zalozylem sredni filtr z raida gabkowy.
MEczylem sie kilka dni z obrotami i przez przypadek okrylem ze jak sciagne filtr auto normalnie chodzi. JAk zaloze, auto gasnie na wolnych i wtedy slychac wyrazny przelot powietrza przez rurke laczaca krokowiec z guma dolotu. Nie raz jak ja scisnalem to wolne wracaly i sie stabilizowaly. Komputer dalej 4444, wiec bledow brak.
Kreci sie spokojnie do 7K bez zadnych przerw. Spalanie przy mieszanej jezdzie 12litra
Czy ten silnik potrzebuje az tyle powietrza?
Nie wejdzie do mnie ori puszka z filtrem z 7A, wiec zalozylem sredni filtr z raida gabkowy.
MEczylem sie kilka dni z obrotami i przez przypadek okrylem ze jak sciagne filtr auto normalnie chodzi. JAk zaloze, auto gasnie na wolnych i wtedy slychac wyrazny przelot powietrza przez rurke laczaca krokowiec z guma dolotu. Nie raz jak ja scisnalem to wolne wracaly i sie stabilizowaly. Komputer dalej 4444, wiec bledow brak.
Ale jak nie ma filtra to pracuje idealnie, wtedy nic nie syczy. Przeczyscilem go juz wczesniej, pracuje normalnie, wiec go na 90% wykluczam.
Aaa i nie moge poradzic sobie z regulacja CO, wg tego co znalazlem na 20v.org, to do regulacji CO trzeba zblokowac sterownik, a wtedy silnik gasnie i nie ma jak ustawic
Aaa i nie moge poradzic sobie z regulacja CO, wg tego co znalazlem na 20v.org, to do regulacji CO trzeba zblokowac sterownik, a wtedy silnik gasnie i nie ma jak ustawic