[B4 2.3 NG 1992r] Problem na niskich obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Coś około 800-900 . No ale co może mieć przepływka do tego ? Skoro regulacja nie chce pomóc a praca silnika zmienia się podczas regulacji CO, prąd stoi w miejscu. To wygląda tak... zapalam jest jakieś 2mA i zaczyna schodzić do tych -10mA i stoi w miejscu. Czujnik temperatury jest ok sonda nowa moduł zapłonowy jest ok komputer i sterownik ok to co jeszcze wpływa na nastawnik ciśnienia ? Czujnik spalania stukowego nie bo tylko do zapłonu . tyle już włożyłem pracy, że chciałbym widzieć efekty, a dzisiaj jeszcze mi zaczęła czasami stukać vacuumpompa ...
A sprawdzałeś jak chodzi na 0,5 przy ok 800 obrotach i 0,6 przy 1000 ? - jak u mnie?
U mnie też telepało silnikiem na ciepłym (na zimnym było dobrze), jednak teraz mam wymieniony cały wtrysk paliwa bo dorwałem okazję a mój leży w bagażniku. Dlatego podaje ci jakie wartości są u mnie bo silnik chodzi idealnie a większość ustawień jest fabryczna. Co do nastawnika to może źle podpinasz miernik? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0e ... be64a.html tutaj na zdjęciu masz pokazane jak to powinno być podłączone.
U mnie też telepało silnikiem na ciepłym (na zimnym było dobrze), jednak teraz mam wymieniony cały wtrysk paliwa bo dorwałem okazję a mój leży w bagażniku. Dlatego podaje ci jakie wartości są u mnie bo silnik chodzi idealnie a większość ustawień jest fabryczna. Co do nastawnika to może źle podpinasz miernik? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0e ... be64a.html tutaj na zdjęciu masz pokazane jak to powinno być podłączone.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Hmm, a pompa paliwowa pracowała ciągle podczas sprawdzania? Tzn czy te kilka sekund po opuszczeniu talerza ciągle było ciśnienie w układzie paliwowym czy ono uchodziło (i dlatego wtryski po kilku sekundach przestawały lać).
Bo według mnie mogą być takie opcje :
a) tak jak wcześniej czyli leją ci wtryski
b) może masz tak śrube od regulacji co wkręconą że po puszczeniu talerza jeszcze coś leci.
Bo według mnie mogą być takie opcje :
a) tak jak wcześniej czyli leją ci wtryski
b) może masz tak śrube od regulacji co wkręconą że po puszczeniu talerza jeszcze coś leci.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle