Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 2.3 NG 1992r] Problem na niskich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 17 maja 2012, 21:46

U mnie było podobnie na poprzedniej przepływce, 0,7V przy jakich obrotach masz?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 17 maja 2012, 22:07

Coś około 800-900 . No ale co może mieć przepływka do tego ? Skoro regulacja nie chce pomóc a praca silnika zmienia się podczas regulacji CO, prąd stoi w miejscu. To wygląda tak... zapalam jest jakieś 2mA i zaczyna schodzić do tych -10mA i stoi w miejscu. Czujnik temperatury jest ok sonda nowa moduł zapłonowy jest ok komputer i sterownik ok to co jeszcze wpływa na nastawnik ciśnienia ? Czujnik spalania stukowego nie bo tylko do zapłonu . tyle już włożyłem pracy, że chciałbym widzieć efekty, a dzisiaj jeszcze mi zaczęła czasami stukać vacuumpompa ... :(

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 17 maja 2012, 23:00

A sprawdzałeś jak chodzi na 0,5 przy ok 800 obrotach i 0,6 przy 1000 ? - jak u mnie?
U mnie też telepało silnikiem na ciepłym (na zimnym było dobrze), jednak teraz mam wymieniony cały wtrysk paliwa bo dorwałem okazję a mój leży w bagażniku. Dlatego podaje ci jakie wartości są u mnie bo silnik chodzi idealnie a większość ustawień jest fabryczna. Co do nastawnika to może źle podpinasz miernik? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0e ... be64a.html tutaj na zdjęciu masz pokazane jak to powinno być podłączone.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 18 maja 2012, 15:46

Dobrze podpinam. Dzisiaj rozebrałem to wszystko, chcąc sprawdzić wtryski. Nawet w miarę ładnie pylą, tylko znowuu jak opuszczę klapę to sika bokiem z każdego wtrysku przez kilka sekund... dałem inny rozdzielacz i to samo . czyżby to była wina wtrysków ?

zukreator

Post autor: zukreator » 18 maja 2012, 17:26

tak. kiepsko rozpylają po prostu.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 18 maja 2012, 17:57

Znowu kupię używane to może być to samo . Ale to napewno nie jest wina rozdzielacza, że po zamknięciu przepływomierza w sensie klapa na dole sika z nich na boki ale taki cieniutki ciurek jak ze strzykawki z igłą. Ale czy to ma wpływ na ten nastawnik ?

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 18 maja 2012, 19:38

Hmm, a pompa paliwowa pracowała ciągle podczas sprawdzania? Tzn czy te kilka sekund po opuszczeniu talerza ciągle było ciśnienie w układzie paliwowym czy ono uchodziło (i dlatego wtryski po kilku sekundach przestawały lać).
Bo według mnie mogą być takie opcje :
a) tak jak wcześniej czyli leją ci wtryski
b) może masz tak śrube od regulacji co wkręconą że po puszczeniu talerza jeszcze coś leci.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 18 maja 2012, 22:33

Nie no to nie możliwe z tą śrubą . Tak pompa cały czas pracowała

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 18 maja 2012, 22:39

To znaczy że wtryski puszczają, u mnie jak sprawdzałem wtryski, po opuszczeniu talerza na sam dół wtryski momentalnie przestawały dawać paliwo. Przydałby się jakiś komplet wtrysków do podmiany.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 19 maja 2012, 11:09

No słabo z kasą trochę... Jak podniosę trochę to tak dziwnie rozpylają, dopiero jak dam więcej to jest ładnie . A jak podniosę klapę z 0,5cm to nic nie idzie z wtrysków .

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 19 maja 2012, 11:43

Z tego co pamiętam to u mnie też zaczynało lecieć z wtrysków dopiero po jakimś kawałku podniesionym (a nie od razu). U mnie też wtryski wymieniałem bo 1 albo 2 lały więcej paliwa niż inne, mgiełka itp była. Musisz wykombinować jakiś komplet na podmiankę najlepiej, bo bez tego można gdybać.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 19 maja 2012, 12:11

No kupię cały zestaw. U mnie wszystkie dają taką samą dawkę paliwa. Tylko że właśnie puszczają mi jak opuszczę klapę na sam dół . Znalazłem na alegro za 200zł z kolektorem i przepustnicą gościu mówił, że tylko dobrze części ma . Chyba warto spróbować nie ?

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 19 maja 2012, 12:26

Cena nie wydaje się zła, w teorii warto spróbować ale nigdy nie wiadomo na co się trafi.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 19 maja 2012, 12:58

dla mnie to i tak dziwne, że wszystkie puszczają

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 19 maja 2012, 13:04

No właśnie, spróbuj może pokręcić śrubą od regulacji CO, może rzeczywiście masz tak rozregulowane że coś tam się ulewa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl