[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej
Pany ,żeby zejść niżej to niższa sprężyna to logiczne a żeby utwardzić?! chodzi mi o to ,że dobiją mi koło do błotnika i tnie oponę oraz drapie farbę do gołej blachy na rantach i trza to ,,utwardzić'' żeby nie siadało. W ogóle patologia jest z tym moim zawiasem jeżdżę sam ew. z małżonką z tyłu nikt a dobija mi o oponę ii miętki jest coś jak na ,,sport'' zawias
Ogólnie biorąc to sprężyna jest od wysokości a amor od twardości (sprężyna też ma wpływ na twardość ale głownie amory są odpowiedzialne za twardość) ewentualnie możecie wrzucić na obecne odboje jeszcze jedne ale juz bardziej miękkie by jednak jakaś amortyzacja była bo jazda na prawdziwych sportowych odbojach nie ma nic wspolnego z komfortem :mrgreen: ale na dłuższa metę polecam znaleźć amory z regulacja twardości a z regulacja tłumienia to już byłoby extra można też zrobić negatyw ale każdy to lubi bo jak wiadomo drze opony od wewnętrznej strony ale efekt jest 8-)
mam swiezynki jakies 2 miesieczne rozmyslalem tez nad czyms takim http://moto.allegro.pl/gumy-usztywniaja ... 15069.html zeby pozostawic sprezyne aby cos pracowala a tymi gumami odmiezyc punkt graniczny zeby nie dobijalo do blotnika ale nie wiem jak to bedzie w praktyce
Ja myślałem o tym http://moto.allegro.pl/gumy-usztywniaja ... 66251.html