Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 28 sie 2012, 18:32

Najszybciej to i sie zgodze ale czy najtaniej bedzie kupic gewinde to troszke bym polemizowal.Ceny gwintow do naszych aut sa niestety kosmiczne.Za polowe ceny za gwint w podstawowej charakterystyce mozna by juz kupic o polke wyzszy gwint do A4,A3 itp.Mowa oczywiscie o nowym zawieszeniu.Kółko ojro trza położyć.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 28 sie 2012, 18:46

Arturo997 pisze:Najszybciej i najtaniej będzie kupić gewinde :mrgreen:
Tak i nie albo Air i wyjdzie cenowo podobnie jak gwint

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 28 sie 2012, 19:24

skoti, air raczej wyjdzie drożej bo ja jednak liczę swój czas poświęcony danej rzeczy - a przy powietrzu jest więcej roboty :-/. A gwint można dorwać tylko trzeba szukać szukać szukać a się znajdzie - sam się przekonałem ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 28 sie 2012, 20:55

Arturo997 pisze:skoti, air raczej wyjdzie drożej bo ja jednak liczę swój czas poświęcony danej rzeczy - a przy powietrzu jest więcej roboty :-/. A gwint można dorwać tylko trzeba szukać szukać szukać a się znajdzie - sam się przekonałem ;-)
To po co go sprzedałeś? bo nie jarzę ;-)

Vojtas87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2011, 08:48
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Vojtas87 » 20 wrz 2012, 15:18

Na tych dodatkowych gumach pójdzie wyżej, temat sprawdzony u mnie w Polo. A tak wracając do gleby zestaw 60/40 czy 40/40 doradźcie coś. Koło to ori 15 10-cio ramienna z oponką 195/65. Jakieś plusy czy minusy tego zestawu? Bo się gubię i nie wiem co zakupić na przyszły sezon :-/

Awatar użytkownika
WojtaS-line
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 11 lip 2012, 10:49
Lokalizacja: k/Gliwice

Post autor: WojtaS-line » 20 wrz 2012, 17:09

60/40 <ok>

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 20 wrz 2012, 20:51

60/40 ale pamiętaj że to tylko poprawa serii ;-)

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 20 wrz 2012, 21:39

Arturo997 pisze:60/40 ale pamiętaj że to tylko poprawa serii ;-)
Dla Was to najlepiej niżej niż 80 :-P

Ja kupie do przodu -60 na tył gwint skompletuje.

Myślicie, że te 50mm z przodu zejdzie na moim ADA - silnik chyba jeden z najlżejszych co? ;-)

Vojtas87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2011, 08:48
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Vojtas87 » 21 wrz 2012, 07:43

No i tak myślał człek ale musiał się poradzić kolegów :-) i tak będzie 60/40 i będzie cyc malinka

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 21 wrz 2012, 18:28

pawełek, no przy -80 z przodu auto zaczyna wyglądać, ale w VW to czasem trzeba i -120 urwać :mrgreen:

Vojtas87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2011, 08:48
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Vojtas87 » 21 wrz 2012, 19:38

120 :shock: absorbująco nisko. Ale to wtedy jest gruboooo.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 21 wrz 2012, 20:26

Arturo997 pisze:pawełek, no przy -80 z przodu auto zaczyna wyglądać, ale w VW to czasem trzeba i -120 urwać :mrgreen:
No tak.. tylko to jest mój samochód do jazdy po mieście i wyjazdów poza nie ;-) Nie mam drugiego samochodu.
Dlatego wydaje mi się, że 60/40 przy silniku ADA i oponach 205/45/16 na 9J będzie git.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 22 wrz 2012, 08:06

pawełek, będzie w miarę ok ;-) Sam miałem kiedyś taki zestaw... -40 z tyłu było trochę za wysoko :-/

Poprawa serii to 40/40 :-P
Arturo997 pisze:ale w VW to czasem trzeba i -120 urwać :mrgreen:
nie trzeba VW :-P ja w stosunku do serii urwałem 130 :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 23 wrz 2012, 21:16

Niki20 pisze:pawełek, będzie w miarę ok ;-) Sam miałem kiedyś taki zestaw... -40 z tyłu było trochę za wysoko :-/
Chciałbym skompletować ten mój gwint :-/
Obrazek

ale chyba mi to nie wyjdzie...

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 24 wrz 2012, 02:25

ja mam u siebie -80/-40(z tylu w bagazniku zabudowa cięzka wiec daje realnie -60) na tym nie da sie jeździć na codzień a w toruniu drogi mamy naprawdę dobre, zaczynając od skrzypienia w zawiasie, poprzez huki w najmniejszej dziurze, skonczywyszy na wypadającym radiu w środku ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl