[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Małe szanse na naprawę, lecz mu nie odpuszczę. To znaczy....napiszę inaczej. Zakładam, że dałoby się go całkowicie naprawić. Łącznie z wymianą membrany o ile jest w tym zaprasowanym kołnierzu. Ale potem trzeba by go skalować(co nie jest takie znowu wielkie halo), a wcześniej uszczelnić i szczelnie złożyć co już wbrew pozorom przy kilku miejscach do uszczelnienia byłoby upierdliwe.
Wszystko to wykładnia opłacalności, wkładu pracy, szczęścia, motywacji, humoru i umiejętności. Co będzie z tego misz maszu nie mam pojęcia na dziś.
Nic nie wykluczam, lubię takie wyzwania nietypowe. Co wyjdzie, lub ile łez musiałem połknąć napiszę
Wszystko to wykładnia opłacalności, wkładu pracy, szczęścia, motywacji, humoru i umiejętności. Co będzie z tego misz maszu nie mam pojęcia na dziś.
Nic nie wykluczam, lubię takie wyzwania nietypowe. Co wyjdzie, lub ile łez musiałem połknąć napiszę
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A mi kumpel załatwił drzwi w drugim Audi i do dziś go spotkać nie mogę hehe. Serio gdybym miał możliwość to bym załatwiał, czasu też maławo się zrobiło znienacka, żeby zerknąć na szroty. Czasem można takie ciekawostki wyłuskać. Obecnie mam wskaźnik dla picu, założony klasyczny czujnik i świadomość, że ciśnienie jednak jest. Nieśpiesznie poszukam czujnika w wolnej chwili i tamten dodłubię ale ciepnę w kubełJarewa pisze:Mi kumpel załatwił 6szt za piwo nowe vdo.
A ja mam male pytanie:Wczesniej mialem zwykle dodatkowe zegary na jednej plytce.Kupilem te bankowe pojedyncze podlaczylem na dorobionej wiazce(tak prowizorycznie) i bylo ok.Nabylem ori wiazke z tych bankowych i zmienilem lecz teraz pokazuje mi tylko napięcie na aku.przewody połączyłem tak jak byc powinny (kolorami z ori wiązki w aucie do kolorów z ori wiązki dokupionej).Po przekreceniu na zapłon wskazówka od cisnienia oleju wychyla sie na maxa az za 5.Pewnie to jakas pierdoła ale na elektryce sie wcale nie znam.Dzieki za podpowiedzi.Acha po jakim czasie wskazówka od temperatyru oleju wam cos zaczyna pokazywać?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
luk448 coś masz poknocone źle podłączone może spróbuj zamienić kable na bączku od ciśnienia oleju bo wygląda na to że cały czas dostaje minus dlatego wskazówka idzie do oporu ja ostatnio u siebie zakładałem takie same wskaźniki i puszczałem nowe kabelki od czujników a co do temperatury to umnie zaczyna pokazywać tak mniej więcej po 5-10 minutach jak się olej w silniku zagrzeje :mrgreen:
Więc pewnie wiązka walnięta, lub przycięta gdzieś i zwiera. Skoro po jej zmianie zaczęły się jaja to co ponosi winę?
A ile maks Ci pokazało na tym wskaźniku? Temperatury oleju oczywiście...
Zaraz, moment...chcesz powiedzieć, że masz wskazania temperatury oleju w zakresie pokazywanym po takim czasie od rozruchu? To przecież nie zawsze ciecz osiągnie temperaturę nominalną(choć w większości wypadków powinna). Olej nagrzewa się jednak wolniej niż ciecz chłodząca i w takim czasie jak piszesz wskazówka nie powinna nawet drgnąć jak mi się wydaje. Co by było po godzinie stania w korku? 130*C?krs pisze:a co do temperatury to umnie zaczyna pokazywać tak mniej więcej po 5-10 minutach jak się olej w silniku zagrzeje :mrgreen:
A ile maks Ci pokazało na tym wskaźniku? Temperatury oleju oczywiście...
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Co kto lubi <ok>miron72 pisze:Oooo....wypraszam sobie :lol:pawelrybak15 pisze:Te co są na jednej płytce są przecież ładniejsze <ok>
Te starego typu wyglądają jak dla mnie za archaicznie w porównaniu z licznikiem głównym, z kolei te nowsze wyglądają dokładnie tak samo i idealnie się spasowywują dzięki temu z nim <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
wskaźnik temperatury oleju zaczyna się coś podnosić jak napisałem po 5-10 minut nie napisałem że idzie do oporu po tym czasie nigdy się niepodniosła do maksa mam nieorginalny czujnik temperatury oleju ale niedużo się podnosi wskazówka, jak czytałem na forum tak ma być więc nie wiem o co ci chodzi miron72 ??