[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.
W piątek jadę do Warszawy do pracy a jak wrócę to jadę do Warsztatu, żeby sprawdził dokładni kondycję silnika, świec, dolotu itp.(ojciec znajomej mechanik, mam nadzieję, że prawdę powie) a potem do gazowników uderzę i jak doprowadzę do ładu silnik to pomyślę o -40/-40 ;]
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2012-10-09, 23:24 ]
Temat stworzony z offtopicowych postów z tego tematu: https://audi80.pl/all-ile-pala-nasze ... htm#787123
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2012-10-09, 23:24 ]
Temat stworzony z offtopicowych postów z tego tematu: https://audi80.pl/all-ile-pala-nasze ... htm#787123
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
No jak można mieć na parowniku skręcone na max? Auto dostaje ubogą mieszankę, albo za bogatą i w tym problem. Nie znam Twojego parownika, ale poczytaj sobie ogólną instrukcję dot. ustawiania parownika. To jest bardzo proste. Ci gazownicy albo nie chcą Ci pomóc albo nie potrafią i się od tego wykręcają. Jeśli to instalka I gen to tak:
- szczelność (zwłaszcza guma pod wtryskiem)
- dobry parownik (może wymagać już regeneracji)
- kopułka, palec i przewody
- szczelność gazu (może uciekać)
Ja ze swoim nie byłem u gazownika nigdy, chodź już kilka razy nerwy mi puszczały i było blisko wizyty u Pana gazownika. No ale na szczęście do tego nie doszło. Wszystko ustawiałem metodą prób i błędów (parownik mam dobrze ustawiony, dużo bawiłem się z registrem i zapłonem, korekty o kilka mm).
- szczelność (zwłaszcza guma pod wtryskiem)
- dobry parownik (może wymagać już regeneracji)
- kopułka, palec i przewody
- szczelność gazu (może uciekać)
Ja ze swoim nie byłem u gazownika nigdy, chodź już kilka razy nerwy mi puszczały i było blisko wizyty u Pana gazownika. No ale na szczęście do tego nie doszło. Wszystko ustawiałem metodą prób i błędów (parownik mam dobrze ustawiony, dużo bawiłem się z registrem i zapłonem, korekty o kilka mm).
To jest 2 gen. Gaz skrecony na parowniku (levato) do zera... Sam to nie wiem czy cos poradze bo ani analizatora ani nic. Co do gumowej podkladki to niedawno.wymienialem i zauwazylem pare dni.temu ze zaczela sie ona robic mokra... Zaplonu.sam nie ustawie.bo nie mam o tym pojecia. Wiem tez ze krokowiec do wymiany i nawet juz go kupilem bo telepie przy hamowaniu.silnikiem niemilosiernie. Sory za bledy ale pisze z telefonu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sprawdzałeś hamulce? Może Ci się zapiekły na którym kole i tak trzymają?
Co do regulacji gazu to najlepiej by było (jeśli masz sprawną sondę) sprawdzić czy silniczek krokowy jest w stanie "wywalać falowanie sondy" podczas jazdy z prędkością 50-110km/h. Bo na postoju może udać się ustawić aby zakres pracy silniczka krokowego umożliwiał zmianę mieszanki tak aby sonda zmieniła stan a podczas jazdy już dawka wychodzi poza zakres regulacji.
Co do regulacji gazu to najlepiej by było (jeśli masz sprawną sondę) sprawdzić czy silniczek krokowy jest w stanie "wywalać falowanie sondy" podczas jazdy z prędkością 50-110km/h. Bo na postoju może udać się ustawić aby zakres pracy silniczka krokowego umożliwiał zmianę mieszanki tak aby sonda zmieniła stan a podczas jazdy już dawka wychodzi poza zakres regulacji.