Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 03 paź 2012, 20:04

W piątek jadę do Warszawy do pracy a jak wrócę to jadę do Warsztatu, żeby sprawdził dokładni kondycję silnika, świec, dolotu itp.(ojciec znajomej mechanik, mam nadzieję, że prawdę powie) a potem do gazowników uderzę i jak doprowadzę do ładu silnik to pomyślę o -40/-40 ;]

[ Komentarz dodany przez: aldi: 2012-10-09, 23:24 ]
Temat stworzony z offtopicowych postów z tego tematu: https://audi80.pl/all-ile-pala-nasze ... htm#787123

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 03 paź 2012, 20:28

A jak ja na reduktorze mam mieszankę całkiem skręconą i ustawiają tylko na śrubie (tam na przewodzie) to dobrze?

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 03 paź 2012, 20:33

hmm zależy jakie są wartości na analizatorze ale pewnie krucho...a jazda na maksymalnie skręconej instalacji nie jest zdrowa dla silnika... za wysoka temperatura w komorze spalania.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 03 paź 2012, 20:38

Wartości pewnie dobre ale jak całkiem przykręcona mieszanka to ten silnik się nie męczy? Idzie się załamać...

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 03 paź 2012, 20:45

no męczy się.... pisze że bedzie za wysoka temperatura itp.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 03 paź 2012, 20:48

jak wyjadę nim z warsztatu to podjadę do jakiegoś gazownika ogarniętego, problem w tym, że nikt z Lubelskiego nie chce nic polecić

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 03 paź 2012, 23:44

No jak można mieć na parowniku skręcone na max? :D Auto dostaje ubogą mieszankę, albo za bogatą i w tym problem. Nie znam Twojego parownika, ale poczytaj sobie ogólną instrukcję dot. ustawiania parownika. To jest bardzo proste. Ci gazownicy albo nie chcą Ci pomóc albo nie potrafią i się od tego wykręcają. Jeśli to instalka I gen to tak:
- szczelność (zwłaszcza guma pod wtryskiem)
- dobry parownik (może wymagać już regeneracji)
- kopułka, palec i przewody
- szczelność gazu (może uciekać)

Ja ze swoim nie byłem u gazownika nigdy, chodź już kilka razy nerwy mi puszczały i było blisko wizyty u Pana gazownika. No ale na szczęście do tego nie doszło. Wszystko ustawiałem metodą prób i błędów (parownik mam dobrze ustawiony, dużo bawiłem się z registrem i zapłonem, korekty o kilka mm).

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 03 paź 2012, 23:58

To jest 2 gen. Gaz skrecony na parowniku (levato) do zera... Sam to nie wiem czy cos poradze bo ani analizatora ani nic. Co do gumowej podkladki to niedawno.wymienialem i zauwazylem pare dni.temu ze zaczela sie ona robic mokra... Zaplonu.sam nie ustawie.bo nie mam o tym pojecia. Wiem tez ze krokowiec do wymiany i nawet juz go kupilem bo telepie przy hamowaniu.silnikiem niemilosiernie. Sory za bledy ale pisze z telefonu.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 paź 2012, 00:32

Sprawdzałeś hamulce? Może Ci się zapiekły na którym kole i tak trzymają?

Co do regulacji gazu to najlepiej by było (jeśli masz sprawną sondę) sprawdzić czy silniczek krokowy jest w stanie "wywalać falowanie sondy" podczas jazdy z prędkością 50-110km/h. Bo na postoju może udać się ustawić aby zakres pracy silniczka krokowego umożliwiał zmianę mieszanki tak aby sonda zmieniła stan a podczas jazdy już dawka wychodzi poza zakres regulacji.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 04 paź 2012, 00:47

A ciekawe co z sondą lambda oraz niebieskim czujnikiem temperatury...

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 04 paź 2012, 11:57

krokowiec mam do wymiany, sonda nie wiem w jakim jest stanie. Krokowiec już kupiony, czeka na wymianę a po weekendzie umówiłem się z gazownikiem który sprawdzi mi szczelność układu, dolotu, zapłon i regulację mieszanki.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 09 paź 2012, 15:51

Witam,
jutro jadę zrobić dym u gazowników... zostawiłem u nich w tym roku już 100 zł i nie poprawiło się NIC.
mam prośbę, może mi ktoś podsumować co w aucie ma znaczenie przy spalaniu? Może ja ich nakieruję jutro...

ps. krokowiec może mieć coś wspólnego?

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 09 paź 2012, 16:33

schack, przejrzyj wszystko co Ci pisałem na poprzednich stronach...

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 09 paź 2012, 17:33

schack pisze:jak wyjadę nim z warsztatu to podjadę do jakiegoś gazownika ogarniętego, problem w tym, że nikt z Lubelskiego nie chce nic polecić

Sądzę, że na forum lpg znalazł byś kogoś ogarniętego z swojego województwa.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 09 paź 2012, 18:37

Na forum lpg?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl